ДК 021:2015: код 43210000-8 «Машини для земляних робіт» (Бульдозер з навісним обладнанням (корчевник))
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів*
1. Найменування замовника: Державне спеціалізоване підприємство «Північна Пуща».
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 40247540.
4. Місцезнаходження замовника: 07270, Київська обл., м. Чорнобиль, вул. Леніна, буд. 148.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Стрелецька Рита Олександрівна, секретар тендерного комітету Державного спеціалізованого підприємства «Північна Пуща», провідний економіст відділу МТЗ, e-mail: mtz1@pushcha.com.ua, тел. +380459352431, +380459351407.
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Бульдозер з навісним обладнанням (корчевник).
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 43210000-8 «Машини для земляних робіт» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 43211000-5 «Бульдозери».
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Бульдозер з навісним обладнанням (корчевник) - 1 шт.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07270, Київська обл., м. Чорнобиль, вул. Леніна, буд. 148.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.12.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 5 950 000,00 грн. (п’ять мільйонів дев’ятсот п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Бюджетні і кошти підприємства.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 59 500,00 грн. (п’ятдесят дев’ять тисяч п’ятсот грн. 00 коп.) – 1% від очікуваної вартості.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «30» жовтня 2020 року (час 18:00 год.)
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
_____________________________
*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Завершена
5 950 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 59 500.00 UAH
Період оскарження:29.09.2020 12:15 - 26.10.2020 00:00
Вимога
Відхилено
ПРОСИМО:
1. Просимо Замовника (ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІВНІЧНА ПУЩА") розширити коло потенційних учасників процедури закупівлі, шляхом внесення зазначених змін в тендерну документацію.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Дякуємо.
Номер:405a80a796b1457c9595500b3906d1f8
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-09-29-003664-a.a1
Назва:ПРОСИМО:
1. Просимо Замовника (ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІВНІЧНА ПУЩА") розширити коло потенційних учасників процедури закупівлі, шляхом внесення зазначених змін в тендерну документацію.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Дякуємо.
Вимога:
Доброго дня шановна тендерна комісія ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІВНІЧНА ПУЩА". Серед принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Згідно з п. 4 частини 2 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, було оголошено закупівлю: (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-29-003664-a) «ДК 021:2015: код 43210000-8 «Машини для земляних робіт» (Бульдозер з навісним обладнанням (корчевник))»:
1. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено деяких технічних вимог, передбачених Додатком 3, що обмежують наше право брати участь у закупівлі. Це всього кілька показників, розбіжність в них мінімальна, зміна цих показників (виділено зеленим кольором), надасть Замовнику вибрати більш дешевший та не менш якісний бульдозер, а саме:
Додаток 3
У зв’язку з вищевикладеним просимо внести зміни до тендерної документації, в іншому випадкові ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ щодо порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та наші законні інтереси як учасника даної закупівлі.
Ми можемо та хочемо запропонувати якісну техніку, не гіршу за показниками від тої, що хоче Замовник. Зміна показників дозволять нам, потенційним учасникам, прийняти участь в закупівлі, та не будуть суперечить частині третій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 4 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
ПРОСИМО:
1. Просимо Замовника (ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІВНІЧНА ПУЩА") розширити коло потенційних учасників процедури закупівлі, шляхом внесення зазначених змін в тендерну документацію.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Дякуємо.
Вирішення:За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет Державного спеціалізованого підприємства «Північна Пуща» повідомляє про наступне:
Серед принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Згідно з пунктом 4 частини 2 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
ДСП «Північна Пуща» керується принципами недискримінації учасників виключно законодавством України.
Тендерна документація на закупівлю бульдозерів з навісним обладнанням (корчевників) ніяким чином не обмежує коло учасників, а лише встановлює кваліфікаційні критерії до учасників та до предмету закупівлі які відповідають принципам статті 5 Закону.
В частині 1 статті 23 Закону сказано, що «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).»
Також в частині 3 статті 23 Закону сказано, що «Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.»
Натомість у вашій вимозі, не зазначено про якісь обмеження чи дискримінацію щодо учасників. Але вимагається внести зміни в інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, що напряму пливає на якість та технічні особливості товару який ми плануємо закупити.
Звертаємо Вашу увагу, що положеннями чинного законодавства України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм під час проведення процедури закупівлі у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі». Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, у вас як в Учасника немає жодних перешкод запропонувати товар саме з такими характеристиками, які прописані в тендерній документації, а Замовник залишає за собою право не змінювати якісні характеристики предмета закупівлі.
Таким чином, відсутні законодавчо обґрунтовані підстави для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні та відсутня необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині.