• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція напірного каналізаційного колектора від КНС по вул.Нова до камери переключення в м. Здолбунів Рівненської області

мова закупівлі - українська

Завершена

2 609 456.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 047.28 UAH
Номер: d21f20b5fc9f44f5b066bebec3de6a85
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-22-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.04.2021 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 22.04.2021 16:05 - 19.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 22.04.2021 №280 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 19.04.2021 №003100-18/4913-2021 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.04.2021 №280 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2020-10-22-005692-c 22.10.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 34) 255-64-75, gamulyakig@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 8 та 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Кортакоз» встановлено порушення вимоги пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відхиленню тендерних пропозицій ТОВ «БК Домінант» та ТОВ «БК Спеціалізоване управління - 39», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 18 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, в редакції від 15.08.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД) (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «БК Домінант», ТОВ «БК Спеціалізоване управління – 39», ТОВ «Кортакоз», протокол розгляду та відхилення тендерних пропозицій від 17.11.2020 №9-4 та 10-4, від 18.11.2020 №19/5, укладений договір підряду від 30.11.2020 № 42 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 30.11.2020 №1 до Договору. За результатами моніторингу встановлено, Замовником в ТД не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону. Замовником в проекті договору до ТД на порушення пункту 8 частини другої статті 22 Закону не зазначено порядок змін його умов. Замовником в частині сьомій розділу ІІІ ТД вимагається від учасників торгів в складі своєї тендерної пропозиції надати гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що матеріали, обладнання тощо від яких залежить якість виконання робіт, будуть відповідати вимогам проектів ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. Із зазначенням гарантійних строків експлуатації обладнання (гарантійний строк експлуатації повинен бути не менший ніж встановлено виробником відповідного обладнання). Учасник торгів ТОВ «Кортакоз» в складі своєї тендерної пропозиції надає «Гарантійний лист про використання матеріалів та обладнання передбачених робочим проектом» в якому, не зазначено гарантійні строки експлуатації обладнання, як те вимагалось в ТД. На порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Кортакоз» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Період усунення порушень: 18.05.2021 15:06 - 02.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 18.05.2021 15:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Ваш висновок у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Реконструкції напірного каналізаційного колектора від КНС по вул.Нова до камери переключення в м. Здолбунів Рівненської області (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-22-005692-с) пояснюємо слідуюче. Враховуючи надані роз’яснення до висновку, щодо зобов’язання Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору, за яким Замовник самостійно має вжити заходи щодо розірвання договору, згідно процедури визначеної самим договором та діючим законодавством. Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації, як Замовником, надіслано ТзОВ «Кортакоз», як Учаснику, повідомлення про розірвання договору підряду про закупівлю робіт з реконструкції від 25.05.2021р. № 1066/01-09/21, у відповідності до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. До наданих пояснень надаємо копії: - лист від 25.05.2021р. № 1066/01-09/21.
Дата публікації звіту: 25.05.2021 17:13

Запити/Пояснення