-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
20Т-079_42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Деталі трубопроводів в асортименті, маніфольд)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.
Завершена
8 904 504.34
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 89 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 89 000.00 UAH
Номер:
54da0408a31349e0a9d094dba83a2d1a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-22-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.11.2021 00:00
Період моніторингу:
22.11.2021 17:01 - 14.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.11.2021 Одеса № 749
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 22.11.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 22.11.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 22.11.2021 № 749
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
6 UA-2020-08-27-004752-c 27.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 27.08.2020 № 20Т-079 (далі – ТД), ТД зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 25.09.2020 № 839, тендерні пропозиції учасників: товариство з обмеженою відповідальністю «КАТТ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «КАТТ УКРАЇНА», товариство з обмеженою відповідальністю «КОНТІНЕНТАЛ САПЛАЙ ЕНД СЕРВІСИЗ (УКРАЇНА)», спільне товариство з обмеженою відповідальністю «Натрікс» (далі – СТОВ «Натрікс»), товариство з обмеженою відповідальністю «ІВК ЕНЕРДЖІ», товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС», SC Rowell Supply SRL, протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення від 27.10.2020 з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасниками ТОВ «КАТТ УКРАЇНА» та СТОВ «Натрікс» у тендерних пропозиціях, протокол засідання тендерного комітету від 10.11.2020 № 20Т-079, протокол засідання тендерного комітету від 24.11.2020 № 20Т-079, протокол засідання тендерного комітету від 24.11.2020 № 1117, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.12.2020 № 23090-р/пк-пз (далі – Колегія), протокол засідання тендерного комітету від 22.12.2020 № 1292, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднене в електронній системі закупівель 22.12.2020, договір про закупівлю від 04.02.2021 № UGV35/30-21, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду від 02.06.2021 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду від 19.08.2021 № 3, пояснення та документи Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель 26.11.2021 та 09.12.2021.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії не здійснювався.
Період усунення порушень:
10.12.2021 14:56 - 16.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
10.12.2021 14:56
Запити/Пояснення
Номер:
a040b1ce595c4cccb43917d345d63d89
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
25.11.2021 11:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9474b60766594d07a1b4455cb49f2a32
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
26.11.2021 11:49
Опис:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Деталі трубопроводів в асортименті, маніфольд), №20Т-079, ідентифікатор закупівлі № UA-2020-08-27-004752-c
Номер:
5187f52d74a24f36bf8a91098c8babce
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.12.2021 15:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі SC Rowell Supply SRL оприлюднено 22.12.2020 року.
Відповідно до частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Договір поставки від 04.02.2021 № UGV 35/30-21 укладено на 44-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Яким чином Замовник може обґрунтувати необхідність продовження строку для укладання вказаного договору?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5e4a242b76194edb9ffda031340d5534
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
09.12.2021 11:10
Опис:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Деталі трубопроводів в асортименті, маніфольд), №20Т-079, ідентифікатор закупівлі № UA-2020-08-27-004752-c