-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Будівництво міні-футбольного поля зі штучним покриттям в смт. Товсте Заліщицького району Тернопільської області. Коригування»
Категорія: п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Мова: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською.
Завершена
1 980 027.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 900.14 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 900.14 UAH
Номер:
b84f772c50fc492e8acb791030210b86
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-23-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.09.2020 00:00
Період моніторингу:
23.09.2020 16:43 - 16.10.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.09.2020 №60
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 23.09.2020 №60
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2020-08-25-002330-a від 25.08.2020 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що її складено з порушенням частин третьої статті 17 Закону та пунктів 2, 6, 17 частини другої та абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; підстав відхилення пропозиції ФОП Федорук Б.М. та відповідності пропозиції ТОВ «БП «Будкомфорт» умовам тендерної документації - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності складання форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, розгляд тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Товстенської селищної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету - протокол №18 від 25.08.2020, тендерні пропозиції фізичної особи – підприємця Федорук Богдана Михайловича (далі - ФОП Федорук Б.М.), Товариства з обмеженою відповідальністю «БП «Будкомфорт» (далі – ТОВ «БП «Будкомфорт»); протоколи засідання тендерного комітету №22 від 16.09.2020; та № 23 від 16.09.2020; повідомлення про намір укласти договір від 17.09.2020.
Проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено окремі порушення, а саме:
- пункту 6 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено місце, де повинні бути виконані роботи;
- пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено посаду особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками.
Окрім цього, моніторингом тендерної документації встановлено, що Замовником у пп.3.5.9. п.5 «Кваліфікаційні критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено вимогу щодо подачі переможцем довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 12 частини першої статті 17 Закону. При цьому Замовником не враховано, що згідно частини третьої статті 17 Закону, спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Так, відповідно до пункту 2 наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29 листопада 2016 року №1256 (далі – Наказ МВС №1256), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 800/32252 від 10.07.2018 фізичним особам довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України надає Департамент інформатизації МВС та територіальні сервісні центри МВС. Умови, підстави та процедуру надання відомостей з інформаційної підсистеми «Оперативно-довідкова картотека» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, що містить відомості стосовно осіб, яким повідомлено про підозру в учиненні кримінального правопорушення, та осіб, яких засуджено за вчинення кримінального правопорушення, права та обов'язки суб'єктів, що є учасниками зазначеної процедури визначено Порядком доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, який затверджений наказом МВС №1256. Таким чином суб'єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та відповідно довідка у довільній формі не є документальним підтвердженням відсутності підстав, передбачених у пункті 12 частини першої статті 17 Закону.
Отже, на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не встановлено способу документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав передбачених пунктах 12 частини першої статті 17 Закону для переможця.
Також, в пункті 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено підставу «збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю…». В той же час предметом закупівлі є роботи, про що свідчить тендерна документація та оголошення про проведення відкритих торгів. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками в разі, якщо предметом закупівель є товари, про що свідчить пункт 2 частини п’ятої статті 41 Закону. З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації такої зміни істотних умов не відповідає абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Період усунення порушень:
30.09.2020 15:16 - 16.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
30.09.2020 15:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо уповноваженої особи замовника.
Відповідно до п. 2.3. Тендерної документації (далі ТД) на закупівлю робіт з «Будівництво міні-футбольного поля зі штучним покриттям в смт. Товсте Заліщицького району Тернопільської області. Коригування» (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт), зазначено прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, а саме: Гуменюк Уляна Ярославівна, Голова тендерного комітету, 48630, вул.Українська,84, смт.Товсте, Заліщицький р-н, Тернопільска обл., +380355435147, tovsteselrada@ukr.net
В даному пункті ТД вказано посаду уповноваженої особи в тендерному комітеті (Гуменюк Уляна Ярославівна - Голова тендерного комітету) так як організатором та відповідальним за проведення закупівлі відповідно до розпорядчих документів є тендерний комітет на чолі з його Головою.
Виходячи з вище викладеного, порушень законодавства в сфері публічних закупівель Замовником допущено не було.
Щодо місця виконання робіт.
Відповідно до п. 4.3. ТД на закупівлю робіт з «Будівництво міні-футбольного поля зі штучним покриттям в смт. Товсте Заліщицького району Тернопільської області. Коригування» (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт) визначено місце виконання робіт, а саме: 48630, смт. Товсте Заліщицького району Тернопільської області, що свідчить про повне дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель.
Щодо ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Відповідно до Роз»яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 3304-04/34835-06 від 03.06.2020 року (додається), «Частиною першою статті 17 Закону встановлено перелік підстав за наявності яких замовник, зокрема приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника.
Разом з тим частиною другою статті 17 Закону передбачено підставу, відповідно до якої у замовника є право відмовити учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилити тендерну пропозицію учасника.
Водночас відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Отже, статтею 17 Закону передбачені підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерних пропозицій недобросовісних учасників, які є банкрутами, вчинили корупційні правопорушення, засуджені за злочини, вчинені з корисливих мотивів тощо.
При цьому замовник не вимагає документальне підтвердження інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Щодо підстави, передбаченої пунктами 1, 7 частини першої статті 17 Закону
Замовник не вимагає від учасників та переможця процедури закупівлі відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону.
Поряд з цим наявність/відсутність зазначених підстав для відхилення перевіряється безпосередньо замовником під час проведення процедур закупівель.
Щодо підстави, передбаченої пунктами 5, 6, 12, 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону
Замовник встановлює вимогу в тендерній документації щодо необхідності підтвердження учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відсутності підстав, встановлених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, при цьому підтвердження таких підстав може бути передбачено в довільній формі.
Водночас для переможця процедури закупівлі замовник встановлює вимогу в тендерній документації про надання документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону шляхом оприлюднення таких документів в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Щодо підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону
Підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від учасників процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель.
Поряд з цим згідно з частиною п’ятою статті 17 Закону замовник не вимагає від переможця процедури закупівлі документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 "Про затвердження положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних" затверджено Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних.
Отже, оскільки Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, документальне підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від переможця процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель».
Згідно п. 3.5.8. Тендерної документації на закупівлю «Будівництво міні-футбольного поля зі штучним покриттям в смт. Товсте Заліщицького району Тернопільської області. Коригування» (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт) «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону шляхом завантаження:
• Гарантійний лист в довільній формі, про відсутність підстав (із їх зазначенням) для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у пункті 5,6,12 і 13 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
На виконання вищевказаної норми Закону, Розяснення, при наявності доступу до відкритих реєстрів тендерним комітетом прийнято рішення викласти п. 3.5.9. Тендерної документації в наступній редакції «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель із урахуванням ч.5 ст.17 та ч.4 ст.22 Закону, (у вигляді передбаченому згідно п. 3.1.3. цієї документації), документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, а саме:
- Довідку (витягу), що видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку станом не більше трьохмісячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій. Вказана довідка можу бути надана у вигляді електронного документу;
- Довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону;
Довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону».
Учасником у встановлені строки надано всі необхідні документи передбачені п. 3.5.9. Тендерної документації, в тому числі Довідку Департаменту інформатизації МВС України на Гаврилюка Богдана Васильовича про те, що станом на 23.09.2020 року дана особа не притягується до кримінальної відповідальності, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, чим повністю виконано вимогу тендерної документації, тому підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця відсутні.
Щодо істотних умов договору
П. 6.4.7. Тендерної документації на закупівлю робіт з «Будівництво міні-футбольного поля зі штучним покриттям в смт. Товсте Заліщицького району Тернопільської області. Коригування» (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт) містить весь перелік підстав для зміни умов договору передбачених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю;
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (У разі зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін відносно дійсних офіційних індексів на момент підписання даного договору, ціна закупівлі може бути змінена та перерахована шляхом множення суми невиконаних (неоплачених) робіт на індекс споживчих цін дійсних на момент виконання (оплати) таких робіт.
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону, відповідно до якої дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Разом з тим, згідно п. 6.4.4. тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації, основними (істотними) умовами договору про закупівлю є:
• найменування та реквізити сторін;
• місце і дата укладення договору підряду;
• предмет договору підряду;
• договірна ціна;
• строки виконання робіт;
• права та обов'язки сторін;
• порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду;
• умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва;
• порядок залучення субпідрядника/субпідрядників;
• вимоги до організації робіт;
• порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів;
• умови здійснення технічного нагляду за виконанням робіт;
• джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта);
• порядок розрахунків за виконані роботи;
• порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта будівництва);
• гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків;
• відповідальність сторін за порушення умов договору підряду;
• порядок врегулювання спорів;
• порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання.
п. 13.4. Проекту Договору (Додаток 3 до ТД) встановлено чіткий перелік підстав, відповідно до предмету закупівлі, для зміни істотних умов договору, де в п. 2 зазначено що він не застосовується оскільки предметом договору є роботи, а саме: умови Договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону. Умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Сторони можуть внести зміни до договору у разі зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, а також у випадку зменшення обсягу робіт. В такому випадку ціна договору зменшується в залежності від зміни таких обсягів.
2) не застосовується, оскільки предметом договору є роботи.
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Сторони можуть внести зміни до договору у випадку покращення якості предмета договору за умови, що така зміна не призведе до зміни предмета договору та відповідає тендерній документації в частині встановлення вимог та функціональних характеристик до предмета закупівлі і є покращенням його якості. Підтвердженням можуть бути документи технічного характеру з відповідними висновкам наданими уповноваженими органами, що свідчать про покращення якості, яке не впливає на функціональні характеристики товару.
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Строк дії Договору та виконання зобов`язань щодо виконання робіт може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Форма документального підтвердження об’єктивних обставин визначатиметься Замовником в момент виникнення об’єктивних обставин (виходячи з їх особливостей) з дотриманням чинного законодавства.
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни обсягу та якості робіт), у тому числі у разі коливання ціни на ринку. Сторони вносять зміни до договору, у разі коливання цін на матеріально-технічні ресурси. Зазначене коливання має бути документально підтверджене.
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування. Сторони можуть внести зміни до договору у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування. Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів може відбуватися як в бік збільшення, так і в бік зменшення, сума договору може змінюватися в залежності від таких змін без зміни обсягу закупівлі. Підтвердженням можливості внесення таких змін будуть чинні (введені в дію) нормативно-правові акти Держави.
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. У разі зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін відносно дійсних офіційних індексів на момент підписання даного договору, ціна закупівлі може бути змінена та перерахована шляхом множення суми невиконаних (неоплачених) робіт на індекс споживчих цін дійсних на момент виконання (оплати) таких робіт. У разі зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін відносно дійсних офіційних індексів на момент підписання даного договору, ціна закупівлі може бути змінена та перерахована шляхом множення суми невиконаних (неоплачених) робіт на індекс споживчих цін дійсних на момент виконання (оплати) таких робіт.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація розроблена у відповідності до діючої редакції Закону України «Про публічні закупівлі», а тому порушення вказані у Висновку в цій частині відсутні.
Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом Товстенської селищної ради при проведенні відкритих торгів на закупівлю робіт з «Будівництво міні-футбольного поля зі штучним покриттям в смт. Товсте Заліщицького району Тернопільської області. Коригування» (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт) порушень допущено не було.
Також повідомляємо про вжиття заходів та недопущення в подальшому порушень при здійсненні публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
05.10.2020 17:30