-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Фарбування та скління (45442000-7 Нанесення захисного покриття (Обробка засобами вогнезахисту дерев’яних елементів горищних покриттів закладів освіти Первомайського району Миколаївської області))
Завершена
654 932.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 274.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 274.66 UAH
Номер:
127417d0f0db420792b4732a2be25fa3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-18-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.12.2020 00:00
Період моніторингу:
18.12.2020 14:04 - 15.01.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.12.2020 № 477
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 18.12.2020.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
від 18.12.2020 № 477
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 5 UA-2020-10-15-005879-a 15.10.2020
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду звернення учасників, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік Сектора освіти Первомайської районної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом засідання тендерного комітету від 20.10.2020 № 88 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л»; протокол засідання тендерного комітету від 12.11.2020 № 112; повідомлення про намір укласти договір; договір підряду від 25.11.2020 № 463.
За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK1-5-2, не підтверджена.
Період усунення порушень:
28.12.2020 15:47 - 15.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
28.12.2020 15:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерний комітет сектору освіти Первомайської РДА уважно розглянув та опрацював Висновок про результати моніторингу закупівлі та повідомляє що відповідно до умов здійснення закупівель, публікація даних здійснюється шляхом заповнення даних на авторизованому електронному майданчику (DZO), на якому оприлюднюється інформація про всі закупівлі Замовника. Інформуємо, що нажаль, через автоматизоване робоче місце Замовника неможливо внести інформацію, визначену в пункті 8 та в пункті 9 (окрім розміру забезпечення тендерних пропозицій) частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оскільки даним функціоналом електронного майданчика закупівель не передбачено технічної можливості для замовника винесення інформації про «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції» та «вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» в окреме поле. Також звертаємо увагу на те, що інформація про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції передбачено пунктом 1.7. «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» Тендерної документації, яка є невід’ємною частиною оголошення про закупівлю. Також на виконання вимог п.9 ч.2 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник, в Тендерній документації зазначив інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій в п.3.2. «Забезпечення тендерної пропозиції», оприлюдненої в оголошені про закупівлю по відкритим торгам, згідно предмету закупівлі ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45440000-3 Фарбування та скління (45442000-7 Нанесення захисного покриття (Обробка засобами вогнезахисту дерев’яних елементів горищних покриттів закладів освіти Первомайського району Миколаївської області)). Зазначене порушення неможливо усунути, але в подальшому, якщо технічно буде можливо заповнення необхідних пунктів в електронній системі закупівель Prozorro під час оголошення закупівлі, замовник зобов’язується неухильно дотримуватися статті 21 Закону, в частині відображення необхідної інформації у примітках до оголошення закупівлі. На підставі вищевикладеного, просимо прийняти до уваги вищевикладені пояснення.
Дата публікації звіту:
29.12.2020 11:25