-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Поточний ремонт приміщень та фасаду Літературно-меморіального музею Лесі Українки за адресою: вул.Соборності, 76/2 м.Новоград-Волинський, Житомирської обл.» (код ДК 021-2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, якщо інше не передбачено умовами документації. Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 .Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій відсутній.
Завершена
1 558 933.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 794.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 794.66 UAH
Номер:
aca23cf18a0645c8826ad7ed854229c6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-10-05-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.10.2020 00:00
Період моніторингу:
05.10.2020 16:10 - 27.10.2020 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.10.2020
№ 69
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 05.10.2020 № 69.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-08-31-001893-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено порушення вимог пункту 17 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів передбачених частиною 11 статті 29 та частиною 1 статті 31 Закону, та заходів з недопущення виявлених порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Комунального закладу «Житомирський обласний краєзнавчий музей» Житомирської обласної ради (далі - Замовник), тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ «Будівельний Альянс Монтажпроект», протокол засідання тендерного комітету від 25.09.2020 року № 24, повідомлення про намір укласти договір від 25.09.2020 року.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації Замовника Закону установлено ряд порушень, а саме:
- на порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація не містить електронної адреси посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками;
- на порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону у підпункті 11 пункту 3 розділу V тендерної документації вимагається дотримання учасниками норм законодавства України щодо застосування санкцій, зокрема, Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 року № 1702-VII, при тому, що зазначений нормативний документ втратив чинність.
Відповідно до пунктів 1 та 5 розділу ІІІ тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію - «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання, зокрема, довідок Форми 2 та Форми 3 відповідно до Додатку № 6 тендерної документації, які повинні містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, передбачених тендерною документацією.
Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «Будівельний Альянс Монтажпроект» вказані вище довідки відсутні, що не відповідає умовам пунктів 1 та 5 розділу ІІІ тендерної документації, чим в свою чергу не підтверджено учасником відповідність кваліфікаційному критерію статті 16 Закону – «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Проте, моніторингом установлено, що на порушення абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельний Альянс Монтажпроект», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
12.10.2020 17:07 - 27.10.2020 23:00
Дата публікації висновку:
12.10.2020 17:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
"Житомирський обласний краєзнавчий музей" Житомирської обласної ради надає відповідь про усунення порушень.
Дата публікації звіту:
19.10.2020 11:14