• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дизельне паливо, бензин А-92, бензин А-95 по талонах за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (09134200-9 - дизельне паливо, 09132000-3 - бензин А-92, 09132000-3 - бензин А-95)

Торги відмінено

768 680.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 686.80 UAH
Період оскарження: 31.07.2020 16:05 - 13.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА (Тд)

Номер: d773c5dcfaf5459a941c9cc7c492b38d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-31-001353-b.a1
Назва: ВИМОГА (Тд)
Вимога:
Вилучити дискримінаційні умови тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 04.08.2020р. через електронну систему закупівель надійшла вимога на закупівлю: дизельне паливо, бензин А-92, бензин А-95 по талонах за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (09134200-9 - дизельне паливо, 09132000-3 - бензин А-92, 09132000-3 - бензин А-95), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-07-31-001353-b щодо вилучення дискримінаційних умов тендерної документації. Відповідно до п. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. З викладеними вимогами щодо дискримінаційних умов тендерної документації у даній вимозі Акціонерне товариство «Одеська ТЕЦ» не згодне, та повідомляє наступне. Щодо першого питання: Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Для нашого Товариства є дуже важливою вимога щодо талонів власної торгівельної марки, які не є предметом перепродажу третіх осіб, у зв’язку із тим, що це є впевненістю у контрагенті, з яким буде укладено договір закупівлі. Вимога не є дискримінацією учасників, виходить з принципу максимальної економії, ефективності, впевненості у надійності постачальника товарів, зазначених у тендерній документації. Зазначені Замовником вимоги є суттєвими для подальшої роботи з Постачальником товарів, які зазначені у тендерній документації та не є дискримінаційними. Щодо другого питання: У разі, якщо Учасник не є виробником, то на підтвердження спроможності поставки Товару він надає гарантійний лист від виробника або офіційного представника виробника про поставку Товару у необхідному об’єму та у відповідні строки. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Метою вищенаведеної вимоги тендерної документації є підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника якісним вимогам до товару, який у разі укладення договору про закупівлю буде постачатися, та спроможності учасника поставити замовнику товар певної якості певного виробника, зазначених ним же в тендерній пропозиції. У разі якщо, як Ви зазначаєте у вимозі, співпрацюєте з власниками АЗС, то на підтвердження вищезазначених вимог тендерної документації маєте можливість надати підтвердження спроможності поставки товару у вигляді гарантійного листа. Щодо третього питання. Згідно п. 3.7. Додатку № 2 до тендерної документації Замовник вимагає не тільки наявність власних АЗС, а також оренду або лізинг або інше право користування таким майном.
Статус вимоги: Не задоволено