-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
09120000-6 газове паливо (Природний газ)
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Номер:
ca89569ed70246e3bad3257d6bc073f1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-11-19-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.11.2020 00:00
Період моніторингу:
19.11.2020 13:00 - 11.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2020 Одеса № 412
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.11.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 18.11.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2020 № 412
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
18. UA-2020-09-11-000095-a 11.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону установлено порушення частини 3 статті 17 Закону, пунктів 2, 17, 19 частини 2 статті 22 Закону та Наказу № 710.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного
у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, зміни до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол № 78 від 16.09.2020) (далі – ТД), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіс групп лтд» (далі – ТОВ «Сервіс групп лтд»), товариства з обмеженою відповідальністю «Єгаз» (далі – ТОВ «Єгаз»), товариства
з обмеженою відповідальністю «Газенергопроект» (далі – ТОВ «Газенергопроект»), протоколи засідання тендерного комітету від 06.10.2020 № 89, від 28.10.2020 № 97, від 28.10.2020 № 99, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 28.10.2020, договір на постачання природного газу від 09.11.2020 № 199, додаткові угоди від 13.11.2020 № 1 та від 27.11.2020 № 2, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 03.12.2020.
За результатами аналізу питання відповідності умов ТД вимогам Закону встановлено, що на порушення пункту 17 частини 2 статті 22 Закону, у пункті 2.3 розділу «Загальні положення» ТД не зазначено посаду посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками.
Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
За результатами аналізу питання відповідності умов ТД вимогам Закону встановлено, що ТД Замовника не відповідає вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 (далі – Наказ № 710), чим порушено вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону.
Крім того, за результатами аналізу відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено, що замовник у частині 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки ТП» ТД визначив спосіб надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстави передбаченої у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону у вигляді довідки в довільній формі, яка містить інформацію про те, що фізичну особу переможця процедури закупівлі/службову (посадову) особу переможця процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Проте, суб'єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та відповідно довідка у довільній формі не є документальним підтвердженням відсутності підстав, передбачених у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону.
Так, відповідно до пункту 2 наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29 листопада 2016 року № 1256 (далі – Наказ МВС № 1256), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 800/32252 від 10.07.2018 довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України фізичним особам надає Департамент інформатизації МВС та територіальні сервісні центри МВС.
Така довідка включає відомості щодо притягнення особи до кримінальної відповідальності чи засудження за будь-якими статтями Кримінального кодексу України, у тому числі і статті 149, 150, 150-1 Кримінального кодексу України (правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми).
Умови, підстави та процедуру надання відомостей з інформаційної підсистеми «Оперативно-довідкова картотека» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, що містить відомості стосовно осіб, яким повідомлено про підозру в учиненні кримінального правопорушення, та осіб, яких засуджено за вчинення кримінального правопорушення, права та обов'язки суб'єктів,
що є учасниками зазначеної процедури визначено Порядком доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, який затверджений наказом МВС № 1256.
Отже, на порушення частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не було встановлено способу документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстави передбаченої у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону для переможця.
У межах проведення моніторингу Південним офісом Держаудитслужби в електронній системі закупівель було опубліковано запит про надання пояснень від 02.12.2020 щодо внесення змін до договору на постачання природного газу від 09.11.2020 № 199. Замовником, в свою чергу, через електронну систему закупівель 03.12.2020 надана відповідь на запит.
Період усунення порушень:
10.12.2020 14:58 - 25.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
10.12.2020 14:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Дякуємо. Зауваження враховані. Та в подальшому будуть використовуватись для недопущеня таких помилок.
Дата публікації звіту:
16.12.2020 09:18
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
16.12.2020 09:54
Запити/Пояснення
Номер:
1667dcd4cf6c4be9a89428793e45c8d4
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
02.12.2020 13:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2020 00:00
Опис:
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 18.11.2020 № 412 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо, яка проводилася відділом освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-09-11-000095-a,
дата оприлюднення 11.09.2020).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення від Замовника, а саме:
- просимо надати інформацію та документи, на підставі яких додатковою угодою № 1 від 13.11.2020 та додатковою угодою № 2 від 27.11.2020 внесені зміни до договору на постачання природного газу від 09.11.2020 № 199 щодо зміни ціни природного газу за 1000 м3?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
1e43b5a867f747c48c3f4deeba404258
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
03.12.2020 14:33
Опис:
Відповідно до оголошення процедури закупівлі UA-2020-09-11-000095-a від 11.09.2020 ціна природнього газу на момент оголошення була середня по Україні приблизно 4 грн за м. куб., а в період визначення ТОВ «ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ» (надалі- постачальник) переможцем зросла в 1,4 рази.У зв’язку із цим було прийнято рішення відповідно до п. 2 частини 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Керуючись наданими ціновими довідками № 1325/20 від 02 листопада 2020 року та № 1348/20 від 10 листопада 2020 року, сторони узгодили підвищити ціну на газ додатковою угодою №1 від 13 листопада 2020 року, та також відповідно до цінової довідки №1480/20 від 20 листопада 2020 року сторони вирішили підписати додаткову угоду №2 від 27.11.2020 року (цінові довідки від Харківської торгово-промислової палати додаються).