Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти та правильності відображення інформації в протоколах щодо прийняття рішення уповноваженою особою встановлено порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; надання роз’яснення на звернення за роз’ясненнями відповідно до частини першої статті 24 Закону; надання додаткової інформації про причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ЕД ТЕМП»; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема не допускати виявлені порушення в подальшому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та правильності відображення інформації в протоколах щодо прийняття рішення уповноваженою особою; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); надання роз’яснення на звернення за роз’ясненнями відповідно до частини першої статті 24 Закону; розгляду тендерних пропозицій; надання додаткової інформації про причини невідповідності тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕД ТЕМП» (далі – ТОВ «ЕД ТЕМП»); своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Вікторівського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.10.2020 (далі – тендерна документація); звернення за роз’ясненнями від 12.10.2020 та роз’яснення на звернення за роз’ясненнями відповідно до частини першої статті 24 Закону 13.10.2020; тендерні пропозиції ТОВ «ЕД ТЕМП», приватного підприємства «СТЕНБУД», фізичної особи-підприємця Волинець Анатолій Степанович, Приватного акціонерного товариства «БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ-28» (далі – ПрАТ «БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ-28») за лотом 1: Поточний ремонт стін та дверних пройомів приміщення столової Вікторівського психоневрологічного інтернату по вул. І.Франка 3 с. Вікторівка Христинівського району Черкаської області (далі – лот 1), за лотом 2: Поточний ремонт стелі та підлоги приміщення столової Вікторівського психоневрологічного інтернату по вул. І. Франка 3 с. Вікторівка, Христинівського району Черкаської області (далі – лот 2) та за лотом 3: Поточний ремонт опалення та електрики приміщення столової Вікторівського психоневрологічного інтернату по вул. І.Франка 3 с. Вікторівка, Христинівського району Черкаської області (далі – лот 3); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.11.2020 № 1; повідомлення про намір укласти договір за лотами 1, 2, 3; вимоги про надання додаткової інформації про причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ЕД ТЕМП» від 06.11.2020 UA-2020-10-08-006276-а.с1, UA-2020-10-08-006276-а.с2, UA-2020-10-08-006276-а.с3, UA-2020-10-08-006276-а.с4 та відповіді на них, оприлюднені в електронній системі закупівель 10.11.2020; документи, надані переможцем торгів ПрАТ «БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ-28» за лотами 1, 2, 3 відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; договори підряду від 23.11.2020 № 782, № 783 та № 784; звіти про результати проведення процедури закупівлі за лотами 1, 2, 3.
Аналізом питання повноти та правильності відображення інформації в протоколах щодо прийняття рішення уповноваженою особою встановлено, що у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.11.2020 № 1 зазначено інформацію про відхилення тендерних пропозицій ТОВ «ЕД ТЕМП», приватного підприємства «СТЕНБУД» за лотами 1, 2, 3 з посиланням на пункти 1, 2 частини першої статті 31 Закону відповідно. Згідно з пунктом 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.11.2020 № 1, а саме рішення про відхилення тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «ЕД ТЕМП», приватного підприємства «СТЕНБУД» не містить посилання на умови тендерної документації чи обставини, згідно з якими тендерні пропозиції відхилені відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону. Тендерні пропозиції ТОВ «ЕД ТЕМП», приватного підприємства «СТЕНБУД» відхилені правомірно за лотами 1, 2, 3 відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону; тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Волинець Анатолій Степанович правомірно відхилена за лотами 1, 2, 3 відповідно до пунктів 1, 2 частини першої статті 31 Закону.
Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків RISK 1-4_1, RISK 2-13_1 не підтверджено.
Період усунення порушень:
26.11.2020 11:27 - 11.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
26.11.2020 11:27