• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

«Послуги з капітального ремонту колесотокарного верстату КЗТС 1836 М10»

Завершена

5 370 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 000.00 UAH
Період оскарження: 06.09.2020 15:31 - 03.10.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо термінів виконання робіт

Номер: f1ae35d0f8f142e4b8c4a18752c7a73c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-06-000072-b.a1
Назва: Щодо термінів виконання робіт
Вимога:
За результатами аналізу тендерної документації (надалі – ТД) до вказаної закупівлі, вбачається, що деякі з умов, що встановлені Замовником, унеможливлюють спроможність учасників взяти участь у цьому тендері, та виконати послуги в повному обсязі: - В тендерній документації вказаної закупівлі Замовник у п. 1.4.4 Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) зазначив термін – «Згідно рознарядок Замовника». - В оголошенні про проведення відкритих торгів строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг вказано: 19 жовтня 2020 – 31 грудня 2020. - На електронному майданчику ProZorro в розділі інформації про предмет закупівлі вказано: «Період постачання: з 19 жовтня 2020 по 31 грудня 2020». - У тендерній документації в додатку №10 замовник зазначив, що «Учасник (Виконавець) зобов'язується надати послуги у строк, що не перевищує 150 календарних днів з моменту приймання-передачі обладнання в ремонту». - В Додатку №10 у розділі «Вимоги до виконавця» також зазначено: «Виконання робіт проводиться поетапно. Виконання робіт у кожному календарному місяці відповідає певному етапу виконання капітального ремонту. Підписання акту виконаних робіт по кожному етапу робіт є підставою для проведення розрахунку по кожному акту у терміни що передбачає укладений договір. Після виконання ремонту верстат повинен відповідати паспортним характеристикам верстату». Беручи до уваги, що аукціон за даними торгами очікується 11.11.2020 року, то укладання договору буде можливе не раніше ніж у період 27.11.2020-07.12.2020 року. Таким чином, на виконання робіт за цією закупівлею не залишається часу, адже згідно оголошення про проведення відкритих торгів строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – до 31.12.2020р. З моменту укладання договору до закінчення терміну його дії залишається 3 тижні. За цей період потенційний виконавець зможе лиш демонтувати обладнання та вивезти його з території підприємства. Враховуючи характер послуг, що закуповуються, та об’єму робіт, для ефективного та якісного ремонту колестокарного верстату 1836М10 вказані роботи потрібно виконувати за наступною схемою: 1. Демонтаж верстата на території замовника, транспортування на виробничі площі виконавця – 0,5 місяця; 2. Розбирання верстата мод. 1836М.10 та виконання дефектації для розробки робочого проекту на виконання послуг – близько 0,5 місяця; 3. Розробка робочого проекту на виконання послуг – приблизно 0,5 місяця; 4. Виготовлення зношених деталей, механічна обробка станини та корпусних деталей верстата, придбання комплектуючих на підставі розробленого проекту – близько 2-х місяців; 5. Виконання ремонту верстата 1836М.10 з установкою виготовлених деталей і придбаних комплектуючих – близько 1 місяця; 6. Випробування верстата у Виконавця, фарбування, упаковка, транспортування, розвантаження у Замовника – 0,5 місяця; 7. Виконання монтажу та пусконалагоджувальних робіт, випробування верстата на території Замовника – приблизно 1 місяць. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо: 1. Внести зміни в тендерну документацію та продовжити термін виконання робіт до 6-7 місяців з дати укладання договору на 2020-2021р.. 2. Усунути порушення процедури закупівлі. 3. Відмінити процедуру закупівлі у разі неможливості усунення порушень.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно пооб’єктного плану освоєння капітальних інвестицій на 2020 рік заплановано проведення закупівлі на проведення капітального ремонту колесотокарного верстата КЗТС 1836 М10, який знаходиться у виробничому структурному підрозділі «Тернопільський колійний ремонтно-механічний завод» філії «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» АТ «Укрзалізниці» (далі - філія ЦРЕКМ). На ваше запитання: «В тендерній документації вказаної закупівлі Замовник у п. 1.4.4 Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) зазначив термін – «Згідно рознарядок Замовника», відповідаємо наступне.Початок надання Виконавцем «Послуги з капітального ремонту колесотокарного верстату КЗТС 1836 М10» (далі – Послуга) можливе лише після надання від Замовника рознарядки, яка надсилається Виконавцю після готовності передачі верстату для проведення послуг. Це передбачено п. 5.1 розділу 5 Додатку 5 тендерної документації. На запитання: «В оголошенні про проведення відкритих торгів строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг вказано: 19 жовтня 2020 - 31 грудня 2020.» та «На електронному майданчику ProZorro в розділі інформації про предмет закупівлі вказано: «Період постачання: з 19 жовтня 2020 по 31 грудня 2020».» відповідаємо наступне. Закупівля оголошується на одному авторизованому електронному майданчику закупівель (філія ЦРЕКМ оголошує торги через майданчик zakupki.prom.ua), потім авторизованим електронним майданчиком автоматично передається на ProZorro та інші авторизовані майданчики (технічна функція системи ProZorro). Проведення закупівлі послуги передбачено Замовником відповідно до лімітів фінансування 2020 року, в зв’язку з чим і оголошення торгів, згідно законодавства України, може проводитись тільки по діючому, оголошеному, плану закупівель, тобто в 2020 році. На 2021 рік в розрахунковій потребі передбачено фінансування на продовження проведення послуги, але ліміти фінансування та пооб’єктний план освоєння капітальних інвестицій на 2021 рік ще не затверджено причетними департаментами та правлінням АТ «Укрзалізниця». Виходячи з вищенаведеного дати з 2021 року в оголошені торгів вказано не може бути. На запитання: «У тендерній документації в додатку №10 замовник зазначив, що «Учасник (Виконавець) зобов’язується надати послуги у строк, що не перевищує 150 календарних днів з моменту приймання-передачі обладнання в ремонту».», відповідаємо наступне. У додатку 10 тендерної документації на послугу зазначено: «1. Вимоги до виконавця: - Виконавець повинен надати послуги та виконати роботи в об’ємі не меншому, що визначений у таблиці 1; - Виконавець після виконання капітального ремонту верстату, повертає у повному обсязі використані (замінені) деталі, комплектуючі та матеріали. - Виконання робіт проводиться поетапно. Виконання робіт у кожному календарному місяці відповідає певному етапу виконання капітального ремонту. Максимальна кількість етапів виконання капітального ремонту -6 (шість), що проводяться в межах 150 календарних днів з моменту відвантаження верстату в ремонт. Щомісячно до 25 числа поточного календарного місяця, Виконавець формує та надає Замовнику обсяг виконаних робіт з наданням відповідних розрахунків фактично наданих послуг. …» Наведені вимоги до учасників були розроблені, затверджені та надані до комітету філії ЦРЕКМ технічними фахівцями на основі опрацювання ними ринку ремонтних підприємств України, які можуть та мають можливість виконати ці послуги. На запитання: «В Додатку №10 у розділі «Вимоги до виконавця» також зазначено: «Виконання робіт проводиться поетапно. Виконання робіт у кожному календарному місяці відповідає певному етапу виконання капітального ремонту. Підписання акту виконаних робіт по кожному етапу робіт є підставою для проведення розрахунку по кожному акту у терміни що передбачає укладений договір. Після виконання ремонту верстат повинен відповідати паспортним характеристикам верстату». Беручи до уваги, що...», відповідаємо наступне. По-перше, текст Додатку №10 тендерної документації по послузі оголошено так: «Доставку обладнання в ремонт та з ремонту здійснює Учасник (Виконавець). Після виконання ремонтних робіт Учасник (Виконавець) проводить монтаж і пусконалагоджувальні роботи обладнання на території Замовника. Місце надання послуг: виробнича база Учасника (Виконавця). Учасник (Виконавець) зобов'язується надати послуги у строк, що не перевищує 150 календарних днів з моменту приймання-передачі обладнання в ремонту. Після виконання ремонту верстат повинен відповідати паспортним характеристикам верстату. При проведенні ремонту Учасник (Виконавець) зобов'язаний застосовувати заходи із захисту довкілля. 1. Вимоги до виконавця: - Виконавець повинен надати послуги та виконати роботи в об’ємі не меншому, що визначений у таблиці 1; - Виконавець після виконання капітального ремонту верстату, повертає у повному обсязі використані (замінені) деталі, комплектуючі та матеріали. - Виконання робіт проводиться поетапно. Виконання робіт у кожному календарному місяці відповідає певному етапу виконання капітального ремонту. Максимальна кількість етапів виконання капітального ремонту -6 (шість), що проводяться в межах 150 календарних днів з моменту відвантаження верстату в ремонт. Щомісячно до 25 числа поточного календарного місяця, Виконавець формує та надає Замовнику обсяг виконаних робіт з наданням відповідних розрахунків фактично наданих послуг. - Замовник перевіряє пакет наданих документів звіряє його з фактичним обсягом виконаних робіт та підтверджує щомісячне виконання підписом в Акті виконаних робіт за кожен календарний місяць. Виконавець надає повний доступ до верстата для отримання об’єктивного виконання робіт по кожному етапу виконання капітального ремонту. - Підписання акту виконаних робіт по кожному етапу робіт є підставою для проведення розрахунку по кожному акту у терміни що передбачає укладений договір. 2. Вимоги до запасних частин та комплектуючих: - Виконавець при встановленні нових комплектуючих надає їх технічні паспорти; - При проведенні капітального ремонту Виконавець використовує нові (що не були в користуванні) запасні частини, комплектуючі та матеріали; - Дата виготовлення запасних частин, комплектуючих та матеріалів, які використовуються для проведення ремонту, повинна бути не пізніше 2019-2020рр. 3. Випробування верстату після проведення ремонту: - Приймання колесотокарного верстата моделі 1836М.10 після наданих послуг здійснюється на території «Замовника», уповноваженими представниками «Замовника» та «Виконавця» після проведення «Виконавцем» випробувань, при отриманні позитивних результатів випробувань колесотокарного верстата підписується двосторонній акт здачі – приймання наданих послуг з наданням «Виконавцем» документу, а саме: - акта здачі-приймання наданих послуг - У випадку усунення на колесотокарному верстаті моделі 1836М.10 дефектів ремонту, що виникли з вини «Виконавця» термін гарантії подовжується на час простою колесотокарного верстату зв'язку з усуненням дефекту, витрати на усунення несправностей несе «Виконавець». 4. Вимоги до якості послуг та гарантія: Учасник (Виконавець) гарантує якість наданих послуг та надійність і працездатність колесотокарного верстату протягом гарантійного строку, який становить 12 місяців з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг. * При проведенні послуг кількість, назви матеріалів, арматури, запасних частин, що потребують заміни, можуть бути змінені.». Автор запитання «вирвав» з контексту Додатку №10 тендерної документації речення та надрукував їх в тій послідовності, як йому забажалось, чим повністю змінив розуміння послідовності виконання послуги по капітальному ремонту верстату та оплати за проведенні послуги. На занепокоєння автора листа щодо проведення аукціону 11.11.2020 та можливе укладання договору лише з 27.11.2020 повідомляємо наступне. Електронна система закупівель автоматично визначає дату проведення аукціону після прийняття рішення замовником допущення до аукціону учасників торгів не раніше ніж через п’ять днів після прийняття замовником такого рішення (абзац 2 п.6 ч. 12 ст.29 Закону). Зазначена дата аукціону автором лист є максимальним терміном визначення дати аукціону. Згідно практики проведення торгів аукціон електронною назначається на 6-8 день, що набагато менше ніж зазначає автор, приблизно термін 14-19.10.2020.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.10.2020 00:02