• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція спортивного майданчика з улаштуванням гумового покриття КЗ "Тернівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 Тернівської міської ради Дніпропетровської області" за адресою: вул.Маяковського, 14, м.Тернівка, Дніпропетровська область

Завершена

2 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 72 000.00 UAH
Номер: c4acc02d347b4e2e908bf1310d4cd555
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-12-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.01.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 12.01.2021 16:14 - 03.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 06.01.2021 № 1 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 06.01.2021 № 1 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2020-07-31-004825-с 31.07.2020 Відділ освіти Тернівської міської ради (код за ЄДРПОУ 23068809) Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування , про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 99) 615-72-12, fintisov@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 24 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЕКСПРЕС ПЛЮС" встановлено порушення вимог пункту 1, пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору тендерній документації та тендерній пропозиції переможця торгів встановлено порушення вимог частини 4 статті 41 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором від 09.11.2020 №359 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 січня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення процедури закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ОСВІТИ ТЕРНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.07.2020 року б/н, протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.08.2020, тендерну пропозицію ТОВ "ЕКСПРЕС ПЛЮС", повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 29.09.2020, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі колегія АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.10.2020 №18469, від 20.10.2020 №16468, від 28.10.2020 №17139, від 02.11.2020 №20342, договір підряду від 09.11.2020 №359 повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене в електронній системі закупівель 18.12.2020, додаткова угода від 18.12.2020 № 1 до договору підряду від 09.11.2020 №359. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Частиною другою статті 21 Закону установлена імперативна норма щодо інформації яку повинно містити оголошення про проведення відкритих торгів. Проведеним моніторингом питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Відповідно до припису частини 2 статті 24 Закону, зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником до Додатку 3 (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) до тендерної документації внесені зміни (доповнення), зокрема, локальний кошторис на будівельні роботи № 4-1-1 (на електромонтажні роботи, зовнішнє електрозабезпечення). Проте, в окремому документі вищевказані зміни відсутні, що є порушенням вимог частини 2 статті 24 Закону. Також, згідно із пунктом 14 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. У пункті 1 розділу ІV тендерної документації замовником зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 16.08.2020 00.00, який суперечить кінцевому строку подання тендерних пропозицій зазначеному у оголошенні, а саме: 21.08.2020 00:00. Електронна система закупівель містить повідомлення «Наявні запитання/вимоги без відповіді». Проте, Законом не визначено терміни щодо розгляду таких звернень. Водночас, відповідно до частини 24 статті 18 Закону право на оскарження не обмежує права суб’єкта оскарження звернення до суду без попереднього звернення до органу оскарження. Крім того, моніторингом встановлено розбіжності щодо строку виконання робіт, визначеного у пункті 4.4 тендерної документації (серпень-жовтень 2020р.) з відповідною інформацією, оприлюдненою в оголошенні про проведення відкритих торгів – від 31 серпня 2020 до 31 жовтня 2020. Моніторингом установлено, що пропозиція учасника ТОВ "ЕКСПРЕС ПЛЮС", якого обрано переможцем, не відповідає умовам тендерної документації: - відповідно до пункту 1, розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1 до цієї документації, зокрема: довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання умов договору, скріплена підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, завірена печаткою Учасника (враховуючи всі якісні та технічні характеристики предмету закупівлі). В документах тендерної пропозиції ТОВ "ЕКСПРЕС ПЛЮС" міститься довідка від 19.08.2020 № 19/08-11 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, згідно якої не підтверджена інформація щодо використання та залучення машин та обладнання для виконання підрядних робіт, (враховуючи всі якісні та технічні характеристики предмету закупівлі), а саме: автомобілі бортові, трактори на гусеничному та пневмоколісному ходу, крани баштові, козлові, крани на гусеничному ходу, автонавантажувачі, підіймачі гідравлічні та щоглові будівельні, електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів, скрепери причепні, машини поливально-мийні, установки для свердлення отворів в залізобетоні, домкрати гідравлічні, лебідки електричні, розпушувачі причіпні, ямокопачі, бадді (місткість 2 м куб.), машини шліфувальні кутові, вібратори глибинні, пилосос промисловий, що не відповідає вимогам пункту 1.1. Додатку №1 до тендерної документації ; - відповідно до пункту 1, розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1 до цієї документації, зокрема: довідка у довільній формі, скріплена підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати та завірена печаткою Учасника, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вказати П.І.Б, посада, загальний трудовий стаж, освіта та кваліфікація). Надана у складі тендерної пропозиції ТОВ "ЕКСПРЕС ПЛЮС" довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 19.08.2020 №19/08-12 не містить інформації щодо: робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту для перевезення грунту та будівельного сміття, освіти та кваліфікації робітників, загального трудового стажу робітників (окрім ІТР), що не відповідає вимогам пункту 2.1. Додатку №1 до тендерної документації. - відповідно до пункту 1, пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (відповідно до Додатку 3 до тендерної документації). Надана у складі тендерної пропозиції ТОВ "ЕКСПРЕС ПЛЮС" інформація (файл: локальний кошторис на будівельні роботи - 20 серпня 2020 17:35), зокрема локальний кошторисний розрахунок на будівельні роботи № 2-1-1 (на загально-будівельні роботи) не містить підтвердження щодо виконання робіт з горизонтальної розмітки баскетбольного та волейбольного майданчиків, що не відповідає вимогам Додатку №3 до тендерної документації. Отже, на порушення вимог пункту 1, пункту 2 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ "ЕКСПРЕС ПЛЮС" як таку, що не відповідає вимогам пункту 1, пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, Додатку 1 та Додатку 3 до тендерної документації, визнав його переможцем та уклав з ним договір підряду від 09.11.2020 №359. Частиною 4 статті 41 Закону визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Аналізом договору підряду від 09.11.2020 №359 встановлено, що його умови відрізняються від змісту тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ "ЕКСПРЕС ПЛЮС". Так, наданий в складі тендерної пропозиції ТОВ "ЕКСПРЕС ПЛЮС" локальний кошторисний розрахунок на будівельні роботи № 2-1-1 (на загально-будівельні роботи) розділ 2 (Спортивний майданчик) не містить інформації щодо норм витрат на проведення робіт з горизонтальної розмітки баскетбольного та волейбольного майданчиків., про які зазначено в умовах укладеного договору. Крім того договір підряду від 09.11.2020 №359 (підсумкову відомість ресурсів (розділ «Будівельні машини і механізми) доповнено новою позицією - розчинозмішувачі пересувні, місткість 250 л, що не відповідає технічним якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначених у Додатку 3 до тендерної документації і є порушенням вимог частини 4 статті 41 Закону. Відповідно до ч.2 ст.43 Закону договір про закупівлю є нікчемним.
Період усунення порушень: 29.01.2021 16:53 - 13.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 29.01.2021 16:53

Запити/Пояснення