-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шкільна в с. Новоолександрівка Дніпровського району Дніпропетровської області
Завершена
789 040.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 945.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 945.20 UAH
Період оскарження:
11.09.2020 15:03 - 26.09.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника про дискваліфікацію і обрання переможця
Номер:
297e385abc8148928f8309a325273833
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-11-010218-b.c5
Назва:
Скарга на рішення Замовника про дискваліфікацію і обрання переможця
Скарга:
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника Дочірнього іноземного підприємства «Дніпродор» та визначення переможцем закупівлі ТОВ БК "МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015" та не виконання рішення АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.doc 13.11.2020 13:06
- Скарга.pdf 13.11.2020 13:06
- Копії сертифікатів, посвідчень про проходження навчання з охорони праці.pdf 13.11.2020 13:06
- Протокол 85.PDF 13.11.2020 13:06
- Витяг з веб-порталу ( Історія кваліфікації).pdf 13.11.2020 13:06
- Копії посвідчень про проходження навчання з питань пожежної безпеки.pdf 13.11.2020 13:06
- Остаточна тендерна пропозиція.pdf 13.11.2020 13:06
- Протокол 86.PDF 13.11.2020 13:06
- рішення від 17.11.2020 № 21300 + лист Замовнику.pdf 17.11.2020 23:51
- інформація про перенесення розгляду скарги від 25.11.2020 №18599.pdf 26.11.2020 19:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.12.2020 №22237.pdf 02.12.2020 15:35
- рішення від 01.12.2020 №22237.pdf 04.12.2020 21:55
- Заперечення 20.11.2020 16:26
- протокол 07.12.2020 16:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.11.2020 13:08
Дата розгляду скарги:
25.11.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.11.2020 23:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.12.2020 21:55
Дата виконання рішення Замовником:
07.12.2020 16:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконане у повному обсязі
Скарга
Виконана замовником
Скарга про оскарженя протоколу дискваліфікації
Номер:
64efe4fd7b4544288ea4a274b0afc20a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-11-010218-b.a4
Назва:
Скарга про оскарженя протоколу дискваліфікації
Скарга:
СКАРГА на рішений Замовника про відхилення пропозиції Учасника Дочірнього іноземного підприємства «Дніпродор» та визначення переможцем закупівлі ТОВ БК "МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015"
Пов'язані документи:
Учасник
- 11.0 довідка про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікаці, які мають необхідні знання та досвід.pdf 09.10.2020 12:39
- 11.1 оригінали наказів та договорів про прийом на роботу.pdf 09.10.2020 12:39
- 11.2 оригінали наказів по охороні праці та пож. безпеку.pdf 09.10.2020 12:39
- 11.3 копії сертифікатів, дипломів та протоколів.pdf 09.10.2020 12:39
- 11.4 копії дипломів про освіту.pdf 09.10.2020 12:39
- 12.1 копія аналогічного договору з додатками, оригінал форми КБ-3, оригінал форми КБ-2В.pdf 09.10.2020 12:39
- 12.3 оригінали відгуків по аналогічним договорам.pdf 09.10.2020 12:39
- 23 інформація з ЄДРПОУ.pdf 09.10.2020 12:39
- 34 Гарантійний лист щодо виправлення невідповідності в інформації та або документах.pdf 09.10.2020 12:39
- протокол 56 по ДІП Дніпродор.PDF 09.10.2020 12:39
- протокол 58 по ТОВ БК МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015.PDF 09.10.2020 12:39
- Скарга.pdf 09.10.2020 12:39
- Скарга .doc 22.10.2020 13:50
- Пояснення до скарги.doc.pdf 22.10.2020 13:50
- Пояснення до скарги.doc 22.10.2020 13:51
- рішення від 13.10.2020 № 19166 + лист Замовнику.pdf 13.10.2020 21:00
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 23.10.2020 №16861.pdf 26.10.2020 12:09
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.11.2020 №20399 .pdf 04.11.2020 18:47
- рішення від 03.11.2020 №20399 .pdf 06.11.2020 21:02
- Заперечення 16.10.2020 15:37
- Заперечення 16.10.2020 15:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.10.2020 12:46
Дата розгляду скарги:
23.10.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.10.2020 21:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.11.2020 21:03
Дата виконання рішення Замовником:
07.12.2020 16:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано у повному обсязі
Вимога
Без відповіді
вимога про оскарження протоколу дискваліфікації
Номер:
cd634f052561480bbd802084d5c3d897
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-11-010218-b.a3
Назва:
вимога про оскарження протоколу дискваліфікації
Вимога:
Підприємство Дочірнє іноземне підприємство «Дніпродор» не може погодитись з оприлюдненим протоколом дискваліфікації нашого підприємства з наступних причин:
1. В протоколі зазначено: «Учасник надав листів відгуків від контрагентів без терміну виконання робіт, чим порушено вимогу пп.5.3.3 п.5 розділу 3 тендерної документації». Пояснюємо, що нами надано 2-а відгуки від 2-х Замовників, в яких в одному вказано строк виконання робіт, в іншому відгуку вказано: «Роботи були виконані з належною якістю і строки, відповідні договору». Тобто надано позитивний відгук з відзначенням дотримання строків виконання робіт згідно договору. Копія договору нами надана, де пунктом 5.1 зазначено: «Роботи згідно даного Договору повинні бути виконані в термін до 20.12.2018 р.». Згідно Закону України «Про державні закупівлі» сказано, що якщо в тендерній пропозиції на вимогу тендерної документації інформація наведена в іншому документі, то така вимога не може бути розцінена як помилка. Згідно Закону України «Про державні закупівлі» сказано, що « Позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів, щодо порушення учасником умов договору». Вбачаємо претензію тендерного комітету безпідставною.
2. В протоколі зазначено: Учасник надав копію витягу з ЄДРПОУ взагалі не завірену , більш того Замовником вимагалось інформаційна довідка з ЄДРПОУ, видану уповноваженим органом (тобто управлінням статистики), не раніше ніж десятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пп.5.3.3 п.5 розділу 3 Тендерної документації. Пояснюємо, що нами на вимогу тендерної документації надана інформаційна довідка- оригінал, яка видана саме уповноваженим органом (тобто управлінням статистики станом на 29.09.2020р.), але на жаль тендерний комітет з невідомих причин зафіксував відсутність цієї довідки, яка фігурує в реєстрі наданих документів під номером 23. Вважаємо цю помилку непорозумінням з боку тендерного комітету і тому протокол має бути переглянутим комісією тендерного комітету.
3. В протоколі зазначено: Учасник не надав копію посвідчень про проходження навчання з питань пожежної безпеки та посвідчень з навчання про знання нормативно-правових актів з охорони праці (надати копії), які вимагались умовами тендерної документації, чим порушено вимоги пп.5.2.2 п.5 розділу 3 Тендерної документації. Пояснюємо, що нами надані копії документів посвідчень про перевірку знань з пожежної безпеки та охорони праці на директора та інженера з охорони праці на підприємства, та копії усіх наказів про організацію служб з пожежної безпеки та охорони праці на підприємстві. Тому копії протоколів перевірки знань працівників ІТР готові надати додатково. Вважаємо цю помилку «не суттєвою» і яка могла бути виправлена на протязі 24 години на вимогу Замовника торгів, згідно закону України «Про державні закупівлі».
Окремо звертаємо увагу, що у розділі IV Тендерної документації, пунктом 3 «Відхилення тендерних пропозицій» зазначено: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;».
Зважаючи на вищенаведене, вважаємо, що Замовник торгів, тендерний комітет підійшов до розгляду і оцінки тендерної пропозиції ДІП» Дніпродор» упереджено, не дотримуючись нових вимог згідно останніх змін до Закону України «Про державні закупівлі».
Просимо тендерний комітет відмінити протокол дисквалифікації та подовжити розгляд тендерної пропозиції ДІП «Дніпродор», даючи можливість підприємству захистити свою відповідність кваліфікаційним критеріям тендерної пропозиції цієї закупівлі згідно Закону України «Про державні закупівлі».
На підтвердження наших висновків додаємо до цієї вимоги уточнюючі документи:
1. Оновлені оригінали відгуків на приведені договори в якості аналогічних;
2. Інформаційна довідка з ЄДРПОУ (Держстату) станом на 29 вересня 2020 року;
3. Документи з охорони праці та пожежної безпеки на ІТР працівників.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1 Відгуки - оригінали.pdf 02.10.2020 15:32
- 2 інформація з ЄДРПОУ (Держстату).pdf 02.10.2020 15:33
- 3.1 оригінали наказів по охороні праці та пож. безпеку.pdf 02.10.2020 15:33
- 3.2 копії свідоцтв та протоколів перевірки знань директора та інженера з ТБ.pdf 02.10.2020 15:33
- 3.3 Оригінали протоколів перевірки знань ІТР з охорони праці.pdf 02.10.2020 15:33
- 3.4 Оригінали протоколів перевірки знань ІТР з пожежної безпеки.pdf 02.10.2020 15:33
Дата подачі:
02.10.2020 15:33
Вимога
Вирішена
Вимога щодо досвіду роботи
Номер:
0de98cd4a25349f6a57c1ce398204977
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-11-010218-b.b2
Назва:
Вимога щодо досвіду роботи
Вимога:
Згідно п.п.5.3.3 п.5 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовником встановлено кваліфікаційний критерій: «Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 3 (трьох) років».
Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі.
Відповідно до ч.2 Ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно вимога Замовника щодо загального досвіду роботи Учасника не менше 3 (трьох) років є необґрунтованою, порушує засади ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» і обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Згідно п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаю скасувати вимогу п.п.5.3.3 п.5 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації щодо загального досвіду роботи Учасника не менше 3 (трьох) років.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.09.2020 12:43
Вирішення:
Шановний Учасник закупівлі дякуємо за запитання. Тендерним комітетом було вивчено дане запитання, проаналізовано та прийнято рішення про задоволення вказаного Вами питання та прийнято рішення про внесення змін до складу тендерної документації шляхом видалення вимоги про «загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 3 (трьох) років
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо ліцензії
Номер:
1c519ef8c02b4e0a94697b3ed993ce5e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-11-010218-b.b1
Назва:
Вимога щодо ліцензії
Вимога:
Згідно відповіді, наданої Замовником на поставлене запитання по закупівлі, клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва згідно проектної документації - СС1 (незначний).
Згідно ч. 9 п. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 28.09.2017р. ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: «будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності"».
Відповідно, виконання робіт, що є предметом закупівлі (об'єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1), не передбачає необхідність отримання ліцензії.
Згідно п.п.12 «Інші документи» п.1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовником вимагається подання у складі тендерної пропозиції: «копія ліцензії, видану учаснику, діючої на теперішній час, виданої ДАБІ України з додатком переліку зазначених видів робіт. Види робіт в ліцензії повинні відповідати видам робіт зазначеним у дефектному акті які згідно Законодавства потребують ліцензування».
Відповідно учасник повинен подати чинну ліцензію на провадження виду господарської діяльності, при тому, що виконання робіт, що є предметом закупівлі (об'єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1), не передбачає необхідність отримання ліцензії.
Відповідно зазначена вимога Замовника обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Згідно п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаю скасувати вимогу п.п.12 «Інші документи» п.1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації щодо подання у складі тендерної пропозиції «копія ліцензії, видану учаснику, діючої на теперішній час, виданої ДАБІ України з додатком переліку зазначених видів робіт. Види робіт в ліцензії повинні відповідати видам робіт зазначеним у дефектному акті які згідно Законодавства потребують ліцензування».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.09.2020 12:23
Вирішення:
Шановний Учасник закупівлі дякуємо за запитання. Тендерним комітетом було вивчено дане запитання, проаналізовано та прийнято рішення про задоволення вказаного Вами питання та прийнято рішення про внесення змін до складу тендерної документації шляхом видалення вимоги про «копія ліцензії, видану учаснику, діючої на теперішній час, виданої ДАБІ України з додатком переліку зазначених видів робіт. Види робіт в ліцензії повинні відповідати видам робіт зазначеним у дефектному акті які згідно Законодавства потребують ліцензування
Статус вимоги:
Задоволено