-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Виконання будівельно-монтажних робіт по об'єкту: "Реконструкція території рибоконсервного заводу під індустріальний парк "АзовАкваІнвест" на вул. Консервна, 1 у Приморському районі м. Маріуполя" (зовнішні мережі: газопостачання, електропостачання 6 кВт, водопровід)
Завершена
51 242 204.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 256 212.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 256 212.00 UAH
Номер:
508fc40e2bbd4743bf2ebe2b32f8796d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-13-000098
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.01.2021 00:00
Період моніторингу:
13.01.2021 17:20 - 04.02.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
67 UA-2020-10-05-006583-a 05.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозицій ТОВ «ПСК «Евростройпроект» установлено порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозицій ТОВ «Промуніверсалсервіс» установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Українська Альтернатива», надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 лютого 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Міське управління капітального будівництва» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету протокол від 05.10.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Українська Альтернатива» (далі – ТОВ «Українська Альтернатива»), товариства з обмеженою відповідальністю «Промуніверсалсервіс» (далі – ТОВ «Промуніверсалсервіс»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПСК «Евростройпроект» (далі – ТОВ «ПСК «Евростройпроект»), повідомлення про намір укласти договір, протоколи засідання тендерного комітету від 27.10.2020 № 3, від 04.11.2020 № 4, від 05.11.2020 № 5, від 17.12.2020 № 9, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 02.11.2020, вимогу про усунення невідповідностей, договір про закупівлю від 28.122020 № 225/2020, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ ) від 10.12.2020 № 22863-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ПСК «Евростройпроект» вимогам тендерної документації.
Пунктом 11 додатку 1 тендерної документації встановлено вимоги до учасників торгів, зокрема, стосовно надання розрахунку твердої договірної ціни та кошторису до тендерної пропозиції в інформаційній моделі останньої версії програмного забезпечення АВК, у строки які не перевищують терміни подання тендерної пропозиції.
Проте у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ПСК «Евростройпроект» відсутні зазначені документи, що не відповідає вимогам пункту 11 додатку 1 тендерної документації.
Крім цього, пунктом 15 додатку 1 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками торгів дозволу на роботи підвищеної небезпеки.
Слід зазначити, що перелік робіт визначено у Технічному завданні щодо предмету закупівлі (Додаток 8 тендерної документації).
Зокрема у складі технічного завдання міститься:
- локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1/151/2018-ЕП.1 на електропостачання 6кВ від тягової підстанції (установка КТП) «Реконструкція території рибоконсервного заводу під індустріальний парк «АзовАкваІнвест» на вул.Консервна,1 у Приморському районі м. Маріуполя».Електропостачання 6кВ від тягової підстанції (установка КТП). У розділі 1 «Комплектна трансформаторна підстанція, пункт комерційного обліку аркуш 15 к-ту 151/2018-ЕП.1» підрозділі «Монтажні та будівельні роботи» містяться інформація щодо пiдстанцiї комплектної напругою до 10 кВ з трансформатором потужністю до 1000 кВ.А (пункт 1);
- локальний кошторис на будівельні роботи № 2-2-1/151/2018-ЕП.2 на електропостачання 6кВ від РП-4 «Реконструкція території рибоконсервного заводу під індустріальний парк «АзовАкваІнвест» на вул.Консервна,1.Приморському районі м.Маріуполя». Електропостачання 6кВ від РП-4. У розділі 1 «Комплектна трансформаторна підстанція, пункт комерціонного обліку аркуш 23 к-ту 151/2018-ЕП.2» підрозділі «Монтажні та будівельні роботи» міститься інформація щодо підстанції комплектної напругою до 10 кВ з трансформатором потужністю до 1000 кВ.А (пункт 1)
- локальний кошторис на будівельні роботи № 2-4-1 на «Реконструкція території рибоконсервного заводу під індустріальний парк «АзовАкваІнвест» на вул. Консервна, 1 у Приморському районі м.Маріуполя». Зовнішнє газопостачання. У розділі 1 «Газопровід середнього тиску» передбачено роботи зокрема з установлення стальних кулькових газових кранів, дiаметром 65 мм (пункт 11), продування повітрям трубопроводів діаметром 350 мм (пункт 14), врізання штуцером у дiючi стальнi газопроводи низького тиску до 4,9 кПа [0,05кгс/см2] пiд газом зi зниженням тиску, діаметр газопроводу до 70 мм /тиском понад 4,9 кПа (0,05 кгс/см2) (пункт 18).
Слід зазначити, що постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (далі – Постанова № 1107) визначено Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі Дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки) (далі - Дозволи) серед них, зокрема:
- газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах;
-спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу.
Також Постановою № 1107 визначено види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі – Декларація), серед них зокрема:
- роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В і в зонах дії струму високої частоти.
Проте тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПСК «Евростройпроект» не містить Дозволів (Декларацій) на зазначені роботи, які передбачені Технічними завданням, чим не дотримано пункт 15 додатку 1 тендерної документації.
Крім цього, пунктом 2 додатку 1 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками торгів довідки, складеної згідно форми Додатку 3 тендерної документації, яка підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення.
На виконання зазначеної вимоги учасник ТОВ «ПСК «Евростройпроект» надав довідку про наявність працівників від 15.10.2020 № 156-582 (далі – Довідка № 156-582).
Вимогами Додатку 3 тендерної документації встановлено, що до довідки додаються офіційні документи, які підтверджують спеціальність або кваліфікацію працівників робочих професій.
Проте тендерна пропозиція зазначеного учасника не містить підтвердних документів, які вимагались Додатком 3 тендерної документації на працівників, зазначених у пунктах 9 (майстер виробничої дільниці), 11 (слюсар із складання металевих конструкцій), 12 (машиніст дробильно-навантажувального агрегату), 13 (різальник на лазерній установці), 15 (оператор механізму), 24 (машиніст екскаватора одноковшевого), 25 (зварник арматурних сіток) Довідки № 156-582, чим не дотримано вимог Додатку 3 тендерної документації.
Однак, на порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ПСК «Евростройпроект», як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та вимогам встановлених абзацом першим частини третьої статті 22 Закону до учасника відповідно до законодавства і уклав з ним договір.
Крім цього встановлено, що Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Промуніверсалсервіс» виявлено невідповідності в інформації (документах), що подані учасником у тендерній пропозиції в частині що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, проте на порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону Замовник не розмістив у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель та відхилив тендерну пропозицію учасника (протоколи засідання тендерного комітету від 04.11.2020 № 4 та 16.12.2020 № 8).
Період усунення порушень:
04.02.2021 18:35 - 19.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
04.02.2021 18:35
Оскарження висновку в суді
Опис:
Відповідно до частини 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою оскарження висновку, складеного Державною аудиторською службою України за результатами моніторингу закупівлі, КП "Міське управління капітального будівництва" 18.02.2021 направлено позовну заяву до Донецького окружного адміністративного суду.
Дата публікації:
19.02.2021 16:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У висновку зазначено, що Державною аудиторською службою України встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та інші порушення законодавства у сфері закупівель.
У зв’язку з чим, вказано зобов’язання замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
За результатами розгляду висновку, заперечуємо проти наявності порушень законодавства в сфері державних закупівель та повідомляємо про відсутність правових підстав для усунення порушень.
Дата публікації звіту:
11.02.2021 15:27
Запити/Пояснення
Номер:
3423a05c01074a7bb5b1d36bd1eb771c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.01.2021 20:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання будівельно-монтажних робіт по об'єкту: «Реконструкція території рибоконсервного заводу під індустріальний парк «АзовАкваІнвест» на вул. Консервна, 1 у Приморському районі м. Маріуполя" (зовнішні мережі: газопостачання, електропостачання 6 кВт, водопровід (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-05-006583-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c7a32b1336f84f26aa889c0aadeda998
Назва:
Пояснення щодо запиту
Дата опублікування:
22.01.2021 11:54
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – будівельно-монтажних робіт, розміру витрат і очікуваної вартості здійснено згідно наступних документів:
- проєктно-кошторисної документації, розробленої проєктною організацією, згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», і затвердженої в установленому законом порядку, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560);
- експертного звіту, отриманого за результатом проведення експертизи проєкту будівництва, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) і ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво»;
- Програми економічного і соціального розвитку м. Маріуполя, прийнятої Маріупольською міською радою, згідно ст. ст. 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2003 № 621 «Про розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку та складання проектів Бюджетної декларації та державного бюджету».
Додаємо скановані копії зведеного кошторисного розрахунку витрат по об’єкту, експертного звіту та наказу про затвердження проєктної документації. Програма економічного і соціального розвитку м. Маріуполя міститься у вільному доступі на офіційному сайті Маріупольської міської ради за електронною адресою https://mariupolrada.gov.ua/.
Номер:
764830a3e9e24459baecd1a038235492
Назва:
Запит стосовно висновку
Дата опублікування:
09.02.2021 16:40
Опис:
У висновку за результатами моніторингу закупівлі зазначено зобов’язання замовника усунити порушення шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Слід зазначити, що дане зобов’язання не поширюється на переможця закупівлі, з яким укладено договір - ТОВ «Евростройпроект».
З аналізу норм цивільного і господарського законодавства, що регулюють порядок укладання, виконання і розірвання господарських договорів, вбачається, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Оскільки підрядником належним чином виконуються зобов’язання за договором, у замовника немає підстав для його розірвання в односторонньому порядку.
Положення цивільного і господарського законодавства не містять такої підстави для розірвання господарського договору, як «наявність порушень законодавства, виявлених за результатами моніторингу закупівлі». Закон України «Про публічні закупівлі» також не містить відповідної норми. Зазначена підстава для розірвання договору відсутня в укладеному договорі № 225/2020 від 28.12.2020.
Враховуючи викладене, в порядку, передбаченому частиною 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати роз’яснення змісту висновку та зобов’язань замовника, визначених у висновку, а саме яким чином повинен бути розірваний договір підряду № 225/2020 від 28.12.2020, не порушуючи норм чинного законодавства України, за умови, якщо сторона за договором - ТОВ «Евростройпроект» відмовляється від розірвання договору?