• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Електричні акумулятори

Джерело фінансування - власні кошти

Торги відмінено

54 120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 275 000.00 UAH
Період оскарження: 31.07.2020 13:34 - 04.09.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Про забезпечення тендерної пропозиції

Номер: 9c55fcb6a2c945389641f48f2044a8ac
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-31-003578-c.a6
Назва: Про забезпечення тендерної пропозиції
Вимога:
Частиною 3 Статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (у чинній редакції) встановлені випадки, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається. Перелік таких випадків є вичерпний і є таким, що їх зміст не може будь-ким доповнюватись або змінюватись. Редакція тексту випадків забезпечення тендерної пропозиції, що не повертається учаснику, наведена в тексті Тендерної документації замовником на власний розсуд, що не відповідає тексту Закону. Просимо привести текст Тендерної документації у відповідність до вимог ч.3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Підтвердження невідповідності тексту випадків неповернення забезпечення тендерної пропозиції за Тендерною документацією вимогам закону наведено нижче: Редакція Тендерної документації: - відкликання тендерної пропозиції Учасником після закінчення строку її подання; - непідписання Учасником, що став переможцем торгів, договору про закупівлю всупереч вимогам тендерної документації; - ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після оприлюднення наміру укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; - ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. Редакція Закону «Про публічні закупівлі»: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Положення тендерної документації в повній мірі відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.09.2020 17:03
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо участі іноземного учасника

Номер: e38aa2cc1780430299a7f47a4dc97055
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-31-003578-c.a5
Назва: Щодо участі іноземного учасника
Вимога:
Об’ява англійською мовою про проведення тендеру передбачає можливість участі іноземних компаній, але проектом договору (додаток № 4 до Тендерної документації) не передбачена можливість участі іноземного постачальника. Відсутня ціна у вільно конвертованій валюті та не враховані особливості поставки із-за кордону та розрахунків. Просимо внести необхідні зміни у проект договору (додаток № 4 до Тендерної документації) щодо участі іноземного постачальника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Умови поставки товару вказані в Розділі 4 проекту договору (Додаток 4 тендерної документації). Відповідно до ст. 192 Цивільного кодексу України "Законним платіжним засобом, обов'язковим до приймання за номінальною вартістю на всій території України, є грошова одиниця України - гривня." Додатково повідомляємо, що будь-який учасник може прийняти участь у даній закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.09.2020 17:03
Вимога
Залишено без розгляду

на умови закупівлі

Номер: 710fcc1db619413981019a44784bc666
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-31-003578-c.c4
Назва: на умови закупівлі
Вимога:
Шановний замовник! У п. 3 «Інші вимоги/умови» Додатку 4 до Тендерної документаці зазначено, що учасник має надати: 7.Довідку, видану уповноваженим органом, чинну на дату подання пропозиції, яка підтверджує, що фізична особа, яка є учасником, або службова (посадова) особа, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі була/не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), а також не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. У разі подовження строку подання пропозицій вказані вище довідки отримані на попередню дату розкриття вважаються чинними; 8.Довідку(-и), станом не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю, видана(-і) банківською(-ими) установою(-ами), в якій(-их) обслуговується учасник, про його рахунок (рахунки). У разі подовження Замовником терміну подання пропозицій довідка отримана на попередню дату розкриття вважається чинною; 9.Довідку(-и), станом не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю, видана(-і) банківською(-ими) установою(-ами), в якій(-их) обслуговується учасник, про відсутність простроченої заборгованості за всіма кредитними договорами. У разі подовження Замовником терміну подання пропозицій довідка отримана на попередню дату розкриття вважається чинною; 10.Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, яка повинна бути дійсною на дату її подання. У разі подовження Замовником терміну подання пропозицій довідка отримана на попередню дату розкриття вважається чинною. Відповідно до діючої редакції ст. 17 Закону - вищезначені документи подаються лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. В зв'язку з набуттям чинності Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі", просимо внести зміни в тендерну документацію щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: «Електричні акумулятори» код за ДК 021:2015: 31430000-9 Електричні акумулятори, зокрема в пп. 7,8,9,10, п.3 Додатку 4 , відповідно до діючої редакції ст. 17 Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже вимоги щодо надання довідок по п.п. 7, 8, 9, 10 п. 3 Додатку 1 до Тендерної документації включені до тендерної документації на підставі ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не стосуються підтвердження відсутності підстав, передбачених ст.. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації для підтвердження наявності/відсутності підстав передбачених ст. 17 Закону Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону у формі довідки (довідок), складеної в довільній формі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.09.2020 17:03
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога UA-2020-07-31-003578-c

Номер: 6d8461fbd45e49bfb8ef9fb8070d80c1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-31-003578-c.c3
Назва: Вимога UA-2020-07-31-003578-c
Вимога:
У п. 3 «Інші вимоги/умови» Додатку 4 до Тендерної документаці зазначено, що учасник має надати: 7.Довідку, видану уповноваженим органом, чинну на дату подання пропозиції, яка підтверджує, що фізична особа, яка є учасником, або службова (посадова) особа, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі була/не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), а також не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. У разі подовження строку подання пропозицій вказані вище довідки отримані на попередню дату розкриття вважаються чинними; 8.Довідку(-и), станом не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю, видана(-і) банківською(-ими) установою(-ами), в якій(-их) обслуговується учасник, про його рахунок (рахунки). У разі подовження Замовником терміну подання пропозицій довідка отримана на попередню дату розкриття вважається чинною; 9.Довідку(-и), станом не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю, видана(-і) банківською(-ими) установою(-ами), в якій(-их) обслуговується учасник, про відсутність простроченої заборгованості за всіма кредитними договорами. У разі подовження Замовником терміну подання пропозицій довідка отримана на попередню дату розкриття вважається чинною; 10.Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, яка повинна бути дійсною на дату її подання. У разі подовження Замовником терміну подання пропозицій довідка отримана на попередню дату розкриття вважається чинною. Відповідно до діючої редакції ст. 17 Закону - вищезначені документи подаються лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. В зв'язку з набуттям чинності Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель № 114-IX від 19.09.2019р., просимо внести зміни в тендерну документацію щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: «Електричні акумулятори» код за ДК 021:2015: 31430000-9 Електричні акумулятори, зокрема в пп. 7,8,9,10, п.3 Додатку 4 , відповідно до діючої редакції ст. 17 Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: допущена помилка
Дата скасування: 14.08.2020 13:28
Вимога
Залишено без розгляду

Про страхову гарантію

Номер: 65eaac31242442f7a4a15ce175428d1e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-31-003578-c.a2
Назва: Про страхову гарантію
Вимога:
Шановний замовник! В зв'язку з набуттям чинності Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель № 114-IX від 19.09.2019р., просимо внести зміни в тендерну документацію щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: «Електричні акумулятори» код за ДК 021:2015: 31430000-9 Електричні акумулятори, зокрема в пп. 2, 3 розділу 3, відповідно до діючої редакції ст. 17 Закону та п. 3 ст. 25 діючого Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Пункти 2, 3 розділу 3 Тендерної документації, в яких містяться вимоги щодо розміру та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, а також умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції повністю відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Стаття 17 Закону України «Про публічні закупівлі» містить підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі та не врегульовує відносини щодо забезпечення тендерної пропозиції учасників.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.09.2020 17:03
Вимога
Залишено без розгляду

Стосовно проекту Договору поставки

Номер: 49f2ddd7799b402fadb6a0832fedf8e8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-31-003578-c.a1
Назва: Стосовно проекту Договору поставки
Вимога:
У Додатку 4 до Тендерної документації наведено проект договору поставки. Змістом вказаного проекту договору передбачено таке: 1) Пункт 4.1.: можливість постачання товару здійснюється на підставі письмової заявки від покупця та у разі ненадходження письмової заявки від покупця протягом строку дії договору покупець не несе будь-яких обов'язків щодо придбання та оплати товару за цим договором. Термін поставки кожної партії товару після отримання постачальником письмової заявки від покупця не може перевищувати робочого дня. У разі ненадходження письмової заявки від покупця протягом строку дії договору покупець не несе будь-яких обов'язків щодо придбання та оплати товару за цим договором. Підпунктом 6) ч.1 ст.1 закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що договір про закупівлю є господарським договором, який у даному випадку передбачає платне придбання товару. Частиною 2 ст.180 Господарського кодексу України встановлено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. Частиною 1 ст.265 Господарського кодексу України встановлено, що за договором поставки одна сторона - постачальник зобов'язується передати (поставити) у зумовлені строки (строк) другій стороні - покупцеві товар (товари), а покупець зобов'язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму. Таким чином, у проекті договору поставки відсутнє зобов’язання покупця щодо прийняття товару, що не відповідає істотній умові, визнаній такою за законом. 1) Пункт 5.2.: розрахунок за отриманий товар покупець має право здійснювати на свій вибір або шляхом перерахування грошових коштів, або шляхом емісії простого векселя (векселів). Частиною 1 ст.265 Господарського кодексу України встановлено, що за договором поставки покупець зобов'язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму. Це правило також підтверджується ст. 712 Цивільного кодексу України. Таким чином, у проекті договору поставки право покупця здійснювати оплату на свій вибір або шляхом перерахування грошових коштів, або шляхом емісії простого векселя не співвідноситься з встановленою законом істотною умовою: обов’язком сплатити за товар певну грошову суму. Вказане у проекті договору право покупця щодо емісії простого векселя суперечить його обов’язку сплатити за товар певну грошову суму. Враховуючи вищенаведене, просимо внести зміни до проекту договору поставки щодо істотних умов договору, які визначені законом.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Надаємо відповідь на Вашу вимогу. 1) Відповідно до п. 1.1. проекту договору про закупівлю, який є Додатком 4 до Тендерної документації, Постачальник зобов'язується в порядку та на умовах, визначених цим Договором, поставити товар, а Покупець зобов'язується в порядку та на умовах, визначених цим Договором, прийняти і оплатити такий товар. Кількість товару, що є предметом Договору, може бути зменшена залежно від реального фінансування видатків та скоригована в залежності від потреб Покупця. Отже твердження, що проект договору не містить зобов’язань покупця про прийняття товару не відповідає дійсності. 2) Відповідно до п. 5.2. проекту договору про закупівлю, який є Додатком 4 до Тендерної документації, розрахунок за отриманий товар Покупець має право здійснювати на свій вибір або шляхом перерахування грошових коштів, або шляхом емісії простого векселя (векселів). Вексель (векселі) видаються Покупцем на суму фактично відпущеного Постачальником товару. Номінальна вартість векселя (векселів) не повинна бути більше суми фактично отриманого товару. В момент (день) оформлення векселя (векселів) зобов’язання оплатити отриманий товар у Покупця припиняються та виникає новий обов’язок оплатити вексель (векселі). Вексель (векселі) передаються за актом прийому-передачі. Постачальник зобов’язаний прийняти оформлений вексель (векселі) та підписати акт прийому-передачі. Відповідно до ст. 163 Господарського кодексу України суб'єкти господарювання в межах своєї компетенції та відповідно до встановленого законодавством порядку можуть випускати та реалізовувати цінні папери, а також придбавати цінні папери інших суб'єктів господарювання. Цінним папером є документ установленої форми з відповідними реквізитами, що посвідчує грошове або інше майнове право, визначає взаємовідносини емітента цінного папера (особи, яка видала цінний папір) і особи, яка має права на цінний папір, та передбачає виконання зобов'язань за таким цінним папером, а також можливість передачі прав на цінний папір та прав за цінним папером іншим особам. В Україні можуть випускатися і перебувати в обігу пайові, боргові та інші цінні папери. У сфері господарювання у випадках, передбачених законом, використовуються такі види цінних паперів: акції, акції корпоративного інвестиційного фонду, облігації внутрішніх та зовнішніх державних позик, облігації місцевих позик, облігації підприємств, казначейські зобов'язання, ощадні (депозитні) сертифікати, векселі, сертифікати фондів операцій з нерухомістю (сертифікати ФОН), інші види цінних паперів, передбачені цим Кодексом та іншими законами. Згідно до ч. 7 ст. 164 Господарського кодексу України суб'єкти господарювання мають право в порядку, встановленому законом, випускати в обіг векселі - боргові цінні папери, які посвідчують безумовне грошове зобов'язання векселедавця або його наказ третій особі сплатити після настання строку платежу визначену суму власнику векселя (векселедержателю). Відповідно до ч. 3 ст. 341 Господарського кодексу України безготівкові розрахунки можуть здійснюватися у формі платіжних доручень, платіжних вимог, вимог-доручень, векселів, чеків, банківських платіжних карток та інших дебетових і кредитових платіжних інструментів, що застосовуються у міжнародній банківській практиці. Отже розрахунок між суб’єктами господарювання, шляхом емісії простого векселя, є одним із передбачених законодавством видів розрахунків в безготівковій формі. При цьому відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про обіг векселів в Україні» зобов’язуватися та набувати права за переказними і простими векселями на території України можуть юридичні та фізичні особи. Частиною 1 ст. 4 цього Закону визначено, що видавати переказні і прості векселі можна лише для оформлення грошового боргу за фактично поставлені товари, виконані роботи, надані послуги, за виключенням фінансових банківських векселів, векселів Фонду гарантування вкладів фізичних осіб та фінансових казначейських векселів. Згідно частини 4 вказаної статті Закону умова щодо проведення розрахунків із застосуванням векселів обов’язково відображається у відповідному договорі, який укладається в письмовій формі. У разі видачі (передачі) векселя відповідно до договору припиняються грошові зобов’язання щодо платежу за цим договором та виникають грошові зобов’язання щодо платежу за векселем. Отже ні Господарським кодексом України, ні Цивільним Кодексом України, ні законом України «Про обіг векселів в Україні», ні Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборони щодо здійснення розрахунків за договором про закупівлю, шляхом емісії простого векселя. Таким чином твердження про невідповідність вимогам закону умов договору щодо розрахунку, шляхом емісії простого векселя, не відповідає положенням чинного в Україні законодавства. За вказаного вище підстави для внесення змін до проекту договору про закупівлю, який є Додатком 4 до Тендерної документації, відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.09.2020 17:03