• Укладання рамкової угоди
  • Однолотова
  • КЕП

Оливи та мастильні матеріали (09210000-4 Мастильні засоби)

Оливи та мастильні матеріали (09210000-4 Мастильні засоби)

Завершена

35 723 988.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 178 619.94 UAH
Номер: f1145634d17c4b2f90dbc3c33131333b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-31-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.12.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 31.12.2020 11:40 - 27.01.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.12.2020 № 377 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 30.12.2020 № 377 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 32 UA-2020-07-31-001486-b 31.07.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, voloshchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення до неї змін, надання роз’яснень щодо тендерної документації та на вимоги щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «МІРОІЛ», ТОВ «КОРНЕТ ХОЛДИНГ», ТОВ «КСМ-ТРЕЙД» ТОВ «ТОРУМ», виконання рішень колегії АМКУ – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 січня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення до неї змін, надання роз’яснень щодо тендерної документації та на вимоги щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 23.10.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МІРОІЛ» (далі – ТОВ «МІРОІЛ»), товариства з обмеженою відповідальністю «КОРНЕТ ХОЛДИНГ» (далі – ТОВ «КОРНЕТ ХОЛДИНГ»), товариства з обмеженою відповідальністю «КСМ-ТРЕЙД» (далі – ТОВ «КСМ-ТРЕЙД»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРУМ» (далі – ТОВ «ТОРУМ»), вимогу про усунення порушення від 04.08.2020, 20.08.2020 та від 28.08.2020, рішення Замовника на вимогу про усунення порушення від 07.08.2020, 26.08.2020 та від 02.09.2020, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, рамкову угоду від 24.12.2020 № ЦЗВ -14-14720-РУ, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби від 12.01.2021, рішення колегії АМКУ від 22.09.2020 № 17858 -р/пк-пз, від 16.10.2020 № 19437-р/пк-пз. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 27.01.2021 17:17 - 02.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 27.01.2021 17:17

Запити/Пояснення