-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт спортивного майданчика СЗШ №77 на вул. Виговського, 7-А». Коригування
Всі документи тендерної пропозиції складаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені на українську мову. Переклад повинен бути засвідчений підписом агенції перекладачів та печаткою учасника торгів.Умови надання тендерного забезпечення визначено в п. 2 Розділі 3 ТД.
Завершена
10 089 574.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 447.87 UAH
мін. крок: 0.5% або 50 447.87 UAH
Номер:
f2c1a296595c45ccb74c99336b3dc5ba
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-23-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.08.2022 00:00
Період моніторингу:
24.08.2022 09:32 - 15.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.08.2022 № 259
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Світлану ДАНЧЕВСЬКУ.
В.о. начальника Леся ПИШНИК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.08.2022 № 259.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-09-11-003607-b, 11.09.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, а також правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 17 та 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Промтехімпекс» встановлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або на вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ПП «Промтехімпекс» щодо розірвання договору.
Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушень вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю та пунктів 17 та 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 01 вересня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або на вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру; розгляду тендерних пропозицій; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Середньої загальноосвітньої школи №77 м. Львова з поглибленим вивченням економіки та управлінської діяльності (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-09-11-001976-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковані вимогу щодо внесення змін до тендерної документації (в частині щодо вилучення дискримінаційних вимог) та відповідь Замовника на вказану вимогу; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію приватного підприємства «Промтехімпекс» (далі – ПП «Промтехімпекс»); рішення щодо кваліфікації тендерної пропозиції учасника від 21.10.2020; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані переможцем тендеру після аукціону документи та інформацію; договір від 06.11.2020 №42/11-77 та додаткові договори від 14.12.2020 №1, від 22.12.2020 №2, від 14.04.2021 №3 та від 22.12.2021 №4 до вказаного договору; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Так, пунктом 10 частини першої статті 1 Закону визначено, що забезпечення тендерної пропозиції – надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
За нормою частини першої статті 25 Закону до умов надання забезпечення тендерної пропозиції віднесено строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Моніторингом встановлено, що сформована в електронній системі закупівель форма оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації (полів) про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Водночас, відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Також, згідно з пунктом 21 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 №166, оператор авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика повинен забезпечити для замовників на безоплатній основі можливість вчинення усіх необхідних дій для проведення закупівлі та виконання інших вимог, встановлених Законом.
З врахуванням наведеного, у разі технічної неможливості заповнити електронне поле щодо оприлюднення інформації, передбаченої Законом, Замовник мав можливість завантажити окремо документ, доступний для друку, із зазначенням всієї необхідної інформації. Відсутність спеціальних полів для внесення певної інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів не скасовує обов’язок Замовника зазначати інформацію, наявність якої вимагається імперативною нормою Закону, у спосіб, в який це є можливим.
Проведеним моніторингом встановлено, що заповнений Замовником розділ «Інформація про процедуру» по закупівлі за ID: UA-2020-09-11-003607-b містить відомості лише про суму та вид тендерного забезпечення (електронна гарантія на суму 50 000,00 грн). Окремий документ, доступний для друку, із зазначенням всієї необхідної інформації, Замовником теж не оприлюднено.
Зазначене призвело до порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону внаслідок неоприлюднення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації (частина 2 Розділу 1) не зазначено електронної адреси посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками.
Пунктом 19 частини другої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Перелік формальних помилок затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 №710 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за №715/34998, далі – Наказ Мінекономрозвитку №710).
Моніторингом встановлено, що у тендерній документації (частина 1.2. Розділу 3) зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, а також наведено перелік (опис) та приклади таких помилок.
Водночас, на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації Замовником зазначено формальну помилку, що не відповідає (відсутня) Переліку формальних помилок, затвердженому Наказом Мінекономрозвитку №710, а саме: зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
За нормами абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 6 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 тендерної документації ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником, про що учасником надається згода.
Отже, за умовами тендерної документації Замовника учасник повинен надати згоду, зокрема, що ціною тендерної пропозиції вважається загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог Замовника.
Проведеним моніторингом встановлено, що в недотримання вимог пункту 6 частини 1 розділу 3 тендерної документації Замовника, учасником ПП «Промтехімпекс» у складі тендерної пропозиції відповідної згоди не надано.
За нормами пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі, зокрема, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Моніторингом встановлено, що за умовами тендерної документації (частина 6 Розділу 3) для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: розрахунок договірної ціни та кошторис відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; пояснювальну записку; локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат; проектом календарного графіку виконання робіт.
Також, у вказаній частині Розділу 3 тендерної документації зазначено, що до складу цієї ціни учасник включає прямі, загально-виробничі та інші витрати на будівництво об’єкту (відрядження, перевезення працівників, тощо), прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розрахованих на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, ризиків, що схвалюються Кабінетом Міністрів України, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
Так, відповідно до п.6.2.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Мінрегіонбуду від 05.07.2013 (далі – ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених п.6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
В той же час, згідно з п.6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів).
При цьому, відповідно до п.4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» (затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 №405) визначено, що при визначенні загальновиробничих витрат у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядні організації визначають розрахунково-аналітичним методом кошти на: - заробітну плату працівників апарату управління відокремленими структурними підрозділами будівельної організації та лінійного персоналу, з урахуванням структурного складу організації та рівня заробітної плати, що планується отримати на об'єкті замовлення; - покриття решти статей ЗВВ, виходячи з витрат попереднього звітного періоду за цими статтями, з урахуванням потужності організації та обсягу робіт, що пропонуються до виконання.
Також, п.4.3 ДСТУ-Н Б. Д.1.1-3:2013 визначено, що у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядник надає визначені розрахунково-аналітичним методом показники ЗВВ по об'єкту замовлення на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт.
Крім того, відповідно до п.5.3 ДСТУ-Н Б. Д.1.1-3:2013 у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів адміністративні витрати визначаються підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітний період.
Для розрахунку показника адміністративних витрат необхідні дані про обґрунтовані адміністративні витрати, пов’язані з виконанням будівельних робіт, за даними бухгалтерського обліку за попередній звітний період, а також загальна нормативно-розрахункова трудомісткість виконаних робіт за всіма об’єктами за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт.
Проте, моніторингом встановлено, що відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції ПП «Промтехімпекс» пояснювальної записки (файл «22_ДЦ_ДЦ.rtf» у складі архівованого документу «34.договірна ціна з розрахунками.rar») до договірної ціни та розрахунків загальновиробничих витрат (ЗВВ) до локальних кошторисів загальновиробничі витрати у складі договірної ціни розраховані за усередненими показниками згідно Додатку Б до ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, а не на підставі визначених розрахунково–аналітичним методом показників ЗВВ виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації, що не відповідає вимогам пункту 4.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та умовам частини 6 Розділу 3 тендерної документації.
Аналогічно, проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції ПП «Промтехімпекс» розрахунків до договірної ціни, адміністративні витрати у складі договірної ціни розраховані відповідно до усередненого показника Додатку Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, а не на підставі обґрунтованої величини структури, яка склалася на підприємстві за попередній звітній період, як це передбачено вимогами пункту 5.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013 та пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, що не відповідає умовам частини 6 Розділу 3 тендерної документації.
Крім того, відповідно до пункту 1 частини 6 Розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасники повинні підтвердити спроможність поставити та здійснити монтаж устаткування/матеріалів, що входить до вартості робіт в обсягах, що вказані у технічній специфікації тендерної документації та тендерній пропозиції учасника, зокрема, повинні надати оригінал гарантійного листа від виробника, яким підтверджується можливість поставки воріт для мініфутболу, стенду баскетбольного, стійки для волейболу, брусів дворівневих, брусів для фізичних вправ, турніка подвійного різновисокого, стійки для канату, гімнастичного комплекту, лавки з прямою спинкою, та тренажерів «Ровер», «Лавка для пресу», «Тяга зверху», «Орбітрек», «Повітряний ходок», «Гребля», «Маятник», «Бруси-турнік», відповідно до вимог, які містяться в Технічній специфікації. Гарантійний лист повинен включати: назву замовника, учасника, назву предмету закупівлі згідно оголошення, номер закупівлі у системі PROZORRO.
Також, умовами тендерної документації (пункт 3 частини 6 Розділу 3) визначено, що для підтвердження належної якості устаткування учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документ, що засвідчує якість, а саме, копію сертифіката відповідності на кожну одиницю.
Учасником ПП «Промтехімпекс» у складі тендерної пропозиції надано Лист-підтвердження від 08.10.2022 №08/10-01, виданий ТОВ «Дитячі майданчики» (файл «1._3_листи_щодо_обладнання.pdf» у складі архівованого документу «Fwd_ 77 школа_ документи по тех завданню частина 2_2.zip») та Сертифікат відповідності від 23.09.2020 №UA0.YT.092310-20, виданий органом з сертифікації ТОВ «ВСЦ «Південтест».
Однак, в недотримання вимог пункту 1 частини 6 Розділу 3 тендерної документації Замовника, наданий гарантійний лист виробника (Лист-підтвердження від 08.10.2022 №08/10-01), який підтверджує спроможність поставки переліку устаткування, що входить до вартості робіт, не містить інформації щодо учасника (ПП «Промтехімпекс»).
Слід зазначити, що на виконання вимоги пункту 1 частини 6 Розділу 3 тендерної документації учасником ПП «Промтехімпекс» у складі тендерної пропозиції також надано Лист-гарантію ТОВ «Завод будівельно-господарських товарів» про можливість поставки устаткування/матеріалів від 01.10.2020 вих.№0110/04.
Водночас, сертифікат відповідності від 02.09.2020 №UA0.YT.090205-20 (виданий органом з сертифікації ТОВ «ВСЦ «Південтест» вказаному виробнику) наданий на такі категорії: «Вуличні спортивні силові тренажери», «Вуличні спортивні та гімнастичні комплекси», «Вуличне спортивне та гімнастичне обладнання», «Вуличні тренажери загального типу», «Вуличні тренажери для людей з обмеженими фізичними можливостями», «Дитячі ігрові майданчики», «Дитячі спортивні комплекси», «Обладнання для ігрових видів спорту», «Інше обладнання для майданчиків (МАФи)» та не містить даних щодо кожної одиниці устаткування, згідно з переліком, наведеним у пункті 1 частини 6 Розділу 3 тендерної документації. Крім того, у вказаному Сертифікаті відповідності та додатку до нього відсутнє таке обладнання як ворота для мініфутболу, стенд баскетбольний, стійки для волейболу, бруси дворівневі, бруси для фізичних вправ, турнік подвійний різновисокий, стійки для канату, гімнастичний комплект, лавки з прямою спинкою, та тренажери «Ровер», «Лавка для пресу», «Тяга зверху», «Орбітрек», «Повітряний ходок», «Гребля», «Маятник», «Бруси-турнік».
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, на порушення пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Промтехімпекс», яка не відповідала встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а також тендерна пропозиція якого не відповідала іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а визначено вказаного учасника переможцем тендеру та укладено з ним договір від 06.11.2020 №42/11-77 на суму 8 655 000,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень:
01.09.2022 16:45 - 16.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
01.09.2022 16:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі«Капітальний ремонт спортивного майданчика СЗШ №77 на вул. Виговського, 7-А». Коригування(ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2020-09-11-003607-b) від 01вересня2022 р. повідомляємо наступне:
З метою усунення виявлених порушень, Замовником торгів прийнято рішення про розірвання Договору №42/11-77 від 06.11.2020р. На даний час Замовник вживає заходів щодо розірвання договору, зокрема, шляхомнадсилання до Підрядника письмового повідомлення щодо розірвання договору за взаємною згодою. Інформація про припинення зобов’язань за договором підряду№42/11-77 від 06.11.2020 р.буде оприлюднена на веб – порталі Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства.
Дата публікації звіту:
07.09.2022 14:44
Запити/Пояснення
Номер:
a798aad01b474dceaf449c373989ab95
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.08.2022 12:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.08.2022 00:00
Опис:
Дата: 25.08.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-09-11-003607-b, яка проводилась Середньою загальноосвітньою школою №77 м. Львова з поглибленим вивченням економіки та управлінської діяльності (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Надати відповідну інформацію щодо надання учасником-переможцем процедури закупівлі ПП «ПРОМТЕХІМПЕКС» при укладанні договору відповідних документів про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копій ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
b64fe6cf5cff4f2883585b253fb515e8
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
30.08.2022 12:57
Опис:
У відповідь на Ваш запит щодо надання пояснення по закупівлі повідомляємо: Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, експертного звіту. (копії додаються)
Також, Учасником-переможцем процедури закупівлі ПП «ПРОМТЕХІМПЕКС» було додано до своєї пропозиції підтверджуючі документи на право підписання договору а саме Наказ про призначення директора, статут та ліцензію на проведення відповідних робіт які завантажені до пропозиції та відображені в закупівлі. (копії документів додаються)
Номер:
2240e551a5994b4c9b820257d2455380
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
30.08.2022 13:04
Опис:
У відповідь на Ваш запит щодо надання пояснення по закупівлі повідомляємо: Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, експертного звіту. (копії додаються)
Також, Учасником-переможцем процедури закупівлі ПП «ПРОМТЕХІМПЕКС» було додано до своєї пропозиції підтверджуючі документи на право підписання договору а саме Наказ про призначення директора, статут та ліцензію на проведення відповідних робіт які завантажені до пропозиції та відображені в закупівлі. (копії документів додаються)