• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Двокомпонентний клей (24910000-6 Клеї)

Двокомпонентний клей (24910000-6 Клеї)

Завершена

4 576 380.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 881.90 UAH
Номер: 87a828c39dcd404ba724d24ea97a8a5a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-13-000084
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.10.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 13.10.2020 16:20 - 04.11.2020 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.10.2020 № 286 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 13.10.2020 № 286 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 49 UA-2020-08-04-002195-b 04.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, zabolotnya.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів та у звіті про результати проведення закупівлі установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону та пунктів 1 та 5 частини першої статті 19 Закону відповідно. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ГРАДТЕХ» та ТОВ «НВФ СМАРТТЕК», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 30 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів та у звіті про результати проведення закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету замовника від 09.09.2020 зі змінами, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, вимоги про усунення порушення та роз’яснення Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 29.09.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАДТЕХ» (далі – ТОВ «ГРАДТЕХ») та товариства з обмеженою відповідальністю «НВФ СМАРТТЕК» (далі – ТОВ «НВФ СМАРТТЕК»), повідомлення про намір укласти договір від 29.09.2020, договір від 13.10.2020 № ЦЗВ-02-03520-01, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 15.10.2020. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Крім того, встановлено, що на порушення вимог пунктів 1 та 5 частини першої статті 19 Закону, в звіті про результати проведення закупівлі не зазначені місцезнаходження замовника та застосовані критерії оцінки.
Період усунення порушень: 02.11.2020 18:32 - 17.11.2020 00:00
Дата публікації висновку: 02.11.2020 18:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-08-04-002195-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 02 листопада 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі двокомпонентного клею (код ДК 021:2015: 24910000-6 — Клеї) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-08-04-002195-b). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог пункту 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та порушення вимог пунктів 1 та 5 частини першої статті 19 Закону. Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо відсутність інформації про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Статтею 21 Закону передбачено оприлюднення оголошенні про проведення відкритих торгів з інформацією, в тому числі, щодо Мови (мов), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції та щодо умов надання забезпечення тендерної пропозиції. В свою чергу, Замовник повідомляє, що на момент створення закупівлі поля «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції» та «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції» не було реалізовано в системі Прозорро, тому в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке формується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель автоматично, дані поля відсутні. Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 19.08.2020 по справі 120/3003/19-а залишено без задоволення апеляційну скаргу Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 залишено без змін. Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 позов задоволено: визнано протиправним та скасовано висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області про результати моніторингу № 05-41300 від 05.09.2019 року (ідентифікаційний номер моніторингу UA-M-2019-08-14-000016) закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-15-000644-a (далі - закупівля), що опублікований 06.09.2019 року). Даний висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області стосувався, також, заповнення полів в електронній системі закупівель. В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію, коли виникне така технічна можливість. 2. Щодо відсутності в звіті про результати проведення закупівлі інформацію про місцезнаходження замовника та застосовані критерії оцінки. Відповідно до частини 2 статті 19 Закону Звіт про результати проведення закупівлі автоматично формується електронною системою закупівель та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю в електронній системі закупівель або відміни тендеру/спрощеної закупівлі, або визнання тендеру таким, що не відбувся. 15 жовтня 2020 замовником оприлюднено договір про закупівлю та електронною системою закупівель автоматично сформовано та оприлюднено звіт про результати проведення закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства. Зважаючи на вищевикладене, замовник не може вплинути на зміст звіту про результати проведення закупівлі, який сформовано автоматично електронною системою закупівель.
Дата публікації звіту: 10.11.2020 16:31