-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Поточний ремонт приміщень та фасаду Літературно-меморіального музею Лесі Українки за адресою: вул.Соборності, 76/2 м.Новоград-Волинський, Житомирської обл.» (код ДК 021-2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, якщо інше не передбачено умовами документації. Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 .Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій відсутній.
Завершена
1 558 933.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 794.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 794.66 UAH
Період оскарження:
31.08.2020 12:16 - 18.09.2020 00:00
Вимога
Відхилено
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Номер:
8e56aa640e304d7e8e30b7848d81526f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-31-001893-b.b1
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Вимога:
Розглянувши умови тендерної документації по предмету закупівлі відкритих торгів з «Поточний ремонт приміщень та фасаду Літературно-меморіального музею Лесі Українки за адресою: вул.Соборності, 76/2 м.Новоград-Волинський, Житомирської обл.» (код ДК 021-2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)», було встановлено ряд дискримінаційних умов, на основі чого вимагаємо замовника внести зміни в тендерну документацію.
1. В п.3 розділу V Оцінка тендерної пропозиції, замовник торгів вимагає надати в складі пропозиції копії ліцензії (у випадку, якщо надання таких документів передбачено законодавством) та дозволів та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки виданий Уповноваженим органом згідно видів робіт, запропонованих до виконання, зокрема на:
• Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів.
• Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
• Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин.
• Газополум’яні роботи.
• Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
• Зварювальні роботи;
При цьому, в переліку робіт, що є предметом закупівлі (Додаток №2 тендерної документації) процедури закупівлі, відсутні будь-які роботи, що потребують дозволу з охорони праці на виконання робіт, що виконуються за допомогою механічних підіймачів, відсутні механізми в складі норм технічного опису, що потребують отримання дозволу на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, також в складі технічного опису предмету закупівлі відсутні роботи, що потребують дозволу щодо газополум’яних робіт, крім того, жодною нормою робіт з технічного опису не передбачено зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин.
Згідно технічного опису предмету закупівлі передбачається застосування агрегатів фарбувальних, компресори пересувні, крана переносний вантажопідйомністю 1т, тобто механізми, що не потребують додаткового отримання дозволу виданого уповноваженим органом.
В технічному описі предмету закупівлі передбачено виконання внутрішніх опоряджувальних робіт (перегородки, підлоги, водовідвідна система, опоряджувальні внутрішні роботи стін та стель, ремонт віконних та дверних прорізів, зовнішнє опорядження, електромонтажні роботи, улаштування вентиляції) тобто, виконання даних робіт, не відноситься до робіт, що потребують отримання дозволу виданого уповноваженим органаом, щодо робіт, що виконуються за допомогою механічних підіймачів, щодо монтажу, демонтажу, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин, газополум’яні роботи.
Включення даної вимоги в тендерну документацію, з конкретним переліком видів робіт підвищеної небезпеки зі сторони замовника є дискрімінаційною, та може свідчити, про заздалегідь визначеного переможця торгів чим порушено ст.5 та ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо, виключити дану вимогу з умов тендерної документації, щодо обовязкової наявності дозволу з охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки виданий Уповноваженим органом згідно видів робіт, запропонованих до виконання, зокрема на:
• Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів.
• Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
• Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин.
• Газополум’яні роботи.
2. В п.3 розділу V Оцінка тендерної пропозиції, замовник торгів вимагає надати в складі пропозиції скановану копію з оригінала документа в кольоровому вигляді кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника), наявність даної вимоги є дискримінаційною та для нас не зрозумілою, оскільки при поточному ремонті замовником будівництва складається перелік робіт на основі дефектного акту, крім того, предметом закупівлі є надання послуг з поточного ремонту приміщень та фасаду, а не виготовлення проектно-кошторисної документації. Слід зазначити, що замовником торгів вже чітко визначено перелік робіт згідно технічного опису предмету закупівлі, крім того, на поточний ремонт не поширюються норми та правила визначення вартості будівництва згідно ДСТУ, тому наявність даної вимоги є дискримінаційною, та порушує принципи здійснення публічних закупівель, згідно ст.5 та ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та може свідчити про заздалегідь визначеного переможця торгів. Вимагаємо, виключити дану вимогу з умов тендерної документації.
3. В п.3 розділу V Оцінка тендерної пропозиції, замовник торгів вимагає надати в складі пропозиції скановану копію з оригінала документа в кольоровому вигляді сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги». А також скановану копію з оригінала документа в кольоровому вигляді посвідчення внутрішнього аудитора систем управління якістю згідно з вимогами ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018.
Згідно норм законодавства наявність даних сертифікатів не є обов`язковою та не передбачена жодним нормативним документом, що регулює процес реалізації об’єктів будівництва, запровадження систем управління якістю є виключним правом, бажанням і волевиявленням самої організації, а не обов`язком.
Дана вимога є дискримінаційною та повторно свідчить лише про наявність уже визначеного переможця торгів по даній процедурі закупівлі.
Вимагаємо, виключити дану вимогу яка є дискримінаційною, та така яка обмежує коло учасників процедури закупівлі та позбавляє можливості суб`єктів господарювання подавати свої тендерні пропозиції. Наведена вище умова тендерної документації порушує вимоги ч.4 ст.22 та принципи здійснення закупівель, визначенні ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація та добросовісна конкуренція серед учасників. Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ неодноразово приймались рішення із зобов`язанням Замовника усунути дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації (рішення №1730-р/пк-ск. від 04.08.2016р., рішення №1784-р/пк-ск, від 11.08.2016р., рішення №1715-р/пк-ск від 01.08.2016р., та інші).
4. В п.3 розділу V Оцінка тендерної пропозиції, замовник торгів вимагає надати в складі пропозиції скановану копію з оригінала документа в кольоровому вигляді Ліцензії учасника на використання Програмного комплексу АВК-5 (або аналог) у власному виробництві дійсної на дату розкриття тендерних пропозицій.
Дана вимога є дискримінаційною, та такою, що знову таки порушує принципи здійснення закупівель, визначенні ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація та добросовісна конкуренція серед учасників, оскільки в нормативних(законодавчих) документах ніде не зазначено, що учасник торгів (виконавець робіт) обов`язково зобов`язаний мати ліцензію на використання програмного комплексу АВК-5 (або аналог) у власному виробництві дійсну на момент розкриття тендерних пропозицій. Ніхто не забороняє, потенційному учаснику торгів взяти, для прикладу, згідно договору оренди, робоче місце в іншої організації, на використання програмного продукту АВК-5 (або аналог). Повторно зазначаємо, що предметом закупівлі є надання послуг з поточного ремонту, а не виготовлення проектної чи кошторисної документації.
Повторно зазначаємо, що на поточний ремонт не поширюються правила визначення вартості будівництва згідно стандартів ДСТУ.
Вимагаємо, скасувати дану дискримінаційну вимогу та привести тендерну документацію у відповідність згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. В Додатку 6 тендерної документації в примітках до відомості про обладнання, матеріально-технічні бази та технології, які необхідні для виконання робіт зазначено, що загальна кількість будівельних машин зі свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів власних та/або орендованих та/або згідно договорів надання послуг має бути в учасника не менше 20 одиниць.
Також, обов’язкова наявність в учасника не менше 10 одиниць власних будівельних механізмів, які будуть задіяні учасником до виконання робіт по предмету закупівлі згідно частини ІІ. Будівельні машини та механізми Підсумкової відомості ресурсів.
Є дивним, чому Замовником виставлена вимога, щодо обов’язкової наявністі в учасника не менше 10 одиниць власних будівельних механізмів, які будуть задіяні учасником до виконання робіт по предмету закупівлі згідно частини ІІ. Будівельні машини та механізми Підсумкової відомості ресурсів, в заздалегідь визначеного переможця торгів більше відсутні машини-механізми на які він може надати підтвердження у вигляді технічних паспортів, оборотно-сальдові відомості та інвентарні картки обліку основних засобів?
Дана вимога, щодо наявності в учасника не менше 20 одиниць будівельних машин з яких в учасника торгів має бути не менше 10 одиниць власних будівельних механізмів є не лише дискримінаційною, а ще свідчить про повну не компетентність Замовника торгів, оскільки згідно технічного опису предмету закупівлі (переліку робіт) передбачений наступний перелік машин-механізмів: кран переносний, вантажопідйомість 1т; копресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання та електричним двигуном, агрегати фарбувальні, аппарат піскоструменевий. Дані механізми нормативно передбачені в складі робіт згідно технічного опису процедури закупівлі які в сукупній кількості не перевищують 6-ти одиниць, тому використання 10 одиниць власних будівельних механізмів, які будуть задіяні учасником до виконання робіт по предмету закупівлі згідно частини ІІ. Будівельні машини та механізми Підсумкової відомості ресурсів, просто не можливо, оскільки вони не передбаченні нормативно. Крім того, згідно технічного опису процедури закупівлі (переліку робіт), дані машини – механізми, що передбачені нормативно, можуть бути замінені на ручну працю з подальшим їх виключенням з пропозиції учасника торгів.
Дана вимога, є дискримінаційною та обмежує коло учасників торгів. Вимагаємо її виключити, та привести тендерну документацію у відповідність згідно ЗУ «Про публічні закупівлі», тим самими не порушуючи принципи ст.5 та ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо, скасувати дану дискримінаційну вимогу та привести тендерну документацію у відповідність згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
6. В примітках форми 3 тендерної документації зазначено, що в учасника торгів має бути наявність робітників основних будівельних професій в кількості не менше ніж 20 осіб, втому числі не менше 15 з яких працюють в учасника згідно штатного розпису за основним місцем праці, що підтверджується кольоровими скан-копіями оригіналів першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки нормативно ніде не зазначено, що учасник торгів для участі в процедурі закупівлі має мати фіксовану кількість працівників, крім того дана вимога обмежує участь у процедурі закупівлі суб`єктів господарювання, які можуть мати менше, ніж 20 осіб основних будівельних професій в тому числі менше 15 з яких працюють в учасника згідно штатного розпису за основним місцем праці, які будуть залучені до виконання послуг з поточного ремонту.
Крім того, згідно ЦКУ потенційному учаснику торгів (переможцю) дозволено наймати (залучати) необхідну кількість працівників згідно цивільно-правових угод, в разі перемоги в торгах для виконання зобов`язань згідно умов договору та технічного завдання предмету закупівлі.
Такі дії замовника порушують вимоги ст.5 та ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема, недискримінація учасників.
Також Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ неодноразово приймались рішення із зобов`язанням Замовника усунути дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації щодо кількості працівників (рішення №1182-р/пк-ск від
20.07.2015р.).
Вимагаємо, внести зміни в тендерну документацію та виключити вимогу щодо обов`язкової наявності встановленої кількості найманих працівників та кількості працівників за основним місцем роботи, як таку, що обмежує коло потенційних учасників торгів.
Варто зазначити, що в умовах тендерної документації Замовником передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, однак не зважаючи на це, Замовником в складі тендерної документації виставлено умови, що ставлять майбутніх учасників в нерівні умови та спотворюють процес чесної конкуренції, максимальної економії, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням, створюючи дискримінаційні умови.
Також варто пам`ятати, що згідно ч. 1 ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи, несуть відповідальність згідно із законами України.
Слід відмітити, що вищевказана відповідальність передбачена ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, виключити дискримінаційні умови описані в п.1 - п.6 включно.
В разі залишення даної вимоги без розгляду, без внесення змін в умови тендерної документації будемо змушені звернутись до АМКУ та Північного офісу Держаудитслужби з метою дотримання принципів ЗУ «Про публічні закупівлі», щодо добросовісної конкуренції серед учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- ЗАУВАЖЕННЯ ЛЕСІ УКРАЇНКИ.docx 07.09.2020 10:25
- Відповідь.docx 09.09.2020 11:15
Дата подачі:
07.09.2020 10:25
Вирішення:
Комунальний заклад «Житомирський обласний краєзнавчий музей» Житомирської обласної ради повідомляє що детальна відповідь у прикріпленому файлі.
Статус вимоги:
Відхилено