-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне паливо, бензин А-92, бензин А-95 по талонах за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (09134200-9 - дизельне паливо, 09132000-3 - бензин А-92, 09132000-3 - бензин А-95)
Торги відмінено
768 680.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 686.80 UAH
мін. крок: 1% або 7 686.80 UAH
Номер:
08183ed612ba4ac4a8a1a5e812e2e43f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-12-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.08.2020 00:00
Період моніторингу:
12.08.2020 14:02 - 04.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.08.2020 Одеса № 261
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 12.08.2020; службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 12.08.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 12.08.2020 № 261
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 2 3 4
1. UA-2020-07-31-001353-b 31.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу 3 частини 1 статті 25 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо внесення змін до відповідних документів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Одеська ТЕЦ» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію
(далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 31.07.2020 № 31/07-2.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 14 оголошення про проведення відкритих торгів та в пункті 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначено розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 80 000,00 грн, що становить 10,4 % від очікуваної вартості закупівлі та (очікувана вартість закупівлі – 768 680,00 грн), чим порушено вимоги абзацу 3 частини 1 статті 25 Закону.
Варто зауважити, що у пункті 7 оголошення про проведення відкритих торгів та пункті 4.3 розділу 1 «Загальні положення» ТД, Додатків 2 і 3 до ТД містяться розбіжності щодо загальної кількості закуповуваного товару, а саме: 64 000 літрів та 32 000 літрів відповідно.
Період усунення порушень:
14.08.2020 09:07 - 01.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
14.08.2020 09:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
12.08.2020р. Державною аудиторською службою України Південний офіс ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ оприлюднено в електронній системі закупівель Наказ від 12.08.2020р. Одеса № 261 «Про початок моніторингу процедур закупівель» відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23 на підставі того, що виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 14 оголошення про проведення відкритих торгів та в пункті 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначено розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 80 000,00 грн, що становить 10,4 % від очікуваної вартості закупівлі та (очікувана вартість закупівлі – 768 680,00 грн), чим порушено вимоги абзацу 3 частини 1 статті 25 Закону. Варто зауважити, що у пункті 7 оголошення про проведення відкритих торгів та пункті 4.3 розділу 1 «Загальні положення» ТД, Додатків 2 і 3 до ТД містяться розбіжності щодо загальної кількості закуповуваного товару, а саме: 64 000 літрів та 32 000 літрів відповідно.
Відповідно до абз. 2 п. 8 ст. 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено внесення змін до Оголошення про проведення процедури закупівлі. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє торги, зокрема в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Таким чином, на підставі вищевикладеного, за результатами проведеного моніторингу Замовник відміняє торги відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону.
Дата публікації звіту:
17.08.2020 11:54
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
18.08.2020 13:02