• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт спортивного майданчика СЗШ №77 на вул. Виговського, 7-А». Коригування

Всі документи тендерної пропозиції складаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені на українську мову. Переклад повинен бути засвідчений підписом агенції перекладачів та печаткою учасника торгів.Умови надання тендерного забезпечення визначено в п. 2 Розділі 3 ТД.

Завершена

10 089 574.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 447.87 UAH
Період оскарження: 11.09.2020 10:58 - 09.10.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо вилучення дискримінаційних вимог із тендерної документації замовника

Номер: a558cc2f3c054753b4e2f05230289706
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-11-003607-b.a1
Назва: Вимога щодо вилучення дискримінаційних вимог із тендерної документації замовника
Вимога:
1. Пунктом 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерних пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт спортивного майданчика СЗШ №77 на вул. Виговського, 7-А». Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) передбачено наступне: учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом. По-перше, просимо уточнити замовника торгів за вказаною закупівлею на підставі яких законодавчих актів встановлено зазначену вимогу. По-друге, вимагаємо вилучити вимогу щодо надання учасниками закупівлі довіреності на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, оскільки: • зазначена вимога грубо порушує чинне законодавство України та Закон України «Про публічні закупівлі» зокрема. Так, згідно ч.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»; • встановивши зазначену вимогу, замовник безпідставно розширює перелік причин для відхилення пропозицій учасників, що відповідно до ч.1 та ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує принципи недискримінації учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням; • відповідно до ч.15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Жодних обмежень прав замовника щодо отримання інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації та про те, що замовнику необхідно для цього отримати ДОДАТКОВО довіреність від учасника на посадову особу замовника – НЕМАЄ. Довіреність має особливі відносини між сторонами та видається на добровільній основі. 2. Пунктом 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт спортивного майданчика СЗШ №77 на вул. Виговського, 7-А». Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) передбачено наступне: додатково на підтвердження спроможності поставити обладнання у строки, встановлені в тендерній документації для виконання робіт, надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист від виробника про наявність відповідного обладнання на складі. Вимагаємо вилучити дану вимогу щодо надання гарантійного листа від виробника про наявність відповідного обладнання на складі, так як це: • суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених у ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема таким: o відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; o недискримінація учасників та рівне ставлення до них; o об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; • порушує вимоги ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, звужуючи коло потенційних учасників. Замовник не довів необхідності встановлення наведеної вище вимоги. Виконати зазначену умову документації зможуть суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником відповідного обладнання, який в індивідуальному порядку за попередніми домовленостями зберігатиме відповідний товар на складі (оскільки невідомо на даному етапі проведення закупівель у який конкретно період дане обладнання повинно бути відвантажено), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вашу вимогу UA-2020-09-11-003607-b.a1 від 17 вересня 2020 23:52 Замовник торгів повідомляє наступне: 1. Щодо довідки та довіреності на посадову особу замовника щодо достовірності інформації: Замовником торгів будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію. 2. Щодо листа авторизації: Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи те, що встановлення відповідного обладнання здійснюється на території школи, де навчаються діти, відтак замовником торгів з метою підтвердження якості та поставки відповідного обладнання у строки, визначені в тендерній документації, встановлено вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа від виробника. Тендерний комітет переконаний, що, як правило, як вітчизняні так і іноземні виробники, це великі компанії з позитивною репутацією та багаторічним досвідом, а тому вони зацікавлені у продажі своїх товарів/обладнання через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та/чи наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, вказані виробники на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Тендерний комітет вважає за необхідне зберегти відповідну вимогу у складі тендерної документації та безсумнівно стверджує, що такі документи є необхідними для уникнення поставки неякісного товару, що може спричинити загрозу для життя та здоров’я дітей. Тому, вимога про надання листів авторизації не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено