-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шкільна в с. Новоолександрівка Дніпровського району Дніпропетровської області
Завершена
789 040.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 945.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 945.20 UAH
Номер:
9d9a52c198fd45f591dcf0c0992cbb89
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-16-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.02.2023 00:00
Період моніторингу:
16.02.2023 16:13 - 10.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
15.02.2023 № 36
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.02.2023 № 36
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2020-09-11-010218-b 11.09.2020 ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ код ЄДРПОУ 40201087
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 встановлено порушення вимог частини першої статті 25 Закону № 922 та Наказу № 710.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону
№ 922.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) на 2020 рік, у тому числі UA-P-2020-09-11-007409-b, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 01.10.2020 № 56, № 57 та № 58, від 11.11.2020 № 85, № 86 та від 07.12.2020 № 99, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 23.02.2023 № 14, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – колегія АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.11.2020 № 20399-р/пк-пз та від 01.12.2020 № 22237-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 07.12.2020, Договір підряду від 18.12.2020
№ 18/20-8 (далі – Договір № 18/20-8), Додаткові угоди до Договору № 18/20-8 від 24.12.2020 №1 та від 14.05.2021 № 2, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 23.02.2023 через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини 12 статті 8 Закону № 922 моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ та викладені у рішеннях від 03.11.2020 № 20399-р/пк-пз та від 01.12.2020
№ 22237-р/пк-пз не проводився.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, викладений у пункті 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, не відповідає переліку, визначеному Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства «Про затвердження Переліку формальних помилок» від 15.04.2020 № 710 (далі Наказ № 710), чим порушено норми зазначеного наказу.
Моніторингом встановлено, що розмір забезпечення тендерної пропозиції відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та пункту 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено у розмірі 3956,31 грн, що перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру на закупівлю робіт на умовах, визначених тендерною документацією, чим порушено норми частини першої статті 25 Закону № 922.
У ході проведення моніторингу Замовником 17.02.2023 оприлюднено Звіт про виконання договору. Пунктом 12 частини першої статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Відповідно до пункту 13.1 Договору № 18/20-8 строк дії договору визначено до 31.12.2020 року. Додатковою угодою № 1 від 24.12.2020 до Договору № 18/20-8 внесено зміни у тому числі і до пункту 13.1 та визначено строк дії договору до 31.12.2021. Додатковою угодою № 2 від 14.05.2021 до Договору № 18/20-8 внесено зміни у тому числі і до пункту 2.2 зазначеного договору, згідно внесених змін ціна договору складає 595 564,75 гривень. Проведеним аналізом баз даних відкритих джерел інформації, а саме https://spending.gov.ua/ встановлено, що Замовником за виконані роботи сплачено повністю 21.05.2021 договір виконано. Отже, Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено Звіт про виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі ID: UA-2020-09-11-010218-b з порушенням норм пункту 12 частини 1 статті 10 Закону № 922.
Період усунення порушень:
09.03.2023 17:14 - 24.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.03.2023 17:14
Запити/Пояснення
Номер:
3e2592f486eb43c09296a612e67b04c1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.02.2023 14:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шкільна в с. Новоолександрівка Дніпровського району Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-11-010218-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 зі змінами (далі Закон № 922) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
у ході проведення моніторингу Замовником 17.02.2023 оприлюднено Звіт про виконання договору. Відповідно до пункту 13.1. Договору підряду від 18.12.2020 № 18/20-8 (зі змінами) строк виконання робіт визначено до 30.06.2021, термін дії договору - до 31.12.2021 року.
Виходячи з викладеного, просимо пояснити причину не оприлюднення звіту про виконання договору у терміни, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону № 922.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.