-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою та можуть мати автентичний переклад на інші мови, що використовуються у міжнародній торгівлі. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, або однією з іноземних мов, що використовуються у міжнародній торгівлі
Завершена
340 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 700.00 UAH
Номер:
cdb029b374074b00811692ac4654dc99
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-26-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.08.2021 00:00
Період моніторингу:
26.08.2021 13:34 - 17.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.08.2021 № 363
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17.12.2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу Держаудитслужби
в Луганській області Ірина БУГЕРА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 25.08.2021 № 363
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-08-17-004512-a 17.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Луганській області Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті8 Закону.
За результатами аналізу питання внесення змін до істотних умов договору про закупівлю установлено порушення вимог пункту 2 частини 5 статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом приведення у відповідність істотних умов договору від 03.11.2020 № 41SB107-2788-20, а у випадку неможливості усунення порушення – розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Нижньодуванська селищна рада Сватівського району (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.08.2020 № 2; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Житомиргаз збуд» (далі – ТОВ «Житомиргаз збуд»); протокол визначення переможця; повідомлення про намір укласти договір, договір на постачання природного газу для потреб не побутових споживачів від 03.11.2020 № 41SB107-2788-20; додаткову угоду № 1 від 23.11.2020; додаткову угоду № 2 від 21.12.2020; додаткову угоду № 4 від 11.01.2021, запит Управління, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу 26.08.2021 року.
За результатами моніторингу встановлено, що переможцем торгів визначено ТОВ «Житомиргаз збуд», пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації.
Замовником з ТОВ «Житомиргаз збуд» укладено договір на постачання природного газу для потреб не побутових споживачів від 03.11.2020 № 41SB107-2788-20 (далі Договір № 41SB107-2788-20), відповідно до п.1.2 Договору № 41SB107-2788-20 загальний об’єм постачання природного газу у 2020 р. за Договором складає 34000 м.куб., відповідно до п.3.6 загальна вартість даного Договору відповідає ціновій пропозиції учасника-переможця торгів і складається із місячних сум вартості газу поставленого Споживачеві за даним Договором 158 712,00 грн. у тому числі ПДВ 26 452,00 гривень.
Відповідно до п.3.2 Договору № 41SB107-2788-20, ціна за 1000 кубічних метрів газу складає 4 668,00 грн з ПДВ.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник керуючись п.2 ч.5 ст.41 Закону додатковими угодами від 23.11.20 № 1, від 21.12.20 № 2, від 11.01.2021 № 4 вносив зміни до істотних умов Договору № 41SB107-2788-20 шляхом збільшення ціни за 1000 кубічних метрів газу – до 8 000,00 грн (з урахуванням ПДВ).
Відповідно до п.2 ч.5 ст.41 Закону Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії.
На письмовий запит Управління від 26.08.2021 про надання пояснень, стосовно документів, на підставі яких внесені зміни до договору на постачання природного газу від 03.11.2020 № 41SB107-2788-20 щодо зміни планової ціни за одиницю товару, станом на 31.08.2021 відповідь Замовника в електронній системі закупівель не надано, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Підвищення ціни на природний газ при відсутності підтвердження коливання ціни на ринку є порушенням пункту 2 частини 5 статті 41 Закону. Замовник безпідставно вносив зміни до істотних умов Договору, якими змінював ціну за одиницю товару, збільшуючи ціну на природний газ з урахуванням ПДВ, чим порушив вимоги пункту 2 частини 5 статті 41 Закону.
Збільшення ціни природного газу за 1000 кубічних метрів з урахуванням ПДВ з 4 668,00 грн (відповідно до п.3.2 Договору № 41SB107-2788-20) до 8 000,00 грн (відповідно до п.1 Додаткової угоди від 11.01.2021 № 4), призвело до зменшення обсягу поставки природного газу з 34 000.м.куб. (відповідно до п.1.2 Договору від 03.11.2020 № № 41SB107-2788-20) до 29 171,32 м.куб. (відповідно до п.1 Додаткової угоди від 21.12.2020 № 4). Такі дії можуть призвести до недоотримання Замовником активів.
Період усунення порушень:
31.08.2021 16:43 - 15.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
31.08.2021 16:43
Запити/Пояснення
Номер:
fc1f6e23a40b4dfeb4efd945524380f4
Назва:
Запит про надання пояснень.
Дата опублікування:
26.08.2021 16:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-17-004512-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
На підставі яких документів внесені зміни до договору на постачання природного газу споживачу від 03.11.2020 № 41SB107-2788-20 щодо зміни планової ціни природного газу ?
Наголошуємо, що пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
77e4adfb4f654477a290af175f1c6fe5
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
13.09.2021 15:56
Опис:
На підставі Висновку від 31 серпня 2021 року Державної аудиторської служби України Північно-Східний офіс Держаудитслужби Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, встановлено порушення в частині зміни ціни за одиницю товару без підтвердження коливання ціни товару на ринку. По встановленим порушенням повідомляємо. На нашу адресу постачальником ТОВ «Житомиргаз збуд» в листопаді направлено лист щодо наміру укласти додаткову угоду у зв’язку зміни ціни на постачання природного газу разом із експертним висновком № В-2064 від 02.11.2020 року. Листом № 107-Сл-4350-1220 від 15.12.2020 року ТОВ «Житомиргаз збуд» звернулося щодо зростання середньоринкових цін природного газу в Україні на підтвердження надано експертний висновок ТПП № В-2414 від 15.12.2020 року. Жодним із законодавчих актів або положень не містить регламентований перелік документів, який би підтвердив законність коливання ціни на ринку. Ознайомившись з зазначеними експертними висновками ми прийшли до згоди на підписання додаткових угод, так як законних підстав на відмову від підписання угод відсутні, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Також відмовою від підписання зазначених угод спричинило б припинення з боку постачальника ТОВ «Житомиргаз збуд» постачання газу до закладів загальної середньої освіти. Ми як розпорядники бюджетних коштів зобов’язані забезпечувати комунальними послугами заклади, які нам підпорядковуються. У разі же припинення постачальником ТОВ «Житомиргаз збуд» постачання газу заклади освіти залишились би без тепла, що спричинило б значну перешкоду у навчальному процесі дітей.