-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі їдальні № 342 військового містечка №1 м. Чернігів» «ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація»
Завершена
13 098 924.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 65 494.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 65 494.62 UAH
Номер:
067edfda22984f85b0f9ec47afbf3e59
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-10-26-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.10.2020 00:00
Період моніторингу:
26.10.2020 15:37 - 17.11.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.10.2020 № 298
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України від 23.10.2020 № 298
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-09-03-000413-c 03.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «ВНВ 2000» встановлено порушення вимоги абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення до нього змін – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо
недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону;
усунення порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 листопада 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 15.08.2020), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення до нього змін.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план квартирно-експлуатаційного відділу м. Чернігова (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету від 07.09.2020 № 121, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВНВ 2000» (далі – ТОВ «ВНВ 2000»), протокол засідання тендерного комітету від 25.09.2020 № 127, повідомлення про намір укласти договір від 25.09.2020, договір підряду від 08.10.2020 № 781 (далі – Договір), додаткова угода від 09.10.2020 № 1, додаткова угода від 13.10.2020 № 2, повідомлення про внесення змін до договору від 09.10.2020, від 13.10.2020.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Крім того, моніторингом установлено, що відповідно до вимог пункту 7.1 розділу 3 тендерної документації, у разі закупівлі робіт або послуг учасник процедури закупівлі подає довідку в довільній формі, в якій зазначає повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, та види робіт, які буде виконувати субпідрядник, якого учасник планує залучати до виконання робіт менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Якщо учасник буде залучати до надання послуг субпідрядника (субпідрядників) в обсязі більше, ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі (пункт 7.2 розділу 3 тендерної документації).
Вимогами пункту 7.3 розділу 3 тендерної документації установлено, що у разі, якщо учасник не буде залучати до надання послуг субпідрядника (субпідрядників), у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до надання послуг (виконання робіт) субпідрядника (субпідрядників).
ТОВ «ВНВ 2000» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 18.09.2020 № 20 про те, що під час виконання робіт субпідрядні організації на виконання робіт, що перевищують 20 % від загальної вартості об’єкту закупівлі, залучатися не будуть.
Інших довідок у довільній формі щодо залучення субпідрядників у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВНВ 2000» не надавалися, чим недотримано вимоги пунктів 7.1 та 7.3 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Зважаючи на викладене, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ВНВ 2000» та уклав із ним Договір.
Період усунення порушень:
18.11.2020 18:20 - 03.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
18.11.2020 18:20
Оскарження висновку в суді
Опис:
На виконання ч. 10 ст. 8Закону України «Про публчні закупівлі» Квартирно-експлуатаційний відділ м. Чернігів надає наступну інформацію щодо оскарження у Чернігівський окружний адміністративний суд висновку Моніторингу Державної аудиторської служби України до закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі їдальні № 342 військового містечка №1 м. Чернігів» «ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (UA-2020-09-03-000413-c)
Єдиний унікальний номер справи - №: 620/5975/20 від 02.12.2020
Номер провадження П/620/6112/20
Дата публікації:
03.12.2020 15:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На висновок Державної аудиторської служби України від 18.11.2020 про результати моніторингу закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі їдальні № 342 військового містечка №1 м. Чернігів» «ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (далі – висновок від 18.11.2020) стосовно порушення при проведенні процедури закупівлі вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону та вимоги абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повідомляємо наступне.
Квартирно-експлуатаційний відділ м. Чернігів, в електронній системі закупівель, відповідно до Закону, оприлюднено оголошення (№UA-2020-09-03-000413-c про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі їдальні № 342 військового містечка №1 м. Чернігів» «ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація».
Стосовно зауважень зазначаємо.
Закупівля була передбачена Річним планом закупівель Квартирно-експлуатаційний відділ м. Чернігова на 2020 рік та опублікована в електронній системі закупівель 03.09.2020 (№UA-2020-09-03-000413-c).
Стосовно заповнення форми оголошення про проведення відкритих торгів при оголошенні Закупівлі повідомляємо, що на даний час не реалізована/відсутня технічна можливість внесення інформації по пунктам 8 і 9 частини 2 статті 21 Закону в електронну систему закупівель у зв’язку з відсутністю відповідних полів. При цьому зазначаємо, що вся необхідна інформація міститься в тендерній документації.
Щодо Вашого зауваження стосовно вищевказаного висновку в частині встановлення порушення вимоги абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону та зобов’язання нас як Замовників торгів усунення порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України Квартирно-експлуатаційний відділ м. Чернігів вважає неправомірним з наступних підстав:
- ми вважаємо, що Висновок складений з порушенням порядку його заповнення, встановленим чинним законодавством;
- порушення Учасника, викладені у Висновку, є формальними, що не впливають на зміст тендерної пропозиції, а відповідна інформація наявна в інших документах учасника;
- довідка в довільній формі про наявність субпідрядників, що будуть залучатися менше 20% загального обсягу робіт, не відноситься до умов технічної специфікації та інших вимог щодо предмета закупівлі, а тому її відсутність не є підставою для відхилення учасника на підставі абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону;
- Державна аудиторська служба обрала спосіб усунення порушення процедури публічної закупівлі у вигляді одностороннього розірвання договору, що не передбачений ні в Законі України «Про публічні закупівлі», ні Цивільному та Господарському кодексах, та не відповідає повноваженням Державної аудиторської служби згідно Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого Постановою КМУ від 3 лютого 2016 р. № 43;
- виконання зобов’язання щодо розірвання договору, покладеного Висновком на нас як на Замовника, неможливо лише з нашої волі, оскільки за умовами укладеного договору залежить від згоди учасника.
З огляду на вищевказане, Квартирно-експлуатаційний відділ м. Чернігів вважає, що Висновок від 18.11.2020 в частині порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону є необґрунтованим, а викладені в ньому доводи прийняті внаслідок помилкового та суб’єктивного аналізу, без всебічного дослідження наявних документів та обставин всупереч вимогам законодавства.
Враховуючи вищевикладене, Квартирно-експлуатаційний відділ м. Чернігів при проведенні закупівель дотримується вимог чинного законодавства та Закону України «Про публічні закупівлі», а також зазначаємо, що в подальшому буде враховано викладене у висновку від 18.11.2020.
Дата публікації звіту:
24.11.2020 13:41