-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Електричні акумулятори
Джерело фінансування - власні кошти
Торги відмінено
54 120 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 275 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 275 000.00 UAH
Номер:
3b9d8d0213704313b3ddcfda684666b2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-17-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.09.2020 00:00
Період моніторингу:
17.09.2020 19:33 - 09.10.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.09.2020 №190
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.09.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 17.09.2020 № 190
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
38 UA-2020-07-31-003578-c 31.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзаців другого та п’ятого пункту першого та абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону.
За результатами моніторингу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та вимог щодо усунення порушення під час тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема відмінити тендер у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині не відхилення тендерних пропозицій учасників які підлягали відхиленню та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (редакція від 19.04.2020) (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та вимог щодо усунення порушення під час тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Акціонерного товариства «ХАРКІВОБЛЕНЕРГО» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 31.07.2020 (зі змінами), тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ОПТА СІД ТРЕЙД» (далі – ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД») та Товариства з обмеженою відповідальністю «ТД ХАРКІВСПЕЦАКУМУЛЯТОР» (далі – ТОВ «ТД ХАРКІВСПЕЦАКУМУЛЯТОР», протокол розгляду тендерних пропозицій від 17.09.2020 року, запитання до процедури та відповіді на них, вимоги про усунення порушення з відповідями Замовника.
В ході моніторингу питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації від учасників вимагалось забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням КЕП/ЕЦП гаранта.
Проте, у складі тендерних пропозицій ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД» та ТОВ «ТД ХАРКІВСПЕЦАКУМУЛЯТОР» відсутнє забезпечення тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації.
Таким чином, Замовником порушено вимоги абзацу п’ятого пункту першого частини першої статті 31Закону в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника який не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Також в ході моніторингу зазначеного питання встановлено що, згідно з вимогою пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції з метою підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, зазначеним у Додатку № 1 до тендерної документації подає підтверджуючі документи.
Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД» відсутня будь-яка інформація щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв, зазначених в пункті 1 додатку 1 до тендерної документації в частині наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Водночас, ТОВ «ТД ХАРКІВСПЕЦАКУМУЛЯТОР» на порушення вимог зазначених в підпункті 3 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції не надано документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: в довідці про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів від 08.09.2020 № 08/21 відсутня інформація щодо контактних осіб контрагента (прізвище, ім’я по-батькові та посада).
Таким чином, Замовником порушено вимоги абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника який не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Також, додатком 2 до тендерної документації встановлено вимоги, що для підтвердження відповідності технічним вимогам та вимогам щодо якості, учасник у складі пропозиції надає документи зазначені в цьому додатку.
Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД» відсутні підтверджуючі документи, визначені у додатку 2 до тендерної документації, а саме: сертифікат відповідності на запропоновану продукцію по всім позиціям, інструкція по експлуатації та монтажу на запропоновану продукцію по всім позиціям, технічний паспорт на запропоновану продукцію по всім позиціям, гарантійний талон на запропоновану продукцію по всім позиціям, інформацію щодо партнерських відносин (дилер, офіційний представник і т.п.) з виробниками запропонованої продукції із наданням підтверджуючих документів, гарантійний лист виробника (або його офіційного представника) щодо гарантій оригінальності продукції, якості та дотримання термінів постачання необхідної кількості товару, таблицю відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі наданим в тендерній документації відповідно до зразку наведеному у додатку 2 до тендерної документації.
Таким чином, Замовником порушено вимоги абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника який не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Однак, на порушення вимог абзаців другого та п’ятого пункту першого та абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозиції ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД» та ТОВ «ТД ХАРКІВСПЕЦАКУМУЛЯТОР» та допустив зазначених учасників до участі в аукціоні.
Період усунення порушень:
22.09.2020 10:38 - 07.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
22.09.2020 10:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами розгляду висновку від 22.09.2020 моніторингу Північно-східного офісу Держаудитслужби відмінити процедуру закупівлі «Електричні акумулятори. Код ДК 021:2015 — 31430000-9 Електричні акумулятори» на підставі абз. 3 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Опис порушень, які неможливо усунути, зазначені у вищезазначеному висновку моніторингу Північно-східного офісу Держаудитслужби.
Дата публікації звіту:
23.09.2020 15:05