-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
«Послуги з капітального ремонту колесотокарного верстату КЗТС 1836 М10»
Завершена
5 370 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 000.00 UAH
Номер:
543cd4306c4244b584ad26eeefa2d9f7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-20-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.01.2021 00:00
Період моніторингу:
20.01.2021 17:44 - 11.02.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.01.2021 № 18
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.01.2021 № 18
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2020-09-06-000072-b 06.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХМАШ» встановлено порушення вимог абзацу другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПАТ «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ» встановлено порушення вимог абзацу другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЮЖСТАНКОМАШ», ТОВ «ТЕП «ВЕРТИКАЛЬ» та ТОВ «ВПКК «ЮГ-ПУТЬКОМПЛЕКТ», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 лютого 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання роз'яснень на вимогу щодо усунення порушень, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» АТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 03.09.2020 № 423/20-ТК, тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ» (далі – ПАТ «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЮЖСТАНКОМАШ» (далі – ТОВ «ЮЖСТАНКОМАШ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХМАШ» (далі – ТОВ «ТЕХМАШ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНСПОРТНО-ЕКСПЕДИТОРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЕРТИКАЛЬ» (далі – ТОВ «ТЕП «ВЕРТИКАЛЬ») та товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-ПРОЕКТНО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ «ЮГ-ПУТЬКОМПЛЕКТ» (далі – ТОВ «ВПКК «ЮГ-ПУТЬКОМПЛЕКТ»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.11.2020, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 12.11.2020 № 6/5076, протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.11.2020 № 675/20-ТК, повідомлення про намір укласти договір від 24.11.2020 № 6/5266, договір надання послуг від 14.12.2020 № ЦРЕКМ/ТКРМЗ/В-20163 (далі – Договір), додаткову угоду від 30.12.2020 № 1 до Договору, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 03.02.2021 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 3.2.1 пункту 3.2 розділу 3 тендерної документації Замовник установив вимогу, що учасник повинен надати документи (лист або довідка), які повинні підтвердити відповідність кваліфікаційним вимогам шляхом надання документів, зокрема довідки довільної форми про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у безпосереднього виконавця послуг з обов’язковим зазначенням обладнання (перелік обладнання, що мається на балансі Виконавця та/або орендоване обладнання), яке буде використовуватись при проведені послуг (згідно вимог Додатку №10).
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕХМАШ» міститься інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання у виконавця послуг від 05.10.2020 № 006/1/10, в якій зазначено інформацію про наявність плоскошліфувального верстату (для станин) Heckert (cтіл 2000мм×4000мм), (орендоване) (пункт 21).
На підтвердження інформації зазначеної у пункті 21 довідки від 05.10.2020 № 006/1/10 зазначений учасник надав договір по наданню послуг оренди від 27.01.2018 № 002/2018 на строкове платне користування плоскошліфувальним верстатом (для станин) Heckert (cтіл 2000мм×4000мм), з терміном дії до 27.01.2019.
Інших документів, які підтверджують продовження терміну дії договору в складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХМАШ» не надано, чим не дотримано вимоги підпункту 3.2.1 пункту 3.2 розділу 3 тендерної документації.
Учасник ПАТ «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ» також надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 02.10.2020 № 1073, в якій зазначив, що виробнича потужність підприємства складає 270 одиниць власного металорізального обладнання. Втім, інформацію чи перебуває на балансі учасника та/або орендоване інше основне обладнання та устаткування, яке зазначене у довідці, не надав, чим не дотримався вимог підпункту 3.2.1 пункту 3.2 розділу 3 тендерної документації.
Однак, на порушення вимог абзацу другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «ТЕХМАШ» та ПАТ «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ», як такі, що не відповідали кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Крім цього, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 3.3. розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено вимогу до учасників торгів, що забезпечення тендерної пропозиції надане учасниками тендеру повинно відповідати вимогам зазначеним в Додатку 3 тендерної документації.
Додатком 3 тендерної документації встановлено вимоги до складання електронної банківської гарантії, зокрема, банківська гарантія повинна містити інформацію щодо ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ учасника.
Учасник ТОВ «ТЕХМАШ» у складі своєї тендерної пропозиції надав банківську гарантію від 06.10.2020 № 41/2020/ЕG-005, в якій зазначено код ЄДРПОУ (14359058) який не відповідає коду ЄДРПОУ учасника
ТОВ «ТЕХМАШ», чим не дотримано вимоги Додатку 3 тендерної документації.
Однак, на порушення вимог абзацу п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТЕХМАШ», забезпечення тендерної пропозиції якого не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації та уклав з ним договір.
Період усунення порушень:
12.02.2021 15:27 - 27.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
12.02.2021 15:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Добрий день. Філія «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» АТ «Укрзалізниця» категорично заперечує проти рішення винесеного по проведеному моніторингу закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (ДК 021:2015: 50530000-9) «Послуги з капітального ремонту колесотокарного верстату КЗТС 1836 М10» (ID: UA-2020-09-06-000072-b).
Згідно частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям: «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
У тендерній документації Замовника (підпункти 3.2.1.5 - 3.2.1.7 пункту 3.2 розділу 3) від учасників вимагалось підтвердити відповідність кваліфікаційним вимогам шляхом надання наступних документів:
«5. довідка складена у формі відповідно до Додатку №13 цієї тендерної документації, про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
6. довідка складена у формі відповідно до Додатку №12 цієї тендерної документації, про наявність аналогічних за предметом закупівлі договорів.
7. довідка довільної форми про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у безпосереднього виконавця послуг з обов’язковим зазначенням обладнання (перелік обладнання, що мається на балансі Виконавця та/або орендоване обладнання), яке буде використовуватись при проведені послуг (згідно вимог Додатку №10).»
Замовник установив вимогу, що учасник повинен надати документи (лист або довідка), які повинні підтвердити відповідність кваліфікаційним вимогам шляхом надання документів, зокрема довідки довільної форми про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у безпосереднього виконавця послуг з обов’язковим зазначенням обладнання (перелік обладнання, що мається на балансі Виконавця та/або орендоване обладнання), яке буде використовуватись при проведені послуг (згідно вимог Додатку №10).
Довідкою по підпункту 3.2.1.7 пункту 3.2 розділу 3 передбачена вимога зазначити перелік обладнання, яке перебуває на балансі Виконавця та/або орендоване обладнання, але чіткої вимоги (форми документа) від Замовника, документально підтверджувати приналежність обладнання, не має. Наведеної довідкою Замовник намагається уточнити, у учасника торгів, чи має можливість він (або його субпідрядник) виконати послуги, згідно Додатку №10 тендерної документації, в повному обсязі та в зазначені терміни. Виходячи з вищенаведеного Замовник вважає, що прийняв правомірне рішення по допущенню учасників до аукціону.
ВСП «Тернопільський колійний ремонтно-механічний завод» філії «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» АТ «Укрзалізниця» та ТОВ «Техмаш» 18.02.2021 підписали додаткову угоду №2 до договору надання послуг від 14.12.2020 №ЦРЕКМ/ТКРМЗ/В-20163 щодо розірвання договору.
Замовник вживає всі належні заходи, щодо своєчасного усунення недоліків у роботі та обов’язкове виконання законодавства України.
Виявлені моніторингом Державної аудиторської служби України та аналізом фахівців АТ «Укрзалізниці» зауваження обов’язково усуваються Замовником. На майбутнє будуть вжиті всі належні заходи щодо недопущення будь яких зауважень.
Дата публікації звіту:
19.02.2021 12:05
Запити/Пояснення
Номер:
056d86b065524ba4a9dfb786f2e14c73
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.01.2021 15:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.02.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з капітального ремонту колесотокарного верстату КЗТС 1836 М10 (ДК 021:2015: 50530000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-06-000072-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e3d6bb3f4fda43339996c440e3d9ffd0
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
03.02.2021 16:13
Опис:
Пооб’єктним планом освоєння капітальних інвестицій на 2020 рік по філії "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин" АТ "Укрзалізниця" було передбачено Капітальний ремонт колесотокарного верстату КЗТС 1836 М10. Верстат знаходиться на балансі ВСП «Тернопільський колійний ремонтно-механічний завод» філії "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин" АТ "Укрзалізниця". Загальна вартість ремонту згідно плану складала становить 4 500,00 тис. грн без ПДВ.
Власними силами структурних підрозділів вищезазначені ремонтні роботи виконати неможливо через відсутність фахівців. Також, отримано відповіді від регіональних філій, філій АТ "Укрзалізниця" з відмовою у виконанні даних робіт.
Відповідно до процедури проведення торгів ВСП «Тернопільський колійний ремонтно-механічний завод» спільно з ДорЦСМЕ регіональної філії «Львівська залізниця» АТ "Укрзалізниця" склали акт про виявлені дефекти устаткування. Комісією встановлено, що для усунення виявлених дефектів необхідно провести капітальний ремонт колесотокарного верстату КЗТС 1836 М10.
Керуючись Положенням про постійно діючу комісію ПАТ «Укрзалізниця» з питань залучення сторонніх організацій для виконання проектно-вишукувальних робіт, робіт з капітального будівництва та ремонту основних засобів на Комісії було погоджено залучення сторонніх організацій для виконання вищевказаних ремонтних робіт.
Відповідно до дефектного акту ВСП «ТКРМЗ» (як Замовник) розробив технічні вимоги на проведення закупівлі у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
Для визначення реального об’єму та вартості ремонтних робіт спеціалістами підрозділу Замовника розроблено та надіслано відповідні запити на потенційних виконавців послуг.
На підставі отриманих документів, на підприємстві розроблено технічне завдання, що передбачає порядок та умови проведення ремонту верстату. Одним з положень якого є поетапне виконання ремонту, що дає змогу проводити постійний нагляд за виконанням ремонту, проконтролювати якість встановлених деталей, об’єм відновлювальних робіт (адже коли верстат пред’являється в готовому відремонтованому вигляді неможливо побачити запасних частин, що використанні при ремонті прихованих частин верстату).
Процедура торгів ДК 021:2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки «Послуги з капітального ремонту колесотокарного верстату КЗТС 1836 М10» була оголошена 06.09.2020 на суму 5 370 000 грн з ПДВ. Згідно проведеного 05.11.2021 аукціону, у ході боротьби учасників торгів, найменша ціна пропозиції склала 5 073 000 грн з ПДВ, економія склала 297 000 грн.
Номер:
465386c854fa41818409858095714f5f
Назва:
Звернення
Дата опублікування:
19.02.2021 12:04
Опис:
Добрий день. Філія «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» АТ «Укрзалізниця» категорично заперечує проти рішення винесеного по проведеному моніторингу закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (ДК 021:2015: 50530000-9) «Послуги з капітального ремонту колесотокарного верстату КЗТС 1836 М10» (ID: UA-2020-09-06-000072-b).
Згідно частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям: «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
У тендерній документації Замовника (підпункти 3.2.1.5 - 3.2.1.7 пункту 3.2 розділу 3) від учасників вимагалось підтвердити відповідність кваліфікаційним вимогам шляхом надання наступних документів:
«5. довідка складена у формі відповідно до Додатку №13 цієї тендерної документації, про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
6. довідка складена у формі відповідно до Додатку №12 цієї тендерної документації, про наявність аналогічних за предметом закупівлі договорів.
7. довідка довільної форми про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у безпосереднього виконавця послуг з обов’язковим зазначенням обладнання (перелік обладнання, що мається на балансі Виконавця та/або орендоване обладнання), яке буде використовуватись при проведені послуг (згідно вимог Додатку №10).»
Замовник установив вимогу, що учасник повинен надати документи (лист або довідка), які повинні підтвердити відповідність кваліфікаційним вимогам шляхом надання документів, зокрема довідки довільної форми про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у безпосереднього виконавця послуг з обов’язковим зазначенням обладнання (перелік обладнання, що мається на балансі Виконавця та/або орендоване обладнання), яке буде використовуватись при проведені послуг (згідно вимог Додатку №10).
Довідкою по підпункту 3.2.1.7 пункту 3.2 розділу 3 передбачена вимога зазначити перелік обладнання, яке перебуває на балансі Виконавця та/або орендоване обладнання, але чіткої вимоги (форми документа) від Замовника, документально підтверджувати приналежність обладнання, не має. Наведеної довідкою Замовник намагається уточнити, у учасника торгів, чи має можливість він (або його субпідрядник) виконати послуги, згідно Додатку №10 тендерної документації, в повному обсязі та в зазначені терміни. Виходячи з вищенаведеного Замовник вважає, що прийняв правомірне рішення по допущенню учасників до аукціону.
ВСП «Тернопільський колійний ремонтно-механічний завод» філії «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» АТ «Укрзалізниця» та ТОВ «Техмаш» 18.02.2021 підписали додаткову угоду №2 до договору надання послуг від 14.12.2020 №ЦРЕКМ/ТКРМЗ/В-20163 щодо розірвання договору.
Замовник вживає всі належні заходи, щодо своєчасного усунення недоліків у роботі та обов’язкове виконання законодавства України.
Виявлені моніторингом Державної аудиторської служби України та аналізом фахівців АТ «Укрзалізниці» зауваження обов’язково усуваються Замовником. На майбутнє будуть вжиті всі належні заходи щодо недопущення будь яких зауважень.