• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Улаштування системи блискавкозахисту будівлі комунального закладу «Менчикурівська ЗОШ І-ІІІ ступенів »

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.

Торги не відбулися

210 680.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 110.00 UAH
Номер: 82fde0db607946039c008ba5cdc51e98
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-23-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2020 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 23.09.2020 16:21 - 16.10.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: НАКАЗ 22.09.2020 № 190 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: «Улаштування системи блискавкозахисту будівлі комунального закладу «Менчикурівська ЗОШ І-ІІІ ступенів»» (код за ДК 021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи), ID: UA-2020-08-21-006899-a, яка проводиться Комунальним закладом «Менчикурівська ЗОШ І-ІІІ ступенів» Веселівської районної ради Запорізької області. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 61) 279-60-04, lvkarpenko2015@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунального закладу «Менчикурівська ЗОШ І-ІІІ ступенів» Веселівської районної ради Запорізької області (далі - Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 21.08.2020 № 2, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРІЖСПЕЦМАШ» (далі – ТОВ «ЗАПОРІЖСПЕЦМАШ»), приватного підприємства «МСР» (далі – ПП «МСР»). Під час проведення моніторингу питання, викладені в рішенні адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.10.2020 № 18664-р/пк-пз, не досліджувались. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності складання форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації законодавству з публічних закупівель, розгляду та підстав відхилення тендерних пропозицій ТОВ «ЗАПОРІЖСПЕЦМАШ», ПП «МСР» – порушень не встановлено.
Період усунення порушень: 27.11.2020 19:46 - 03.12.2020 00:00
Дата публікації висновку: 27.11.2020 19:46

Запити/Пояснення