• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

за кодом CPV за ДК 021:2015 – 44160000-9 – Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби – відводи, фланці, переходи

усі документи тендерної пропозиції, які складаються учасником безпосередньо для участі у процедурі закупівлі повинні бути викладені українською мовою

Завершена

1 531 495.73 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 657.48 UAH
Номер: 0a7753ec43e2455b84b5cb6616e916fb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-09-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.12.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 09.12.2020 13:51 - 01.01.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.12.2020 Одеса № 454 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 09.12.2020. В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 09.12.2020 № 454 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 7. UA-2020-10-16-003445-c 16.10.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, rapsodia9@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону установлено порушення частини 16 статті 29 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Теплопостачання міста Одеси» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол № 08-05/133 від 13.10.2020) (далі – ТД), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Техноекс» (далі – ТОВ «НВП «Техноекс»), товариства з обмеженою відповідальністю «Таста Ліскі Трубодеталь» (далі – ТОВ «Таста Ліскі Трубодеталь»), товариства з обмеженою відповідальністю «Ютем-Інжиніринг» (далі – ТОВ «Ютем-Інжиніринг») та приватного акціонерного товариства «Сантехкомплект» (далі – ПрАТ «Сантехкомплект»), протокол засідання тендерного комітету від 06.11.2020 № 08-05/139, № 08-05/140, № 08-05/141 та від 13.11.2020 № 08-05/150, вимога про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ПрАТ «Сантехкомплект», повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 13.11.2020, договір поставки товару від 26.11.2020 № ТМО-217/20. За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону встановлено, що розміщене Замовником в системі електронних закупівель повідомлення з вимогою до ПрАТ «Сантехкомплект» про усунення невідповідностей в інформації та/або документах не відповідає умовам частини 16 статті 29 Закону. Так, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Разом з тим, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ПрАТ «Сантехкомплект», розміщене Замовником в системі електронних закупівель, містить перелік виявлених невідповідностей та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, проте не містить посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності.
Період усунення порушень: 18.12.2020 11:49 - 06.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 18.12.2020 11:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону встановлено, що розміщене Замовником в системі електронних закупівель повідомлення з вимогою до ПрАТ «Сантехкомплект» про усунення невідповідностей в інформації та/або документах не відповідає умовам частини 16 статті 29 Закону. Так, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: - перелік виявлених невідповідностей, - посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, - перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Разом з тим, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ПрАТ «Сантехкомплект», розміщене Замовником в системі електронних закупівель, містить перелік виявлених невідповідностей та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, проте не містить посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності. На вищевказаний висновок КП «ТМО» надає Південному офісу Держаудитслужби аргументовані заперечення до висновку в розглянутій на засіданні тендерного комітету редакції через електронну систему закупівель відповідно до вимог ст.8 Закону. При оприлюдненні повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей наявне посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності, а саме: Протоколом від 11.11.2020 № 08-05/143 розглянуто питання щодо розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції Учасника № 4 – ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «САНТЕХКОМПЛЕКТ» наступного змісту. Опис: За результатами детального розгляду інформації та/або документів, що підтверджують відповідність Учасника № 4 – ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «САНТЕХКОМПЛЕКТ» кваліфікаційним критеріям викладеним у тендерної документації згідно статті 16 Закону, виявлено невідповідності, які вказані в переліку: 1) Учасником не надано підтвердження факту постачання за договором, зазначеним в довідці про наявність виконання аналогічного договору (товарно-транспортну накладну або видаткову накладну або акт приймання-передачі товару тощо) в порушення пункту 1 Додатка 2 до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору». Таким чином, учасник повинен надати підтвердження факту постачання за договором, зазначеним в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору, а саме: або товарно-транспортну накладну або видаткову накладну або акт приймання-передачі товару тощо; Створено: 11.11.20, 14:38 Діє до: 12.11.20, 14:38 Таким чином, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей відповідає умовам частини 16 статті 29 Закону, а саме містить посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності наступного змісту в порушення пункту 1 додатка 2 до тендерної документації «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» Аргументовані заперечення до висновку: При оприлюдненні повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Замовник дотримався вимог частини 16 статті 29 Закону, а саме: наявне посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності.
Дата публікації звіту: 24.12.2020 13:49