-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення проектно-кошторисної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-18-12 Немовичі-Березне-Великі Межирічі-Федорівка на ділянці км 0+000- км14+000, Рівненська область ( 71320000-7-Послуги з інженерного проектування)
Завершена
780 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 800.00 UAH
Період оскарження:
16.10.2020 10:40 - 27.10.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Про підтвердження наявність працівників, відповідної кваліфікаціїП
Номер:
2ae8945b78c6431e8d0fdd6f1c0af375
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-16-002567-c.b4
Назва:
Про підтвердження наявність працівників, відповідної кваліфікаціїП
Вимога:
Відповідно до Ваших вимог про підтвердження наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (зі змінами 22 жовтня 2020) Ви зобов’язані відмовити всім учасникам даної закупівлі.
Проаналізувавши інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-10-16-002567-c.
ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ, код ЄДРПОУ, 3087116577 не надав ряд документів та довідок (листів) які вимагав сам замовник Немовицька сільська рада Сарненського району Рівненської області, код ЄДРПОУ, 04387786 в тендерній документації:
1. Договір №09/01-20-01 від 09.01.2020 р., на виконання робіт, надання послуг. Який надав ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ, код ЄДРПОУ, 3087116577 не має ніякої юридичної сили через те, що в ньому не вказано предмету договору (назва, № закупівлі), а також ціни на виконання робіт, надання послуг
2. Договір №150120-01 від 15.01.2020 р., на виконання робіт, надання послуг. Який надав ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ, код ЄДРПОУ, 3087116577 не має ніякої юридичної сили через те, що в ньому не вказано предмету договору (назва, № закупівлі), а також ціни на виконання робіт, надання послуг
3. Гоч Андрій Миколайович не являється працівником у ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ, код ЄДРПОУ, 3087116577
4. Іванюк Андрій Миколайович не являється працівником у ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ, код ЄДРПОУ, 3087116577, а працівник ТОВ "ВЕСТ ЕКСПЕРТ", код ЄДРПОУ, 42658258
5. Гандзюк Віра Кирилівна не являється працівником у ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ, код ЄДРПОУ, 3087116577, а ФОП Гандзюк Віра Кирилівна, код ЄДРПОУ, 2134312408
6. Не надано лист у довільній формі, що передбачає застосування заходів із захисту довкілля при наданні послуг/виконанні робіт (застосування екологічно безпечних технологій, матеріалів та/або зазначити інші заходи). Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Пункт 6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.11.2020 15:07
Вирішення:
Всі Ваші зауваження взяті до уваги та будуть розглянуті на засідання тендерного комітету
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Скасована
Про підтвердження наявність працівників, відповідної кваліфікації
Номер:
5832f1f45bf449898a958fe49cc64ca4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-16-002567-c.b3
Назва:
Про підтвердження наявність працівників, відповідної кваліфікації
Скарга:
Відповідно до Ваших вимог про підтвердження наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (зі змінами 22 жовтня 2020) Ви зобов’язані відмовити всім учасникам даної закупівлі.
Проаналізувавши інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-10-16-002567-c.
ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ, код ЄДРПОУ, 3087116577 не надав ряд документів та довідок (листів) які вимагав сам замовник Немовицька сільська рада Сарненського району Рівненської області, код ЄДРПОУ, 04387786 в тендерній документації:
1. Договір №09/01-20-01 від 09.01.2020 р., на виконання робіт, надання послуг. Який надав ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ, код ЄДРПОУ, 3087116577 не має ніякої юридичної сили через те, що в ньому не вказано предмету договору (назва, № закупівлі), а також ціни на виконання робіт, надання послуг
2. Договір №150120-01 від 15.01.2020 р., на виконання робіт, надання послуг. Який надав ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ, код ЄДРПОУ, 3087116577 не має ніякої юридичної сили через те, що в ньому не вказано предмету договору (назва, № закупівлі), а також ціни на виконання робіт, надання послуг
3. Гоч Андрій Миколайович не являється працівником у ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ, код ЄДРПОУ, 3087116577
4. Іванюк Андрій Миколайович не являється працівником у ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ, код ЄДРПОУ, 3087116577, а працівник ТОВ "ВЕСТ ЕКСПЕРТ", код ЄДРПОУ, 42658258
5. Гандзюк Віра Кирилівна не являється працівником у ФОП АЛЕКСІЄВЕЦЬ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ, код ЄДРПОУ, 3087116577, а ФОП Гандзюк Віра Кирилівна, код ЄДРПОУ, 2134312408
6. Не надано лист у довільній формі, що передбачає застосування заходів із захисту довкілля при наданні послуг/виконанні робіт (застосування екологічно безпечних технологій, матеріалів та/або зазначити інші заходи). Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Пункт 6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
15.11.2020 00:02
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
c466d3dfd42042e19843859a84fc9753
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-16-002567-c.a2
Назва:
Скарга
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Вами було розміщено Протокол № 88 засідання тендерного комітету стосовно закупівлі «Виготовлення проектно-кошторисної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-18-12 Немовичі-Березне-Великі Межирічі-Федорівка на ділянці км 0+000- км14+000, Рівненська область. (ID закупівлі: 985661a6b67e4a45adfa79cd92012bc5).
Ціна ПП «Рівнедорпроект» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак за результатами розгляду, Ви відхилили нашу пропозицію через невідповідність вимогам тендерної документації, а саме наявності інженера-проектувальника за напрямком інженерно-будівельне проектування у частині механічного опору та стійкості, інженера-проектувальника за напрямком інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, технічне обстеження будівель і споруд.
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Ви повинні дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення та враховувати наступне:
1. Згідно Тендерної документації (розділ V. Оцінка тендерних пропозицій. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію) вказано, що Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ.
Інші критерії оцінки тендерних пропозицій Замовником НЕ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ.
Питома вага цінового критерію становить 100 відсотків.
2. Завданням № 9/11 на виготовлення проєктно-кошторисної документації на поточний середній ремонт (додаток № 1 до тендерної документації) не передбачено розділів проєктно-кошторисної документації, де б згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (Випуск 64, зміна № 8) використовувалась спеціалізація, зазначена в кваліфікаційних сертифікатах, які вимагаються ВАМИ, чим в свою чергу Вами порушуються норми чинного законодавства:
2.1 Порядок розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (далі – Порядок), затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2012 року № 122), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011 р. за № 651/19389.
2.2 Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності та вдосконалення державного регулювання у сфері містобудівної діяльності».
2.3 Будівельні норми ДБН А.2.2-3:2012 «Склад та зміст проектної документації
3. Враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного інженера проекту, який повинен мати відповідний кваліфікаційний сертифікат та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим.
Керуючись викладеним вище, вважаємо відхилення нашої пропозиції безпідставне і просимо діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.docx 10.11.2020 11:13
Дата подачі:
09.11.2020 14:06
Вирішення:
На Вашу вимогу (скаргу) щодо безпідставності відхилення Вашої тендерної пропозиції, пояснюємо, що Замовник при прийнятті рішення керувався виключно нормами ЗУ «Про публічні закупівлі».
Ваші посилання у вимозі на те, що при прийнятті рішення Замовником не враховані положення Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених Наказом ДП «Зовнішторгвидав» №35 від 13.04.2020 року, не можуть братися до уваги по-перше у звʼязку з тим, що оскаржувана Вами закупівля не є допороговою, а по друге, у звʼязку з тим, що вказаний Наказ втратив чинність 19.03.2019 року.
Конкретні причини, мотивація та посилання на норми законодавства, у звʼязку з якими було відхилено Вашу тендерну пропозицію, зазначені у протоколі засідання тендерного комітету.
З приводу того, що Вас не влаштовують певні вимоги тендерної документації, то ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачає надання розʼяснень і можливість внесення змін до тендерної документації. Однак на стадіях, коли це можливо було зробити, будь-яких запитів від Вас як Учасника не надходило, що засвідчує той факт, що Ви погоджувалися зі всіма вимогами тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
СКАРГА
Номер:
7589f79f5f3a4864aea2ab7878098bfe
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-16-002567-c.a1
Назва:
СКАРГА
Скарга:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Вами було розміщено Протокол № 88 засідання тендерного комітету стосовно закупівлі «Виготовлення проектно-кошторисної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-18-12 Немовичі-Березне-Великі Межирічі-Федорівка на ділянці км 0+000- км14+000, Рівненська область. (ID закупівлі: 985661a6b67e4a45adfa79cd92012bc5).
Ціна ПП «Рівнедорпроект» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак за результатами розгляду, Ви відхилили нашу пропозицію через невідповідність вимогам тендерної документації, а саме наявності інженера-проектувальника за напрямком інженерно-будівельне проектування у частині механічного опору та стійкості, інженера-проектувальника за напрямком інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, технічне обстеження будівель і споруд.
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Ви повинні дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення та враховувати наступне:
1. Згідно Тендерної документації (розділ V. Оцінка тендерних пропозицій. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію) вказано, що Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ.
Інші критерії оцінки тендерних пропозицій Замовником НЕ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ.
Питома вага цінового критерію становить 100 відсотків.
2. Завданням № 9/11 на виготовлення проєктно-кошторисної документації на поточний середній ремонт (додаток № 1 до тендерної документації) не передбачено розділів проєктно-кошторисної документації, де б згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (Випуск 64, зміна № 8) використовувалась спеціалізація, зазначена в кваліфікаційних сертифікатах, які вимагаються ВАМИ, чим в свою чергу Вами порушуються норми чинного законодавства:
2.1 Порядок розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (далі – Порядок), затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2012 року № 122), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011 р. за № 651/19389.
2.2 Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності та вдосконалення державного регулювання у сфері містобудівної діяльності».
2.3 Будівельні норми ДБН А.2.2-3:2012 «Склад та зміст проектної документації
3. Враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного інженера проекту, який повинен мати відповідний кваліфікаційний сертифікат та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим.
Керуючись викладеним вище, вважаємо відхилення нашої пропозиції безпідставне і просимо діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
09.11.2020 14:05