• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Соборній села Павлівка Снігурівського району Миколаївської області ( 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Соборній села Павлівка Снігурівського району Миколаївської області

Завершена

7 176 382.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 881.91 UAH
Номер: 699dec18c6ee4856a95c10237ee72ad6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-02-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.10.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 02.10.2020 14:01 - 26.10.2020 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.10.2020 № 300 Миколаїв Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-08-19-008549-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 19 серпня 2020 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Адреса: Ukraine, Миколаївська, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.), +38 (0 66) 702-63-28, nataliyanikulina.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень законодавства в сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом розірвання договору від 28.09.2020 № 34, укладеного з ФОП Нерсісян Е.С., з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік Комунального підприємства «Снігурівський благоустрій» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 19.08.2020 № 25) (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника ФОП Нерсісян Едгар Сашаєвич (РНОКПП 3214321855) (далі – ФОП Нерсісян Е.С.); протокол засідання тендерного комітету від 14.09.2020 № 34; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 14.09.2020; договір від 28.09.2020 № 34. За результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Натомість, в пункті першому розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено, що «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: оголошується безпосередньо в системі електронних закупівель». Також за результатами моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція учасника ФОП Нерсісян Е.С. не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником в тендерній документації відповідно до статті 16 Закону. Так, відповідно до пункту 5.1 тендерної документації Замовник встановив кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», на підтвердження якого необхідно надати «не менше 2-х копій договорів у повному обсязі (з усіма додатками до договору), укладених за період 2017- 2020 років». Учасник ФОП Нерсісян Е.С. в складі своєї тендерної пропозиції надав копію договору підряду від 28.11.2018 № 1, укладеного з Нечаянською сільською радою Миколаївського району Миколаївської області, пунктом 5.2 якого передбачено графік фінансування (додаток № 3). При цьому зазначений додаток учасником ФОП Нерсісян Е.С. не надано. Аналогічним чином наданий договір підряду від 05.10.2018 №1, що укладений з Радсадівською сільською радою Миколаївського району Миколаївської області не містить графік фінансування (додаток № 3), передбачений пунктом 4.2 цього договору. Враховуючи вищевикладене, учасник ФОП Нерсісян Е.С., у спосіб, визначений Замовником в тендерній документації, документально не підтвердив інформацію про свою відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», чим порушив вимоги пункту 5.1 тендерної документації. Відповідно до пункту 5.1 тендерної документації Замовник також встановив кваліфікаційний критерій «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». На підтвердження цього критерію необхідно надати довідку в довільній формі, яка «повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи». При цьому учасник ФОП Нерсісян Е.С. в складі тендерної пропозиції надав довідку від 27.08.2020 № 11, в пункті 2 якої зазначив інформацію щодо інженерно-технічного працівника Хоролець А.Я., який працює на посаді головного інженера з досвідом роботи 27 років. При цьому довідка від 27.08.2020 № 11 не містить інформацію щодо спеціальності Хоролець А.Я. Отже, учасник ФОП Нерсісян Е.С., у спосіб, визначений Замовником в тендерній документації, документально не підтвердив інформацію про свою відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», чим порушив вимоги пункту 5.1 тендерної документації. Також, учасник ФОП Нерсісян Е.С. на порушення вимог пункту 5.1 тендерної документації документально не підтвердив інформацію про свою відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». А саме, на підтвердження цього критерію учаснику необхідно надати довідку в довільній формі, яка «повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене)». При цьому, «серед зазначеної в довідці техніки обов’язково потрібна наявність: фрези; катка дорожнього, гудронатора». Крім того, для підтвердження правових підстав щодо наявності залученого обладнання, машин та механізмів, учасник надає скан-копію договору оренди (надання послуг, тощо) з усіма додатками, передбаченими договором. Учасником ФОП Нерсісян Е.С. в складі тендерної пропозиції надана довідка від 27.08.2020 № 20 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій не зазначена наявність гудронатора. Крім того, в цій довідці зазначена наявність асфальтоукладальника Vogele 1600, який залучено на підставі договору про надання послуг від 15.07.2020 № 21, укладеного з Філією «Миколаївська ДЕД» ДП «Миколаївський облавтодор». При цьому тендерна пропозиція учасника ФОП Нерсісян Е.С. не містить договору про надання послуг від 15.07.2020 № 21. Також відповідно до пункту 5.1 тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції при закупівлі асфальтобетонної суміші у виробника зобов’язав надати договір на її поставку, в якому мають бути зазначені клас, марка та обсяги поставки асфальтобетонних сумішей не менше ніж необхідно для виконання робіт за предметом закупівлі. Учасник ФОП Нерсісян Е.С. в складі тендерної пропозиції надав договір поставки від 28.08.2020 № 19/2020, укладений з ТОВ «АСФА ЛТД», який не містить інформацію про клас, марку та обсяги поставки асфальтобетонних сумішей, чим порушено вимоги пункту 5.1 тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, Замовник на порушення вимог абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Нерсісян Е.С., натомість, згідно з протоколом від 14.09.2020 № 34 визнав його переможцем торгів та уклав з ним договір від 28.09.2020 № 34.
Період усунення порушень: 23.10.2020 14:33 - 06.11.2020 23:00
Дата публікації висновку: 23.10.2020 14:33

Оскарження висновку в суді

Опис: 05.11.2020 року Комунальне підприємство "Снігурівський благоустрій" подало до Миколаївського Окружного Адміністративного суду (вих.№252 )ПОЗОВНУ ЗАЯВУ про визнання протиправним та скасування висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 23 жовтня 2020 року про результати моніторингу закупівлі UA-2020-08-19-008549-a
Дата публікації: 06.11.2020 13:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Детально ознайомившись з висновком Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області щодо усунення виявлених порушень під час проведення відкритих торгів по предмету закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Соборній села Павлівка Снігурівського району Миколаївської області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» та неправомірності укладання договору про закупівлю з переможцем закупівлі ФОП Нерсісяном Е.С., комунальне підприємство «Снігурівський благоустрій» не погоджується з наданим висновком та вважає, що закупівля UA-2020-08-19-008549-a була проведена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та надає наступні пояснення по суті: 1. У висновку зазначено, що всупереч вимогам частини 2 статті 22 Закону тендерна документація не містить відомостей про кінцевий термін подання тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 1 розділу IV тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій оголошується безпосередньо в системі електронних закупівель. Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, кінцевим строком подання тендерних пропозицій встановлено 04 вересня 2020 року о 08 год. 00 хв. Відповідно до частини 1 статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Вищезазначене свідчить, що Замовником оприлюднено тендерну документацію з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель, в тому числі шляхом заповнення поля з інформацією про кінцевий термін подання тендерних пропозицій. Вищезазначене свідчить про відсутність порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме встановлення умов тендерної документації, які не відповідають вимогам чинного законодавства України. 2. Щодо невідповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником в тендерній документації відповідно до статті 16 Закону. Так, відповідно до пункту 5.1 тендерної документації Замовник встановив кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», на підтвердження якого необхідно надати «не менше 2-х копій договорів у повному обсязі (з усіма додатками до договору), укладених за період 2017- 2020 років». Учасник ФОП Нерсісян Е.С. в складі своєї тендерної пропозиції надав копію договору підряду від 28.11.2018 № 1, укладеного з Нечаянською сільською радою Миколаївського району Миколаївської області та договір підряду від 05.10.2018 №1, що укладений з Радсадівською сільською радою Миколаївського району Миколаївської області, які було виконано належним чином та в повному обсязі, про що свідчать акти приймання виконаних будівельних робіт та відгуки про належне виконання договорів. Вказані договори в повній мірі підтверджують досвід виконання аналогічних договорів та надання яких достатньо для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам тендерної документації. При цьому, не надання додатків № 3, а саме: графіки фінансування, не спростовує факт укладання та виконання, вищезазначених договорів, а також не спростовує й наявність відповідного досвіду виконання аналогічних договорів учасником. Таким чином, відповідність пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам тендерної документації є цілком підтвердженою та обґрунтованою. 3. Учасником ФОП Нерсісян Е.С. в складі тендерної пропозиції надана довідка від 27.08.2020 № 20 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та наданий договір про надання послуг № 14 від 01.06.2020 року укладений між ФОП Нерсісяном Е.С. та Філією «Миколаївська ДЕД» ДП «Миколаївський облавтодор», який підтверджує факт наявності користування у ФОП Нерсісяна Е.С. асфальтоукладальника Vogele 1600. А також згідно листа-згоди від ДП «Миколаївський облавтодор» засвідчений факт використання даної техніки при виконанні робіт по предмету закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Соборній села Павлівка Снігурівського району Миколаївської області». Договір про надання послуг укладений між ФОП Нерсісян Є.С. та Філією «Миколаївська ДЕД» ДП «Миколаївський облавтодор» на момент проведення закупівлі є чинним,не розірваним, по ньому у сторін виникли взаємні права та обов’язки, які продовжують діяти до теперішнього часу, а назначена дата договору та номер у довідці від 27.08.2020 № 20 є технічними помилками. 4. Згідно довідки № 19 від 27.08.2020 р. ФОП Нерсісян Є.С. повідомляє про відсутність у нього асфальтобетонних заводів, а також зазначає, що необхідні асфальтобетонні суміші для проведення ремонтних робіт по предмету закупівлі будуть придбані у виробника ТОВ «АСФА ЛТД» згідно договору поставки № 19/2020 від 28.08.2020 року. Згідно умов даного договору ФОП Нерсісян Є.С. придбаває необхідні йому для здійснення своєї діяльності асфальтобетонні суміші у виробника ТОВ «АСФА ЛТД». А відповідно до довідки № 19 від 27.08.2020 р. ФОП Нерсісян Є.С. підтверджує факт придбання асфальтобетонних сумішей, які необхідні для проведення ремонту саме по об’єкту «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Соборній села Павлівка Снігурівського району Миколаївської області», з зазначенням місця знаходження заводу м. Миколаїв, вул. Новозаводська, 9В (відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від місця знаходження заводу до місця виконання робіт близько 73 км., що по часу транспортування становить близько 1 години), типу (Б) марки (1) асфальтобетонних сумішей (також дана інформація підтверджується Додатком до сертифікату відповідності, який надано у тендерній пропозиції) та з зазначенням потужності заводу а саме: 56 тон на годину. Також у даний довідці Учасник повідомляє, що транспортування асфальтобетонних сумішей до місця їх укладання не перевищує 3-х годин. Також комунальне підприємство «Снігурівський благоустрій» повідомляє, що згідно Договору № 34 від 28.09.2020 року, укладеного з ФОП Нарсісян Едгар Сашаєвич на капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Соборній села Павлівка Снігурівського району Миколаївської області було фактично виконано значну частину робіт на суму 2203280,00 грн. та 23 жовтня п.р. підписаний Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2020 року (скан-копія Акту надається). 27.10.2020 року було проведено оплату за виконані роботи згідно Акту, платіжне доручення № 209 від 26.10.2020 року (скан-копія платіжного доручення додається). У зв’язку з вищевикладеним комунальне підприємство «Снігурівський благоустрій» повідомляє про неможливість виконання вимоги Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору від 28.09.2020 року №34, укладеного з ФОП Нарсісян Е.С.
Дата публікації звіту: 29.10.2020 13:36