• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Пастеризоване молоко, вершки(сметана)

Категорія замовника згідно ст. 2 закону України " Про публічні закупівлі " -Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником та учасником, викладаються українською мовою

Завершена

228 840.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 150.00 UAH
Номер: 0f78037b080a4570b5bf904fca5b0f1f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-11-02-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.11.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 02.11.2020 15:43 - 24.11.2020 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.11.2020 № 38 Ужгород Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана АНІЩЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатської області від 02.11.2020 № 38 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2020-08-22-000199-a 22.08.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону
Адреса: Ukraine, Закарпатська, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.), +38 (0 66) 050-18-62, aberes431@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Головка Ірина Іванівна установлено порушення абзаців другого та третього пункту 1, абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації (зі змінами) вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ФОП Мацола Михайло Михайлович, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень абзаців другого та третього пункту 1, абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів та не допускати таких порушень в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 листопада 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності тендерної документації (зі змінами) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Воловецької районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію із змінами, затвердженими рішенням тендерного комітету від 31.08.2020 №31; надання роз’яснень до процедури закупівлі; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції фізичних осіб – підприємців Мацола Михайло Михайлович (далі - ФОП Мацола Михайло Михайлович) та Головка Ірина Іванівна (далі - ФОП Головка Ірина Іванівна); протокол засідання тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ФОП Мацола Михайло Михайлович від 11.09.2020 №36; протокол засідання тендерного комітету про визначення переможця від 14.09.2020 №40; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 25.09.2020 № 197. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Головка Ірина Іванівна установлено порушення абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Так, Замовником в тендерній документації (пункт 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») визначені кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема: для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору. В довідці обов’язково зазначаються: кількість працівників, посада і спеціальність кожного працівника. Окрім того, Замовником в тендерній документації визначені умови та застереження подання інформації на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, а саме: «у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, або відсутність хоча б однієї інформації у довідках довільної форми, яка передбачена у п.п.3.5.2 п.5 розділу ІІІ ТД, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі ст. 31 Закону». За результатами аналізу документів, наявних у складі тендерної пропозиції ФОП Головка Ірина Іванівна встановлено, що довідка, подана учасником на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не містить інформації про спеціальність працівників, зазначених учасником у довідці. Окрім того встановлено, що Замовником в тендерній документації (пункт 4 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») вимагається надання учасником довідки в довільній формі щодо строку дії пропозиції. Проте, учасником ФОП Головка Ірина Іванівна така довідка не надана, а надана лише довідка, якою учасник гарантує відповідність тендерної пропозиції вимогам частини сьомої статті двадцять шостої Закону без зазначення строку дії його пропозиції, що не відповідає вимогам Замовника. Таким чином, учасник ФОП Головка Ірина Іванівна не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. За результатами аналізу документів, поданих ФОП «ГОЛОВКА ІРИНА ІВАНІВНА», як переможцем процедури закупівлі, встановлено наступне. Замовником в пункті 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлена вимога про документальне підтвердження переможцем інформації щодо відсутності підстав для відхилення, визначених статтею 17 Закону, а саме: переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, зокрема, довідку в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі або фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Однак, переможцем ФОП Головка Ірина Іванівна вищезазначена довідка, після оприлюднення Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у визначений строк та спосіб, не надана. Отже, тендерна пропозиція ФОП Головка Ірина Іванівна підлягала відхиленню у відповідності до абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону, а саме: якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Враховуючи вищевикладене, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Головка Ірина Іванівна встановлено, що Замовник в порушення абзаців другого та третього пункту 1, абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію зазначеного учасника, а за результатами розгляду його тендерної пропозиції визначив переможцем торгів та уклав з ним договір від 25.09.2020 № 197 на закупівлю товару «Пастеризоване молоко, вершки(сметана)» за кошти місцевого бюджету на загальну суму 194 903,00 гривень.
Період усунення порушень: 23.11.2020 15:41 - 08.12.2020 00:00
Дата публікації висновку: 23.11.2020 15:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Обгрунтування по моніторингу.
Дата публікації звіту: 04.12.2020 14:45

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом укладення додаткової угоди від 09.12.2020 №1 про розірвання договору про закупівлю від 25.09.2020№197.
Дата публікації: 14.12.2020 14:44

Запити/Пояснення