• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

за кодом CPV за ДК 021:2015 – 44160000-9 – Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби – відводи, фланці, переходи

усі документи тендерної пропозиції, які складаються учасником безпосередньо для участі у процедурі закупівлі повинні бути викладені українською мовою

Завершена

1 531 495.73 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 657.48 UAH
Період оскарження: 16.10.2020 11:15 - 28.10.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про сксування неправомірного рішення дискваліфікації

Номер: 8da7acd0c897419f88ae7ca6897c5ab6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-16-003445-c.a4
Назва: Вимога про сксування неправомірного рішення дискваліфікації
Вимога:
ВИМОГА Скасувати неправомірне рішення про дискваліфікацію У системі електронних закупівель ProZorro була об’явлена закупівля UA-2020-10-16-003445-c, Замовником якого є Комунальне підприємство «Теплопостачання міста Одеси». Під час розгляду кожної тендерної пропозиції, Замовник відхилив пропозицію учасника ТОВ «ЮТЕМ-Інжиніринг» як таку, що не відповідає умовам тендерної пропозиції, а саме: відсутня довідка у довільній формі, в якій зазначено код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (Статуту товариства). Так, пунктом 3 додатку 6 тендерної документації «Інша інформація» є наступна вимога Замовника щодо надання «Статуту або іншого установчого документу в останній редакції, в повному обсязі, з відміткою державного реєстратора. У разі відсутності відмітки державного реєстратора, в Довідці довільної форми учасник повинен зазначати код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів). У випадку, якщо учасник діє на підставі модельного статуту необхідно надати рішення про створення та провадження діяльності учасника з використанням модельного статуту. У разі наявності будь-яких обмежень щодо укладання договорів згідно установчих (статутних) документів Учасника або чинного законодавства додатково надається протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) з наданням повноважень на укладання договору(ів), або іншого документа, що підтверджує зняття обмежень щодо укладення договорів, передбачених установчими (статутними) документами Учасника.» Тобто необхідність огляду актуальної версії Статуту обумовлено зокрема виявленням, чи існують у посадової особи учасника (директора) будь-які обмеження щодо укладання договорів. Інші положення Статуту регулюються Законом України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», визначають правовий статус Товариства, порядок їх створення, діяльності та припинення, права та обов’язки їх учасників, але жодним чином не впливають на результат участі у даній закупівлі та відносини із Замовником в подальшому. Тим паче, окрім статуту учасником надані в достатньому обсязі інші документи, що підтверджують статус учасника, його законну діяльність (довідки, листи, витяги, ліцензії тощо). Разом з наданням останньої редакції Статуту, учасник закупівлі надав наказ про призначення директора, протокол загальних зборів учасників Товариства, виписку з єдиного державного реєстру, у якій не зазначено про обмеження повноважень директора «згідно статуту», як передбачено законодавством. За таких обставин, учасник закупівлі підтвердив відсутність у директора будь-яких обмежень щодо укладання договору із Замовником у даній закупівлі та самостійно несе відповідальність за достовірність та правдивість наданих даних, документів і інформації, розміщеної в них. Крім того, під час оцінки тендерних пропозицій учасника Замовником, відповідно умов пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі, якщо замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Однак, Замовник не висунув до ТОВ «ЮТЕМ-Інжиніринг» вимоги щодо усунення вищевказаної невідповідності чим порушив норми Закону України «Про публічні закупівлі», що спричинило неправомірне відхилення пропозиції ТОВ «ЮТЕМ-Інжиніринг» та відповідно дискваліфікацію. Пропозиції про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) навіть не було висловлено на засіданні тендерного комітету. Окремо зазначаємо, що у протоколі про дискваліфікацію Замовник не вказав, яким чином відсутність у тендерній пропозиції учасника довідки, в якій зазначено код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (Статуту товариства), може вплинути на результати процедури закупівлі, та не вказав у чому полягає суттєвість даної невідповідності. ТОВ «ЮТЕМ-Інжиніринг» вважає, що невідповідність, що виявлена Замовником не є суттєвою та може бути виправлена у найкоротші терміни, вона не впливає на результат процедури закупівлі, оскільки повноваження директора підтверджені іншими належними документами, та не є недостовірною та спотвореною інформацією. Таким чином, дії Замовника демонструють не бажання дотримуватись принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Беззаперечне відхилення пропозиції учасника ТОВ «ЮТЕМ-Інжиніринг» без надання можливості усунути виявлені невідповідності складає враження про не заінтересованість Замовника у досягненні цілей щодо реалізації даної закупівлі з найвигіднішою пропозицією. Більш того, Замовник відхилив більшість пропозицій учасників, що додатково підтверджує правдивість наших припущень. З огляду на вищевикладене, та керуючись ст. ст. 5, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти дану вимогу ТОВ «ЮТЕМ-Інжиніринг» до розгляду тендерним комітетом КП «Теплопостачання міста Одеси». 2. Прийняти до уваги наведені доводи ТОВ «ЮТЕМ-Інжиніринг» як належні та достатніми для відміни рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЮТЕМ-Інжиніринг». 3. Відмінити рішення від 6 листопада 2020 року, викладене у протоколі №08-05/141 у закупівлі UA-2020-10-16-003445-c, Замовником якого є Комунальне підприємство «Теплопостачання міста Одеси», про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЮТЕМ-Інжиніринг». 4. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, наданих учасником ТОВ «ЮТЕМ-Інжиніринг» у порядку згідно Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Розглянути повторно тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЮТЕМ-Інжиніринг» з урахуванням виправлення виявлених невідповідностей. У випадку відхилення даної вимоги, ТОВ «ЮТЕМ-Інжиніринг» залишає за собою право оскаржити результати закупівлі у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На вимогу від 12.11.2020 за № 702-808 щодо відміни рішення про відхилення та повторного розгляду його пропозиції повідомляємо наступне. Зазначаємо, що пропозиція Учасника має повністю відповідати вимогам тендерної документації Замовника. Частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких Учасником не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки тощо. Перелік формальних помилок затверджений Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”. У пункті 2 розділу 5 тендерної документації надається опис формальних (несуттєвих) помилок. Отже, відсутність довідки у довільної форми, в якій зазначено код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів) (далі - код доступу) не є формальною помилкою. Звертаємо вашу увагу, що також у Замовника відсутні законні підстави вимагати коду доступу керуючись пунктом 16 статті 29 Закону. Таким чином, Замовник діє виключно у рамках Закону. Вимога ТОВ «ЮТЕМ-Інжиніринг» підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога про скасування неправомірного рішення дискваліфікації

Номер: f85b65ed715c4345b1e3d7235b5ee3dd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-16-003445-c.a3
Назва: Вимога про скасування неправомірного рішення дискваліфікації
Вимога:
У системі електронних закупівель ProZorro була об’явлена закупівля UA-2020-10-16-003445-c, Замовником якого є Комунальне підприємство «Теплопостачання міста Одеси». Під час розгляду кожної тендерної пропозиції, Замовник відхилив пропозицію учасника ТОВ «ЮТЕМ-Інжиніринг» як таку, що не відповідає умовам тендерної пропозиції, а саме: відсутня довідка у довільній формі, в якій зазначено код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (Статуту товариства). Так, пунктом 3 додатку 6 тендерної документації «Інша інформація» є наступна вимога Замовника щодо надання «Статуту або іншого установчого документу в останній редакції, в повному обсязі, з відміткою державного реєстратора. У разі відсутності відмітки державного реєстратора, в Довідці довільної форми учасник повинен зазначати код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів). У випадку, якщо учасник діє на підставі модельного статуту необхідно надати рішення про створення та провадження діяльності учасника з використанням модельного статуту. У разі наявності будь-яких обмежень щодо укладання договорів згідно установчих (статутних) документів Учасника або чинного законодавства додатково надається протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) з наданням повноважень на укладання договору(ів), або іншого документа, що підтверджує зняття обмежень щодо укладення договорів, передбачених установчими (статутними) документами Учасника.» Тобто необхідність огляду актуальної версії Статуту обумовлено зокрема виявленням, чи існують у посадової особи учасника (директора) будь-які обмеження щодо укладання договорів. Інші положення Статуту регулюються Законом України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», визначають правовий статус Товариства, порядок їх створення, діяльності та припинення, права та обов’язки їх учасників, але жодним чином не впливають на результат участі у даній закупівлі та відносини із Замовником в подальшому. Тим паче, окрім статуту учасником надані в достатньому обсязі інші документи, що підтверджують статус учасника, його законну діяльність (довідки, листи, витяги, ліцензії тощо). Разом з наданням останньої редакції Статуту, учасник закупівлі надав наказ про призначення директора, протокол загальних зборів учасників Товариства, виписку з єдиного державного реєстру, у якій не зазначено про обмеження повноважень директора «згідно статуту», як передбачено законодавством. За таких обставин, учасник закупівлі підтвердив відсутність у директора будь-яких обмежень щодо укладання договору із Замовником у даній закупівлі та самостійно несе відповідальність за достовірність та правдивість наданих даних, документів і інформації, розміщеної в них. Крім того, під час оцінки тендерних пропозицій учасника Замовником, відповідно умов пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі, якщо замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Однак, Замовник не висунув до ТОВ «ЮТЕМ-Інжиніринг» вимоги щодо усунення вищевказаної невідповідності чим порушив норми Закону України «Про публічні закупівлі», що спричинило неправомірне відхилення пропозиції ТОВ «ЮТЕМ-Інжиніринг» та відповідно дискваліфікацію. Пропозиції про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) навіть не було висловлено на засіданні тендерного комітету. Окремо зазначаємо, що у протоколі про дискваліфікацію Замовник не вказав, яким чином відсутність у тендерній пропозиції учасника довідки, в якій зазначено код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (Статуту товариства), може вплинути на результати процедури закупівлі, та не вказав у чому полягає суттєвість даної невідповідності. ТОВ «ЮТЕМ-Інжиніринг» вважає, що невідповідність, що виявлена Замовником не є суттєвою та може бути виправлена у найкоротші терміни, вона не впливає на результат процедури закупівлі, оскільки повноваження директора підтверджені іншими належними документами, та не є недостовірною та спотвореною інформацією. Таким чином, дії Замовника демонструють не бажання дотримуватись принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Беззаперечне відхилення пропозиції учасника ТОВ «ЮТЕМ-Інжиніринг» без надання можливості усунути виявлені невідповідності складає враження про не заінтересованість Замовника у досягненні цілей щодо реалізації даної закупівлі з найвигіднішою пропозицією. Більш того, Замовник відхилив більшість пропозицій учасників, що додатково підтверджує правдивість наших припущень. З огляду на вищевикладене, та керуючись ст. ст. 5, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти дану вимогу ТОВ «ЮТЕМ-Інжиніринг» до розгляду тендерним комітетом КП «Теплопостачання міста Одеси». 2. Прийняти до уваги наведені доводи ТОВ «ЮТЕМ-Інжиніринг» як належні та достатніми для відміни рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЮТЕМ-Інжиніринг». 3. Відмінити рішення від 6 листопада 2020 року, викладене у протоколі №08-05/141 у закупівлі UA-2020-10-16-003445-c, Замовником якого є Комунальне підприємство «Теплопостачання міста Одеси», про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЮТЕМ-Інжиніринг». 4. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, наданих учасником ТОВ «ЮТЕМ-Інжиніринг» у порядку згідно Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Розглянути повторно тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЮТЕМ-Інжиніринг» з урахуванням виправлення виявлених невідповідностей. У випадку відхилення даної вимоги, ТОВ «ЮТЕМ-Інжиніринг» залишає за собою право оскаржити результати закупівлі у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Не завантажився документ
Дата скасування: 12.11.2020 13:11
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування неправомірного рішення дискваліфікації

Номер: 95a9d4e9f8394a96936fe08e47eb761b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-16-003445-c.c2
Назва: Вимога про скасування неправомірного рішення дискваліфікації
Вимога:
ВИМОГА Скасувати неправомірне рішення про дискваліфікацію Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ МІСТА ОДЕСИ» була об’явлена закупівля № UA-2020-10-16-003445-c. 02.112020р. був проведений аукціон і пропозиція ТОВ НВП «ТЕХНОЕКС» була прийняти до розгляду першою , оскільки ми надали найкращу ціну за результатами аукціону. Замовник дискваліфікував нас та виклав Протокол № 08-05/139 від 06.11.2020 року з інформацію про причини дискваліфікації. Та Замовник не надсилав вимоги про усунення невідповідносте нашої пропозиції, хоча вказав підстави відхилення, які зобов’язують Замовника висунити вимогу про усунення невідповідностей та дати можливість виправити невідповідності на які мав вказати Замовник. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» ст. 29 пункту 16 при розгляді нашої пропозиції Замовник мав висунити Вимогу про усунення невідповідностей, а саме:16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Замовник не висунув до нас вимоги про усунення невідповідностей чим порушив Закон України «Про публічні закупівлі» ст.29 п.16. Тим самим спричинив неправомірне відхилення нашої пропозиції та дискваліфікував. ТОВ НВП «ТЕХНОЕКС» не завантажив всі необхідні документи у зв’язку з технічними проблемами. Усі необхідні документи та довідки є в наявності та належно оформлені. З огляду на вищезазначене, керуючись положеннями ст.29, ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Узяти Вимогу ТОВ НВП «ТЕХНОЕКС» до розгляду тендерним комітетом КП «ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ МІСТА ОДЕСИ» та прийняти до уваги всі наведені факти та доводи. 2. Відмінити рішення про дискваліфікацію ТОВ НВП «ТЕХНОЕКС. 3. Надіслати зі Сторони Замовника свою Вимогу про усунення невідповідностей з зазначенням всіх необхідних документів, які необхідні Замовнику для прийняття рішення про визнання пропозиції ТОВ НВП «ТЕХНОЕКС» відповідаючої умовам тендерної документації та надати можливість в порядку згідно Закону України «Про публічні Закупівлі» надати відповідь на вимогу Замовника усунути невідповідності. 4. Поновити розгляд пропозиції ТОВ НВП «ТЕХНОЕКС» та діяти виключно в рамках законодавства України щодо публічних закупівель та зокрема відкритих торгів, які проводить Замовник. В іншому випадку ми, як учасники, будемо змушені звернутися до органу оскарження неправомірних рішень Замовника , а саме до АМКУ для усунення неправомірних дій Замовника, якщо Замовник раніше сам не усуне обставини, що спричинили неправомірні дії по відношенню до учасника закупівлі ТОВ НВП «ТЕХНОЕКС».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На вимогу від 09.11.2020 за № 1109/1 щодо відміни рішення про відхилення та поновлення розгляду його пропозиції повідомляємо наступне. Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція ТОВ НВП «ТЕХНОЕКС» відхилена відповідно абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства». Абзацом першим частини третьої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. 1. Додаток 3 тендерної документації містить вимоги, які передбачені законодавством, а саме: вимоги до учасника процедури закупівлі, установлені статтею 17 Закону і спосіб підтвердження відповідності таким вимогам. В порушення вимог п. 6, 12, 13 Додатку 3 тендерної документації ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕХНОЕКС» в складі поданої тендерної пропозиції відсутня інформація. Відповідно пункту 16 статті 29 Закону Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Отже, у Замовника відсутні законні підстави щодо надання повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах. 2. Додаток 6 тендерної документації містить ІНШУ ІНФОРМАЦІЮ, яку повинен надати Учасник у складі тендерної пропозиції (вимоги щодо наявності інформації передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації). В порушення вимог п. 3 Додатку 6 тендерної документації відсутня довідка у довільної форми, в якій зазначено код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів) (відсутня відмітка державного реєстратора на статуті ТОВ НВП «ТЕХНОЕКС»). Враховуючі вищезазначене та пункт 16 статті 29 Закону, у Замовника відсутні законні підстави щодо надання повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах. Таким чином, Замовник діє виключно у рамках Закону. Вимога ТОВ НВП «ТЕХНОЕКС» підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога про сксування неправомірного рішення дискваліфікації

Номер: 17394e9aac264a8f8182b8729d54c557
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-16-003445-c.a1
Назва: Вимога про сксування неправомірного рішення дискваліфікації
Вимога:
ВИМОГА Скасувати неправомірне рішення про дискваліфікацію Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ МІСТА ОДЕСИ» була об’явлена закупівля № UA-2020-10-16-003445-c. Був проведений аукціон і пропозиція ТОВ «Таста-Ліскі Трубодеталь» була прийняти до розгляду другою , так як ми надали другу найкращу ціну за результатами аукціону. Замовник дискваліфікував нас та виклав Протокол № 08-05/140 від 06.11.2020 року з інформацію про причини дискваліфікації. Та Замовник не надсилав вимоги про усунення невідповідносте нашої пропозиції, хоча вказав підстави відхилення, які зобов’язують Замовника висунити вимогу про усунення невідповідностей та дати можливість виправити невідповідності на які мав вказати Замовник. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» ст. 29 пункту 16 при розгляді нашої пропозиції Замовник мав висунити Вимогу про усунення невідповідностей, а саме: « 16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю., а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, банківські реквізити, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процедурі закупівлі, цивільно-правових та господарських відносин.» Замовник не висунув до нас вимоги про усунення невідповідностей чим грубо порушив Закон України «Про публічні закупівлі» ст.29 п.16. Тим самим спричинив неправомірне відхилення нашої пропозиції та дискваліфікував. Замовник в своєму протоколі про дискваліфікацію вказав прешу причину про відхилення про те, що ТОВ «Таста-Ліскі Трубодеталь» завантажив документ Статут з 13 сторінок та надав код доступу до надання послуг для можливості переглянути актуальний документ Статут. Таким чином у Замовника була можливість ознайомитись з актуальною версією Статуту і ця підстава для дискваліфікації є абсурдною та неправомірною, такою, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі» ст.5, де йдеться про головні принципи публічних закупівель, а саме: 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; Більш того, Замовник порушив закон ст. 29 та не надав нам законного права на усунення невідповідностей, які на думку Замовника є в нашій пропозиції, але зазначив невідповідності нашої пропозиції, які дозволяють їх усунути в зазначений термін законодавством. Про підставу зазначену Замовником з приводу ненадання ліцензії чи дозволу на праву діяльності або Довіку про відсутність необхідності таких документів у діяльності- повідомляємо, що нами були надані всі необхідні документи які піддержують відповідність нашої пропозиції кваліфікаційним критеріям, технічним, якісним та кількісним характеристикам, зазначеним Замовником в тендерній документації, а також надані документи, які підтверджують державну реєстрацію нашого підприємство про шо надана копія свідоцтва ЄДРПОУ та нашому підприємству присвоєно ЄДРПОУ№ 31724621, що є підставою для діяльності. Також нам надано документ Сертифікат про відповідність типу на основі забезпечення якості виробничого процесу: Виключний перелік діяльностей, які потребують особливих дозволів, ліцензій та інших документів дозвільного характеру є Закон України про ліцензування видів господарської діяльності стаття 7 де є виключний перелік діяльностей, що підлягають ліцензування чи отримання дозволів на діяльність та знаходиться в загальнодоступному сайті https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/222-19#Text і якщо це питання для Замовника є таким важливим і залишилось незрозумілим чи є право на діяльність у ТОВ «Таста-Ліскі Трубодеталь» з поданих нами документів, то замовник міг у вільному доступі переглянути Закон про ліцензування чи в установлений Законом «Про публічні закупівлі» термін звернутись до нас, як до учасника, стосовно якого у нього виникли питання про, на погляд Замовника, невідповідність у поданих ТОВ «Таста-Ліскі Трубодеталь документах та вимагати від нас роз’яснень чи доповнень і усунення нами невідповідностей. Своїм ставленням до вибору переможця Замовник демонструє не повагу та зверхність до учасників, які проявили цікавість та взяли участь у даній закупівлі, відсутність страху діяти в супереч Закону України «Про публічні закупівлі» та грубо його порушувати. Це не перша закупівля Замовника і Замовник мав би бути обізнаним в процедурі розгляду пропозицій та обов’язок до непопередженого ставлення до учасників, та згідно ст.29 Закону «Про публічні закупівлі» можливість до усунення невідповідностей та таким чином обрання найбільш економічно вигідної пропозиції. Однак судячи з дій Замовника складається враження, що Замовник має за мету якісь інші цілі в даній Закупівлі, ніж отримання поставки від учасника з найвигіднішою пропозицію та грубо порушує своєми діями чинне Законодавство України. З огляду на вищезазначене, керуючись положеннями ст.29, ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти Вимогу ТОВ «ТАСТА-ЛІСКІТРУБОДЕТАЛЬ» до розгляду тендерний комітетом КП «ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ МІСТА ОДЕСИ» 2. Прийняти до уваги всі наведені факти та доводи 3. Відмінити рішення про дискваліфікацію ТОВ «Таста-Ліскі Трубодеталь». 4. Надіслати зі Сторони Замовника свої Вимогу про усунення невідповідностей з чітким зазначенням всіх необхідних документів, які необхідні Замовнику для прийняття рішення про визнання пропозиції ТОВ «Таста-Ліскі Трубодеталь» відповідаючою умовам тендерної документації та надати можливість в порядку згідно Закону України «Про публічні Закупівлі» надати відповідь на вимогу Замовника усунути невідповідності. 5. Поновити розгляд пропозиції ТОВ «Таста-Ліскі Трубодеталь» та діяти виключно в рамках законодавства України щодо публічних закупівель та зокрема відкритих торгів, які проводить Замовник. В противному випадку ми, як учасники, будемо змушені звернутися до органу оскарження неправомірних рішень Замовника , а саме до АМКУ для усунення неправомірних дій Замовника, якщо Замовник раніше сам не усуне обставини, що спричинили неправомірні дії по відношенню до учасника закупівлі ТОВ «Таста-Ліскі Трубедаталь».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На вимогу від 06.11.2020 за № 1918/59 щодо поновлення розгляду пропозиції ТОВ «Таста-Ліскі Трубодеталь» повідомляємо наступне. Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція ТОВ «Таста-Ліскі Трубодеталь» відхилена відповідно абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства». Абзацом першим частини третьої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Додаток 6 тендерної документації містить ІНШУ ІНФОРМАЦІЮ, яку повинен надати Учасник у складі тендерної пропозиції (вимоги щодо наявності інформації передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації). Учасник в порушення вимог п. 3 Додатку 6 тендерної документації завантажує статут без відмітки державного реєстратора, затверджений протоколом від 28 грудня 2018 року за № 28/12/18 в обсязі 13 аркушів, якій не відповідає електронної версії статуту за кодом доступу адміністративних послуг: 199860721242, а саме: при перевірці електронної версії документу виявлено, що статут Учасника затверджено протоколом від 20 лютого 2018р. № 20/02/18 в обсязі 14 аркушів. Звертаємо вашу увагу, що Статут, це встановлений засновником (власником майна) організації обсяг правил, що регулюють її правовий стан, відносини, пов'язані з внутрішнім управлінням, стосунки з іншими організаціями чи громадянами. Отже, у Замовника відсутні законні підстави щодо надання повідомлення з вимогою про усунення невідповідності на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. В порушення вимог п. 8 Додатку 6 тендерної документації ТОВ «ТАСТА ЛІСКІ Трубодеталь» в складі поданої тендерної пропозиції відсутній лист-пояснення щодо отримання дозволу або ліцензії. Також, у Замовника відсутні законні підстави щодо надання повідомлення з вимогою про усунення невідповідності на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Таким чином, Замовник діє виключно у рамках Закону. Вимога ТОВ ТОВ «ТАСТА ЛІСКІ Трубодеталь» підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено