«Контейнери для збору твердих побутових відходів «ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» (металеві контейнери для побутових відходів, пластикові контейнери для побутових відходів)
Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути складені українською мовою (допускається наявність в пропозиції Учасника копій документів на російській мові, складених Учасником в минулих періодах, або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо). Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж українська або російська мовах, учасник надає переклад цього документу на українську, який повинен бути завірений підписом перекладача. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками – нерезидентами України можуть бути складені іншою мовою, при цьому повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено в сертифікованому центрі перекладів та завірено підписом уповноваженої особи та печаткою цього центру. Визначальним є текст, викладений українською мовою. розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій відповідно до умов тендерної документації
Завершена
7 200 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 15 000.00 UAH
Період моніторингу:09.11.2021 13:50 - 01.12.2021 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:НАКАЗ
08.11.2021 № 559
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 08.11.2021 №559
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
3. UA-2020-10-06-005300-c, ДК 021:2015: 44613800-8 — Контейнери для відходів, яка проводиться Хмельницьким комунальним підприємством «Спецкомунтранс»;
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерних пропозицій, своєчасність укладання договорів та їх відповідність тендерній документації – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: «19» листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, укладений договір з переможцем.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Хмельницького комунального підприємства «Спецкомунтранс» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 29.10.2020, тендерні пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕНТОК ГРУП" та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ", правомірність відхилення тендерних пропозицій ПрАТ "Барський машинобудівний завод"(лот-1) та ТОВ "Сучасні вантажівки"(лот-2), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 04.12.2020, протоколи розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету про обрання переможця від 05.01.2021 №171, повідомлень про намір укласти договори, укладені договори від 18.01.2021 № 18/01-21(лот-1) та від 18.01.2021 № 18-01/21(лот-2), додаткові угоди.
Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що пункт 2 розділу 3 тендерної документації містить вимогу щодо наданням учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Проте, опубліковане оголошення про проведення даних відкритих торгів не містить інформації щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій. Зазначене є порушенням Замовником вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
Крім, того оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, що є порушенням вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
Період усунення порушень:19.11.2021 12:06 - 04.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:19.11.2021 12:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:Тендерним комітетом висновок про результати моніторингу розглянуто. За результатами розгляду прийнято рішення про взяття до уваги інформації викладеної у висновку та неухильного враховування під час подальшого розроблення тендерних документації необхідно вимоги ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» та зазначати в тендерній документації інформацію про формальні помилки відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 710 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 року за № 715/3499.
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-06-005300-c, ДК 021:2015:44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, яка проведена Хмельницьким комунальним підприємством «Спецкомунтранс» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування виникнення економічних обставин, пов’язаних із зміною ціни та укладання додаткових угод щодо збільшення ціни товару після підписання договорів поставки нафтопродуктів за лотом №1 - Металеві контейнери для побутових відходів.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) щодо зазначених фактів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
33330
Номер:aa10bb211e564bc487c1a12c5e5311d1
Назва:Пояснення
Дата опублікування:15.11.2021 11:57
Автор:Хмельницьке комунальне підприємство «Спецкомунтранс»
29008, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Толстого,1
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:На підставі Наказу Східного офісу Держаудитслужби від 08.11.2021 № 559 «Про початок моніторингу закупівель» 09.11.2021 р. було почато моніторинг закупівлі за ідентифікатором UA-2020-10-06-005300-c, ДК 021:2015: 44613800-8 — Контейнери для відходів (надалі – Моніторинг), яка проводиться Хмельницьким комунальним підприємством «Спецкомунтранс» (надалі – Замовник).
У межах проведення Моніторингу, 11.11.2021 року Східним офісом Держаудитслужби було оприлюднено Запит про надання пояснень (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування виникнення економічних обставин, пов’язаних із зміною ціни та укладання додаткових угод щодо збільшення ціни товару після підписання договорів поставки за лотом №1 - Металеві контейнери для побутових відходів.
На виконання вимог пункту 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У зв’язку із вищенаведеним повідомляємо, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» за результатом закупівлі UA-2020-10-06-005300-c Лот 1 між ТОВ «Ренток груп» та Хмельницьким комунальним підприємством «Спецкомунтранс» було укладено Договір № 18/01-21 від 18 січня 2021 р.- (надалі – Договір). Згідно умов Договору ТОВ «Ренток груп» зобов’язується поставити Хмельницькому комунальному підприємству «Спецкомунтранс» металевий контейнер для побутових відходів об’ємом 1100 л у кількості 300 шт., ціна за одиницю Товару складає 9888,00 грн. з ПДВ, загальна вартість договору складає 2 966 400,00 грн. з ПДВ.
З моменту укладення Договору, ціна за одиницю аналогічного Товару на ринку України значно зросла у межах 22%-33%, що підтверджується експертним висновком № В-3412 від 12.10.2021 р., виданого Житомирською торгово-промисловою палатою. Згідно даного висновка, рівень цін на металевий контейнер для побутових відходів об’ємом 1100 л на 12.10.2021 р. становить 11000-13999 грн, таким чином ціна за одиницю аналогічного Товару на ринку України зросла більше ніж на 10%.
Згідно із п. 2 статті 11 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02.12.1997 р. №671/97-ВР, експертні документи, виданні торгово-промисловими палатами є обов’язковими для застосування на всій території України.
Пунктом 2 частиною 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару.
Листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 3304-04_69987-06 від 24.11.2020 передбачено, що зміна істотних умов договору про закупівлю у випадках, встановлених частиною п’ятою статті 41 Закону, може здійснюватися саме у разі та у спосіб, що передбачені договором про закупівлю. При цьому порядок зміни умов договору про закупівлю визначається замовником самостійно та з дотриманням законодавства в цілому. Внесення змін до договору про закупівлю у випадках, які передбачені Законом та умовами такого договору, має відбуватися шляхом укладення додаткової угоди, а також бути обґрунтованим та документально підтвердженим у спосіб, встановлений у договорі.
Обґрунтування виникнення економічних обставин, пов’язаних із зміною ціни та укладання додаткової угоди щодо збільшення ціни товару після підписання договору поставки за лотом №1 - Металеві контейнери для побутових відходів здійснена на підставі наступних документів, які є додатком до даного пояснення:
1. Лист ТОВ «Ренток груп» № 1 від 12.10.2021 р.
2. Експертний висновок № В-3412 від 12.10.2021 р.
Враховуючи вищенаведене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та п. 12.2 Договору № 18/01-21 від 18 січня 2021 р. Замовником було обґрунтовано здійснено збільшення ціни за одиницю товару у передбаченому Законом порядку.
Додатки:
1. Лист ТОВ «Ренток груп» № 1 від 12.10.2021 р.
2. Експертний висновок № В-3412 від 12.10.2021 р.