-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт і реставрація
Відповідно до оголошення та умов тендерної документації
Завершена
1 590 374.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 951.87 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 951.87 UAH
Номер:
ab0aea314a64490c9505a149ca3d7e50
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-22-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.01.2021 00:00
Період моніторингу:
22.01.2021 11:53 - 13.02.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.01.2021 Одеса № 43
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 22.01.2021, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 22.01.2021.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 22.01.2021 № 43
Витяг
з перелік№ з/п Оголошення про пру процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
5 UA-2020-08-18-004794-c 18.08.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозиції встановлено порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених законом встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Миронівської міської ради «Миронівська опорна багатопрофільна лікарня» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 18.08.2020 № 65, зміни до тендерної документації, затверджені рішенням тендерного комітету Замовника від 27.08.2020 № 66, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» (далі – ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП»), протокол засідання тендерного комітету від 02.11.2020 № 73 щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» на відповідність вимогам тендерної документації та Закону, визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП», повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 02.11.2020, укладений договір про закупівлю від 14.11.2020 № 14-3132, звіт про виконання договору про закупівлю оприлюднений в електронній системі закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП», якого визначено переможцем процедури закупівлі (протокол засідання тендерного комітету від 02.11.2020 № 73, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 02.11.2020), у той час, коли учасник процедури закупівлі ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Так, відповідно до підпункту 3.3 пункту 3 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників щодо надання ними у складі тендерної пропозиції документів на підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
«Позитивний лист-відгук від Замовника(ів), за всіма вказаними Учасником у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, договорами, який повинен бути датований не раніше дати публікації оголошення про закупівлю.»
Так, учасником ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надано у складі тендерної пропозиції довідку від 02.09.2020 № 14 про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, згідно з якою учасник ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» має досвід виконання двох аналогічних договорів, укладених з такими Замовниками: Відділ культури, молоді та спорту Миронівської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 02228701) та Миронівська районна рада Київської області (код ЄДРПОУ 04054814).
При цьому, учасником ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» у складі тендерної пропозиції за договором підряду від 19.03.2018 № 1-ВЦ243-КР, укладеним з Відділом культури, молоді та спорту Миронівської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 02228701), надано позитивний лист-відгук від 03.09.2020 № 02-37/296 від Владиславського старостинського округу № 3 Миронівської міської територіальної громади, який не є Замовником за договором підряду від 19.03.2018 № 1-ВЦ243-КР, що не відповідає вимогам Замовника, встановленим у тендерній документації.
Отже, учасником ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» у складі тендерної пропозиції не надано позитивний лист-відгук від Відділу культури, молоді та спорту Миронівської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 02228701) як Замовника аналогічних робіт за договором підряду від 19.03.2018 № 1-ВЦ243-КР, який вказано учасником у Довідці від 02.09.2020 № 14 про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що не відповідає вимогам підпункту 3.3 пункту 3 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації та, відповідно, учасник ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та Замовником у тендерній документації.
Таким чином, на порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» у той час, коли учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених законом встановлено наступне.
Під час проведення моніторингу процедури закупівлі Південним офісом Держаудитслужби 28.01.2021 через електронну систему закупівель надано запит Замовнику про надання пояснень щодо виявленого порушення.
При цьому, відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Отже, кінцевим терміном надання Замовником відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель на запит Південного офісу Держаудитслужби від 28.01.2021 протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту є 02.02.2021.
Станом на 04.02.2021 Замовником не надано відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель на запит Південного офісу Держаудитслужби від 28.01.2021 протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту, що є порушенням частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
04.02.2021 15:36 - 19.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
04.02.2021 15:36
Запити/Пояснення
Номер:
9604581daefa47f5a241b3d354afb41d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.01.2021 11:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.02.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасаду приймального відділення КНП «Миронівська ЦРЛ» по вул. Благовіщенська, 96 в м. Миронівка Київської області), (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-18-004794-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону (протокол засідання тендерного комітету від 02.11.2020 № 73), у той час, коли учасником ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не надано в складі тендерної пропозиції позитивний лист-відгук від Відділу культури, молоді та спорту Миронівської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 02228701) як Замовника аналогічних робіт за договором підряду від 19.03.2018 № 1-ВЦ243-КР, який вказано учасником у Довідці від 02.09.2020 № 14 про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (вимога Замовника відповідно до підпункту 3.3 пункту 3 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації)?
2) У зв’язку з оприлюдненням Замовником в електронній системі закупівель 25.01.2021 звіту про виконання укладеного за результатами процедури закупівлі договору підряду від 14.11.2020 № 14-3132 прошу надати документальне підтвердження виконання зобов’язань за вказаним договором, а саме: акти приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 та платіжні доручення з відміткою казначейства про оплату коштів за виконані роботи.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.