• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення проектно-кошторисної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-18-12 Немовичі-Березне-Великі Межирічі-Федорівка на ділянці км 0+000- км14+000, Рівненська область ( 71320000-7-Послуги з інженерного проектування)

Завершена

780 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 800.00 UAH
Номер: 75a18616c7aa473dbaa3a68bf600fcde
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-11-05-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.11.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 05.11.2020 16:29 - 27.11.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.11.2020 № 73 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 05.11.2020 № 73. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2020-10-16-002567-c 16.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю установлено порушення вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону в частині не надання учасникам можливості виправити наведені вище невідповідності та розглядати тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо відміни тендеру відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 листопада 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Немовицької сільської ради Сарненського району Рівненської області (далі-Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-10-16-002268-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол № 83 від 22.10.2020 зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ, пропозицію учасника ПП «Рівнедорпроект», повідомлення про намір укласти договір від 04.11.2020, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 09.11.2020. Проведеним під час моніторингу аналізом повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено, що в порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. За результатами аналізу питання розгляду (підстав відхилення) тендерної пропозиції учасника ПП «Рівнедорпроект» встановлено наступне: Замовником у протоколі розкриття тендерних пропозиції зазначено про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Рівнедорпроект», що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, на підставі статті 31 Закону, а саме: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо тендерної документації (протокол засідання тендерного комітету від 03.11.2020 № 88). Проведеним аналізом тендерної пропозиції учасника ПП «Рівнедорпроект» у відповідності до вимог тендерної документації Замовника встановлено невідповідність в частині, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Також, у протоколі засідання тендерного комітету Замовника (протокол засідання тендерного комітету від 03.11.2020 № 88) зазначені недоліки і невідповідності тендерної пропозиції учасника ПП «Рівнедорпроект», які відносяться до кваліфікаційних критеріїв. Крім того, Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 04.11.2020 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з переможцем торгів ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ. Згідно пункту 1.2 розділу 1. Додатку 2 тендерної документації Замовника зазначено: що «В складі тендерної пропозиції Учасник повинен подати в інформаційну довідку про наявність кваліфікованих працівників, необхідних для виконання проектних робіт із зазначенням прізвища, імені, по батькові працівника, наявності у працівника відповідного кваліфікаційного сертифіката, отриманого згідно зі статтею 17 Закону України «Про архітектурну діяльність». Для документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, достатньої для виконання проектних робіт, учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати копії кваліфікаційних сертифікатів відповідних категорій, що дають право на виконання робіт щодо об’єктів відповідного класу наслідків (відповідальності) (для головного інженера проекту, інженерів-проектувальників, які є безпосередніми розробниками розділів або частин проекту). У разі виконання робіт (надання послуг) співвиконавцями, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців співвиконавця(-ів). Учасник у довідці зазначає інженера-проектувальника, який, у разі підписання договору, буде призначений розпорядчим документом учасника головним інженером проекту, а також виконавця авторського нагляду, який здійснюватиме авторський нагляд відповідно до вимог законодавства та будівельних норм». Учасником ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ надано договір №09/01-20-01 від 09.01.2020, який укладений з ФОП Гандзюк Вірою Кирилівною предметом якого є надання послуг по виконанню топографо-геодезичних та картографічних робіт. В учасника ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ у складі тендерної пропозиції відсутня копія кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста ФОП Гандзюк Віри Кирилівни. Також, у Довідці, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ зазначено посаду інженера-проектувальника Попрожук Олег, при цьому, у графі «серія, № та дата видачі сертифікату» нічого не зазначено і не долучено копії будь-яких сертифікатів на прізвище Попрожук. З огляду на викладене вище, тендерна пропозиція ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ не відповідала вимогам п.п.1.2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації. Згідно частини шістнадцятої статті 29 Закону зазначено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Також, відповідно до частини дев’ятої статті 26 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Враховуючи вищевикладене, Замовником не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника ПП «Рівнедорпроект» та учасника-переможця ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ, чим недотримано вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації та не надано учасникам можливість виправити наведені вище невідповідності та розглядати тендерні пропозиції з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області оприлюднено запит від 06.11.2020 про надання пояснення щодо не розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасників ПП «Рівнедорпроект» та ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ. Пояснення Замовником по суті не надано. Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер в разі неможливості усунення порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень: 17.11.2020 16:47 - 02.12.2020 00:00
Дата публікації висновку: 17.11.2020 16:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповід на висновок
Дата публікації звіту: 24.11.2020 15:48

Запити/Пояснення