• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності" (Шини для транспортних засобів)

Поставка товару за адресами: м. Дніпро, площа Соборна, 14; м. Кам’янське, пр. Гімназичний, 22а; м. Кривий Ріг, вул. Нікопольське шосе, 8; м. Нікополь, вул. Електрометалургів, 27; м. Новомосковськ, вул. Лікарняна, 1; м. Павлоград, вул. Дніпровська, 213 , згідно заявок

Завершена

1 240 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 200.00 UAH
Номер: d6fabcd7c3f54e4f974027f15c6912cd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-11-18-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.11.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 18.11.2020 15:29 - 10.12.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 17.11.2020 № 227 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 17.11.2020 № 227 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2020-08-19-005441-a 19.08.2020 Комунальне підприємство "Обласний центр екстренної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради (код за ЄДРПОУ 26136949) Виявлені органом фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, snopkovaolga23@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання складання тендерної документації порушені вимоги пункту 11 частини 2 статті 22 Закону та частини четвертої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС» встановлено порушення припису пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання щодо ненадання замовником відповіді на вимогу (UA-2020-08-19-005441-a.a9) встановлено порушення припису частини третьої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності відхилення тендерних пропозицій ТОВ «АЛЬФА ПОСТАЧАЛЬНИК», ФОП Антоненко І.А., ТОВ «ДНІПРОШИНА», ТОВ Авторинок на Кільцевій, ФОП «ГАЛІЧ ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ», своєчасність укладання, оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 09.10.2020р. №229 з урахуванням додаткової угоди до нього, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 грудня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання, оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену протоколом від 14.08.2020 №288, вимоги про усунення порушення UA-2020-08-19-005441-a.c1, UA-2020-08-19-005441-a.b2, UA-2020-08-19-005441-a.b3, UA-2020-08-19-005441-a.b4, UA-2020-08-19-005441-a.c5, UA-2020-08-19-005441-a.a6, UA-2020-08-19-005441-a.a7 та UA-2020-08-19-005441-a.a9, скаргу до процедури UA-2020-08-19-005441-a.a8, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «АЛЬФА ПОСТАЧАЛЬНИК», ФОП Антоненко І.А., ТОВ «ДНІПРОШИНА», ТОВ Авторинок на Кільцевій, ФОП «ГАЛІЧ ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» та ТОВ «ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС», протоколи засідання членів тендерного комітету від 10.09.2020р. №347, від 10.09.2020р. №348, від 11.09.2020р. №348, від 11.09.2020р. №350, від 17.09.2020р. №363 та від 23.09.2020р. №369, повідомлення про намір укласти договір, договір від 09.10.2020р. №229, додаткову угоду від 09.10.2020р. №1, пояснення Замовника надане через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Також, на порушення пункту 11 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації замовником зазначений строк дії тендерної пропозиції протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, а не з дати кінцевого строку подання, як визначено Законом. Згідно із частиною четвертою статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Моніторингом установлено, що у Додатку 2 до тендерної документації у «Технічних вимогах до предмету закупівлі» Замовник не обґрунтував посилання на конкретні марки, чим не дотримано вимоги частини четвертої статті 23 Закону. Також, відповідно до пункту 3 розділу VІ тендерної документації Замовник зазначив: «Заповнений проект договору завантажується до електронної системи закупівель у строк не пізніше одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції Учасником процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого автоматично визначена електронною системою закупівель найбільш економічного вигідною у двох графічних форматах («.pdf» або «.jpg» та «.doc» або «.docx»)». Моніторингом встановлено, що учасник ТОВ «ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС» не завантажив до електронної системи закупівель після 23.09.2020 (день визначення найбільш економічно вигідної пропозиції) заповнений проект договору у двох графічних форматах, що порушує вимоги пункту 3 розділу VІ тендерної документації. Отже, згідно із пунктом 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до частини третьої статті 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що вимога UA-2020-08-19-005441-a.a7 учасника ТОВ «Авторинок на Кільцевій «01.10.2020р. о 14:20 не стосується причин відхилення його тендерної пропозиції, а стосується не відповідності тендерної пропозиції переможця ТОВ «ТК «ТРЕЙДСІТІСЕРВІС» вимогам Замовника та причин не відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «ТК «ТРЕЙДСІТІСЕРВІС». Проте, відповідно до частини третьої статті 31 Закону Замовник зобов’язаний надавати відповідь на вимогу учаснику, яка стосується відхилення саме його тендерної пропозиції. Отже, за результатами аналізу питання щодо ненадання Замовником відповіді на вимогу (UA-2020-08-19-005441-a.a7) не встановлено порушення припису частини третьої статті 31 Закону. Також, учасник ТОВ «ДНІПРОШИНА» 02 жовтня 2020 звернувся до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації (UA-2020-08-19-005441-a.a9), проте Замовник не надав йому відповідь, що порушує вимоги частини третьої статті 31 Закону. У поясненнях Замовник зазначає про те, що вимога (UA-2020-08-19-005441-a.a9), яку надав учасник ТОВ «ДНІПРОШИНА», була опублікована на сайті 02.10.2020р. 18:14, тому була прочитана на сайте 05.10.2020р. (03.10.2020р. та 04.10.2020р. – вихідні) до того ж 02.10.2020р. період оскарження завершився. Слід зауважити, що норма частини третьої статті 31 Закону не містить інформації стосовно строків (термінів) коли учасник має звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Зазначена норма є імперативною, а також обов’язковою для виконання Замовником. Натомість, між Замовником та визначеним переможцем торгів ТОВ «ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС» укладений договір про закупівлю від 09.10.2020р. №229. Частиною першою статті 41 Закону визначені основні вимоги до договору про закупівлю, а саме: договір про закупівлю укладається відповідно до норми Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. З огляду на зазначене, у зв’язку з тим, що Замовник знехнував нормою статті 32 Закону та не відмінив торги, то відповідно до норми частини першої статті 206 Господарського кодексу України, господарське зобов’язання може бути розірвано сторонами відповідно до правил, встановлених статтею 188 цього Кодексу.
Період усунення порушень: 04.12.2020 13:47 - 19.12.2020 00:00
Дата публікації висновку: 04.12.2020 13:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На висновок від 04 грудня 2020 р. по моніторингу відкритих торгів за ДК 021:2015 "Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності" (Шини для транспортних засобів), ID:UA-2020-08-19-005441-a, інформуємо о неможливості усунення виявлених порушень в зв'язку з тим що за Договором №229 від 09.10.2020 р. з ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС" замовником товар по цій закупівлі отриманий та проплачений. Зобов'язуємось в подальшому при проведенні торгів врахувати ваші зауваження та не допускати порушень в сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 08.12.2020 09:47

Запити/Пояснення