-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Васильківська (на ділянці від вул. Черкаська до вул. Білогородська ) в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
На 2020 рік передбачено фінансування в сумі 4 000 000.00 грн
Завершена
7 950 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 750.00 UAH
Номер:
5c681a4729af43a9bf252126d53cbdde
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-13-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.01.2021 00:00
Період моніторингу:
13.01.2021 19:10 - 04.02.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
72 UA-2020-07-30-006673-c 30.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 лютого 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунального підприємства «Благоустрій» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «Техно-Буд Сервіс» (далі – ТОВ «Техно-Буд Сервіс») та «СБМУ «Підряд» (далі – ТОВ «СБМУ «Підряд»), протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 25.08.2020 № 97 та від 01.09.2020 № 104, повідомлення про намір укласти договір від 01.09.2020, договір від 18.09.2020 № 67/20, пояснення Замовника від 21.01.2021, отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
04.02.2021 18:50 - 10.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
04.02.2021 18:50
Запити/Пояснення
Номер:
14492e9142334a11b4d6b570b1bd8035
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.01.2021 17:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Васильківська (на ділянці від вул. Черкаська до вул. Білогородська ) в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.»), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-30-006673-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено очікувану вартість предмету закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
763cf5707d5e4685a8d05475091ac8d1
Назва:
Надання пояснень (інформації та документів) на висновок по результату моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Васильківська (на ділянці від вул. Черкаська до вул. Білогородська ) в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (UA-2020-07-30-006673-c.
Дата опублікування:
21.01.2021 17:46
Опис:
Надання пояснень (інформації та документів) на висновок по результату моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Васильківська (на ділянці від вул. Черкаська до вул. Білогородська ) в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (UA-2020-07-30-006673-c.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, були здійснені на підставі Робочого проекту «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Васильківська (на ділянці від вул. Черкаська до вул. Білогородська ) в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» 2057-ПЗ,АД.
2. Визначення розміру витрат та очікувану вартості предмета закупівлі був здійснений на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва та Локального кошторису «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Васильківська (на ділянці від вул. Черкаська до вул. Білогородська ) в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.»