ДК 021:2015: код 43210000-8 «Машини для земляних робіт» (Бульдозер з навісним обладнанням (корчевник))
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів*
1. Найменування замовника: Державне спеціалізоване підприємство «Північна Пуща».
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 40247540.
4. Місцезнаходження замовника: 07270, Київська обл., м. Чорнобиль, вул. Леніна, буд. 148.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Стрелецька Рита Олександрівна, секретар тендерного комітету Державного спеціалізованого підприємства «Північна Пуща», провідний економіст відділу МТЗ, e-mail: mtz1@pushcha.com.ua, тел. +380459352431, +380459351407.
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Бульдозер з навісним обладнанням (корчевник).
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 43210000-8 «Машини для земляних робіт» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 43211000-5 «Бульдозери».
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Бульдозер з навісним обладнанням (корчевник) - 1 шт.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07270, Київська обл., м. Чорнобиль, вул. Леніна, буд. 148.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.12.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 5 950 000,00 грн. (п’ять мільйонів дев’ятсот п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Бюджетні і кошти підприємства.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 59 500,00 грн. (п’ятдесят дев’ять тисяч п’ятсот грн. 00 коп.) – 1% від очікуваної вартості.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «30» жовтня 2020 року (час 18:00 год.)
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
_____________________________
*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Завершена
5 950 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 59 500.00 UAH
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:13.01.2021 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу:13.01.2021 18:18 - 04.02.2021 00:00
Статус:Завершено
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
46 UA-2020-09-29-003664-a 29.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса:Ukraine, Київ
Контактна особа:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, morhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз'яснень на вимогу про усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Техноторг» та ПП «БОМ І С», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2021 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень на вимогу про усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного спеціалізованого підприємства «ПІВНІЧНА ПУЩА» (далі – Замовник) на
2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника № 132 від 29.09.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Техноторг» (далі – ТОВ «Техноторг») та приватного підприємства «БОМ І С» (далі – ПП «БОМ І С»), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 23.11.2020, договір про закупівлю від 08.12.2020 № 84/15-Б, додаткова угода №1 від 08.12.2020, звіт про виконання договору про закупівлю від 18.01.2021, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби від 20.01.2021 та копії документів до нього.
Період усунення порушень:03.02.2021 18:28 - 09.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:03.02.2021 18:28
Запити/Пояснення
20156
Номер:9d6f38613f65432abeee163c487b2754
Назва:Про надання пояснень
Дата опублікування:20.01.2021 13:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:26.01.2021 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40165856
Контактна особа:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) +38 (0 96) 938-08-18 gevak.monitoryng@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: код 43210000-8 «Машини для земляних робіт» (Бульдозер з навісним обладнанням (корчевник)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-29-003664-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
20198
Номер:dd76cab5239d46009a1cc7a55a265498
Назва:Пояснення
Дата опублікування:20.01.2021 18:25
Автор:ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІВНІЧНА ПУЩА"
07270, Україна, Київська область, м. Чорнобиль, вул. Леніна, буд. 148
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Обґрунтування розміру витрат затверджені «Переліком витрат для здійснення заходів, пов’язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій у зоні відчуження та зоні безумовного (обов’язкового) відселення» відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 21.10.2020 №1279-р «Про виділення коштів з резервного фонду державного бюджету для здійснення заходів, пов’язаних із пов’язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій у зоні відчуження та зоні безумовного (обов’язкового) відселення.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі розраховувалось відповідно до примірної методики затвердженої Наказом Мінекономрозвитку України від 18.02.2020 № 275 (Далі - Наказ) а саме: методом порівняння ринкових цін. «Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та прайс-листів на момент вивчення ринку.»
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі були визначені виходячи з конкретних задач та потреб які стоять перед ДСП «Північна Пуща» та зазначені в тендерній документації.