-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція із добудовою внутрішніх вбиралень Березівської ЗОШ І-ІІІ ст. Хустського району (ДСТУ Б Д. 1.1- 1: 2013).
Завершена
2 947 978.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 739.89 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 739.89 UAH
Номер:
da7f2f46f36540c9927eeecef1c72f3a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-11-23-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.11.2020 00:00
Період моніторингу:
23.11.2020 15:41 - 15.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.11.2020 № 39
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 23.11.2020 № 39
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-09-04-007526-b 09.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торів встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями пунктів 11 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині надання інформації на вимоги учасників встановлено порушення частини четвертої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Спецбудкомплект-Хуст», ТОВ «МАСТЕР КА» та ТОВ «БРАЙТ КОНСТРАКШН», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує щодо порушень, які на даному етапі неможливо усунути в установленому законодавством порядку, вжити заходів шляхом недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності тендерної документації (зі змінами) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Хустської районної державної адміністрації Закарпатської області (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 11.09.2020 №262; запитання та роз’яснення до процедури закупівлі; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «Спецбудкомплект-Хуст» (далі - ТОВ «Спецбудкомплект-Хуст»), «МАСТЕР КА» (далі - ТОВ «МАСТЕР КА») та «БРАЙТ КОНСТРАКШН» (далі – ТОВ «БРАЙТ КОНСТРАКШН»); протоколи засідання тендерного комітету про відхилення тендерних пропозицій ТОВ «Спецбудкомплект-Хуст» від 09.10.2020 №291та ТОВ «МАСТЕР КА» від 16.10.2020 №295; протокол засідання тендерного комітету про визначення переможця від 21.10.2020 №301; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 06.11.2020 №445.
За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торів встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону, в частині не зазначення інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями пункту 11 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону а саме:
- у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону, оскільки перебіг строку дії тендерної пропозиції починається із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
- на порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону у пункті 13 розділу «Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» додатку 1 тендерної документації Замовником вимагається надання учасниками у складі тендерної пропозиції листа-гарантії про те, що вони у своїй діяльності дотримуються норм чинного законодавства України, зокрема, Указу Президента України від 16 вересня 2015р. №549/2015, рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року та Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 №1702-VII, які втратили чинність.
Відповідно до частини четвертої статті 33 Закону встановлено, що учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Однак, в ході проведення моніторингу з питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині надання інформації на вимоги учасників встановлено, що 31.10.2020 року ТОВ «МАСТЕР КА» якого було відхилено засіданням тендерного комітету від 16.10.2020 №295 звернувся за роз’ясненням щодо неправомірного обрання переможця, проте Замовником на порушення частини четвертої статті 33 Закону не надано відповіді на вимогу зазначеного учасника.
Період усунення порушень:
04.12.2020 14:25 - 19.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
04.12.2020 14:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Про вжиття заходів щодо усунення порушень Законодавства України у сфері публічних закупівель
Дата публікації звіту:
09.12.2020 15:14