-
Укладання рамкової угоди
-
Однолотова
-
КЕП
Оливи та мастильні матеріали (09210000-4 Мастильні засоби)
Оливи та мастильні матеріали (09210000-4 Мастильні засоби)
Завершена
35 723 988.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 178 619.94 UAH
мін. крок: 0.5% або 178 619.94 UAH
Період оскарження:
31.07.2020 17:31 - 29.10.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
860f390567454f05854748e77190db9b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-31-001486-b.a5
Назва:
Скарга
Скарга:
міститься у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Doc35.docx 01.10.2020 13:40
- 1486.pdf 02.10.2020 16:10
- поясн 1486.pdf 05.10.2020 11:52
- рішення від 06.10.2020 № 18705 + лист Замовнику.pdf 07.10.2020 11:05
- інформація про перенесення розгляду скарги № 16249.pdf 15.10.2020 21:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.10.2020 № 19437.pdf 19.10.2020 16:23
- рішення від 16.10.2020 № 19437 .pdf 21.10.2020 21:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.10.2020 14:32
Дата розгляду скарги:
16.10.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.10.2020 11:05
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.10.2020 21:27
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
10bbcaed17ec4d5a90db94528115079c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-31-001486-b.b4
Назва:
Вимога
Вимога:
Більш детально в тексті вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.doc 28.08.2020 09:58
Дата подачі:
28.08.2020 09:58
Вирішення:
Замовник повідомляє, що відповідь на порушене вами питання у вимозі розглядається в АМКУ (скарга ТОВ «ЕВРО ОЙЛ ПРОДАКШН»), тому прийняття рішення щодо внесення змін до умов тендерної документації буде прийнято за результатами розгляду скарги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.11.2020 10:03
Скарга
Виконана замовником
скарга
Номер:
2577e746d18c4019ae381320565fda8e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-31-001486-b.b3
Назва:
скарга
Скарга:
міститься у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Doc35.docx 26.08.2020 14:52
- 1486-b.pdf 27.08.2020 11:52
- платіжка 1486.jpeg 27.08.2020 15:42
- рішення від 31.08.2020№16377+лист замовнику.pdf 31.08.2020 22:20
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 09.09.2020№14164.pdf 11.09.2020 09:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.09.2020№17858.pdf 23.09.2020 18:58
- рішення від 22.09.2020№17858.pdf 25.09.2020 21:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.08.2020 10:19
Дата розгляду скарги:
09.09.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.08.2020 22:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.09.2020 21:08
Дата виконання рішення Замовником:
30.09.2020 08:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни в ТД на виконання Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №17858 -р/пк-пз 22.09.2020
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
c8f3c6fe2e41467d956f9abb35c0c757
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-31-001486-b.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Зміст вимоги викладений в додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.doc 20.08.2020 16:41
Дата подачі:
20.08.2020 16:41
Вирішення:
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-07-31-001486-b Вами розміщено вимогу при закупівлі мастильних засобів (оливи та мастильні матеріали). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу. Для розміщення повторної вимоги нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників на 09.09.2020, що є достатнім для обробки вимоги та одержання відповіді.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.11.2020 10:03
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога замовнику про усунення дискримінації
Номер:
9c22c27440904b8088c4b850608ee85e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-31-001486-b.a1
Назва:
Вимога замовнику про усунення дискримінації
Вимога:
Вимога
Згідно підпункту 2.4 пункту 2 додатку 1 Замовник вимагає наступне:
2.4. Для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження проходження процедури допуску олив та мастильних матеріалів до застосування на залізничному транспорті згідно з вимогами Стандарту СТП-Н 04-009:2017 «Мастила та оливи для тягового рухомого складу, машин та механізмів ПАТ «Укрзалізниця». Порядок допуску до застосування», введеного в дію наказом ПАТ «Укрзалізниця» від 13.12.2017 № 765, учасник має надати:
- якщо до постачання пропонується продукція, яка постачалася на підприємства АТ «Укрзалізниця» в період 2015-2017 років, та за умови, що виробник продукції той самий, учасник надає документи, що підтверджують факт постачання (копії договорів постачання, лист від виробника тощо), та документи, що підтверджують обстеження виробництва уповноваженою структурою АТ «Укрзалізниця»;
Зазначаємо, що зазначена вимога є неоднозначною і порушує основну мету Закону щодо забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, оскільки внесені в тендерну документацію зміни допускають двояке трактування, що надає учасникам можливість для зловживань під час участі у процедурі закупівлі. Так, замовник встановлює вимогу надати документ або документи і в скобках перелічує, які саме: копія договору (договорів) постачання, лист від виробника тощо.
Зазначаємо, що читаються такі положення Документації, як вимогу надати один або декілька документів з переліку, і судячи з контексту, Замовник також може так вважати, використовуючи розділовий знак "кома" у значенні "або", а не у значенні "та". Це підтверджується і практикою допуску до участі в аукціоні учасників за наявності у складі їх пропозиції хоча б одного з таких документів в аналогічних процедурах Замовника. Однак зазначаємо, що для уникнення подвійного трактування, що впливають на підготовку документів під час подання Пропозиції учасником, Замовник зобов'язаний внести зміни в тендерну документацію та конкретизувати вимогу для недискримінації учасників, виклавши її, наприклад, таким чином:
-якщо до постачання пропонується продукція, яка постачалася на підприємства АТ "Укрзалізниця" в період 2015-2017 років, та за умови, що виробник продукції той самий, учасник надає документ (документи), що підтверджує факт постачання (або копія договору (договорів) постачання, або лист від виробника або тощо), та документ (документи), що підтверджує обстеження виробництва уповноваженою структурою АТ "Укрзалізниця".
Просимо надати відповідь згідно пункту 2.1 Розділу 2 тендерної документації: Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 Закону та не порушуючи статтю 24 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме надати відповідь в терміни що не перевищують 3 (трьох) днів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.08.2020 13:27
Вирішення:
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД
№ UA-2020-07-31-001486-b Вами розміщено вимогу при закупівлі мастильних засобів (оливи та мастильні матеріали). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу, на яку Замовником буде надано відповідь.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.11.2020 10:03