• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з встановлення протипожежного устаткування (встановлення системи пожежної сигналізації)

Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Торги відмінено

305 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 050.00 UAH
Номер: 946a67c435e2447da7a3d724c38c3d11
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-02-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.04.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 02.04.2021 15:43 - 24.04.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 02.04.2021 № 243 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.04.2021 № 243. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 7. UA-2020-08-25-000854-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 255-47-20, amatoryzt@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі встановлено порушення вимог пункту 3 розділу I Порядку №708. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини 6 статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо відміни торгів відповідно до частини 1 статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством та своєчасність укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Ружинської селищної ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерні пропозиції учасників ПП «Страж-В», ТОВ «Вогнеборець буд» та ТОВ «Дівікс» (переможець торгів), рішення уповноваженої особи від 17.09.2020 року №25, від 21.09.2020 року №27, від 13.10.2020 року №32, від 15.10.2020 року №33, від 26.11.2020 року №48, від 26.11.2020 року №49 та від 30.11.2020 року №51, повідомлення про намір укласти договір від 30.11.2020 року, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.10.2020 року №18896-р/пк-пз та від 16.11.2020 № 21261-р/пк-пз та пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 07.04.2021 року. За результатами моніторингу питання визначення предмету закупівлі встановлено, що відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до пункту 3 розділу I Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за № 500/34783 (далі – Порядок № 708), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно, зокрема, за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Однак, на порушення вимог пункту 3 розділу I Порядку №708, в оголошенні про проведення відкритих торгів та в пункті 4 розділу 1 тендерної документації предмет закупівель визначено за третьою цифрою Єдиного закупівельного словника (ДК 021:2015:51700000-9). За результатами моніторингу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено, що відповідно до частини 6 статті 33 Закону, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено Замовником 30.11.2020 року, при цьому, відповідно до пояснення Замовника, договір про закупівлю станом на момент проведення моніторингу процедури закупівлі не укладений. Враховуючи викладене, Замовником не укладено з переможцем торів ТОВ «Дівікс» договір в 20 денний термін (у випадку обґрунтованої необхідності – в 60 денний термін) з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, чим не дотримано вимоги частини 6 статті 33 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 08.04.2021 16:40 - 23.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 08.04.2021 16:40

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionDescription: Так
  • corruptionCancelled: Так
  • other: Так
Опис: порушення усунуто
Дата публікації: 27.04.2021 10:44

Запити/Пояснення