• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Васильківська (на ділянці від вул. Черкаська до вул. Білогородська ) в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської обл.» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

На 2020 рік передбачено фінансування в сумі 4 000 000.00 грн

Завершена

7 950 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 750.00 UAH
Період оскарження: 30.07.2020 16:03 - 14.08.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

невідповідність тендерної документації вимогам Закону

Номер: 91015fc950a8433da2804bf30d14e736
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-30-006673-c.a4
Назва: невідповідність тендерної документації вимогам Закону
Вимога:
Пунктом 1 Розділу 5 тендерної документації передбачено, що Визначення переможця торгів здійснюється на основі критеріїв оцінки з питомою вагою: - Ціна – 90%; - Гарантійний термін експлуатації - загальний бал 10% (15років і більше); загальний бал 5% (10 років); загальний бал 0% - (менше 10 років) Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою: PP = P/(1 + (F1/PV), де: PP – приведена ціна; P – ціна; F1 – питома вага критерію «Гарантійний термін», запропонованого учасником; PV – питома вага критерію «Ціна». Слід зазначити, що відповідно до статті 29 Закону Критеріями оцінки є: 1) ціна; або 2) вартість життєвого циклу; або 3) ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі. Як бачимо Законом не передбачено такого критерію, як ціна разом з іншими критеріями. Просимо Вас привести тендерну документацію у відповідність вимогам Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до статті 29 Закону Критеріями оцінки тендерної пропозиції є: 1) ціна; або 2) вартість життєвого циклу; або 3) ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі. Пунктом 3 даної статті передбачено застосування ціни разом з іншими критеріями, зокрема, /але не виключно/, умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі. Тобто, Законодавець не обмежив застосування нецінових критеріїв списком, що викладено в контексті "зокрема"... Пунктом 8 статті 29 Закону передбачено: "Якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції/пропозиції, крім ціни або вартості життєвого циклу, Замовником застосовуються інші критерії оцінки, у тендерній документацїї/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій/пропозицій. Питома вага цінового критерію/вартості життєвого циклу не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадків застосування процедури конкурентного діалогу." З урахуванням вищезазначеного, Замовником не порушено ст. 29 в частині застосування цінового та нецінового критерію. Неціновий критерій "гарантійний термін експлуатації", що його передбачено тендерною документацію, є абсолютно пов’язаним з предметом закупівлі і не містить дискримінаційної складової.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.08.2020 16:16
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: cb21f6a5c4ed4edb920b40c593cc1e05
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-30-006673-c.a3
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Пунктом 5 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт з об’єктів транспортної інфраструктури та відповідає наступним критеріям: - за предметом закупівлі (будівництво, реконструкція, ремонт із виконанням робіт/наданням послуг відповідно до технічного завдання тендерної документації див. Додаток 2); - за істотними умовами договору (вартість одного з договорів - не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі). Вимога щодо вартості одного з договорів - не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі є дискримінаційною, та порушує основні принципи здійснення закупівель, оскільки вартість укладеного аналогічного договору ніяким чином не впливає на досвід роботи учасника. На підставі вище викладеного вимагаємо виключити вимогу про надання в складі пропозиції аналогічного договору вартість якого складає не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі, оскільки дана вимога є дискримінаційною. Уразі ігнорування даного звернення ми будемо вимушені звернутися до Органу оскарження за захистом своїх прав.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до статті 16 Закону «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі»: 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. В підпункті 33 пункту 1 статті 1 Закону визначено вимоги до Предмета закупівлі: "Технічна специфікація до предмета закупівлі – встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги" Пункт 5 статті 23 Закону "Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності" передбачає, що: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації». Виконання учасником аналогічного договору в розмірі 50% від очікуваної вартості закупівлі не є дискримінаційною вимогою, а є підтвердженням виконання аналогічного договору за характеристиками та в обсягах, що вимагаються ст.16. та ст. 23 Закону, які Замовник може вимагати в учасників процедури закупівлі. Замовник вважає, що за даним предметом закупівлі виконання такої вимоги підтверджує кваліфікацію учасника зг. з п.п.3 п.2 ст.16 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.08.2020 16:16
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: 55dc08362a754c859f2de476e6bbd921
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-30-006673-c.a2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Пунктом 5 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що Учасник повинен мати досвід роботи не менше 10 років (на підтвердження надати копію свідоцтва про державну реєстрацію або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань). Дана вимога є дискримінаційною, оскільки обмежує коло учасників, які мають наприклад досвід роботи 7 чи 8 років і не матимуть змоги взяти участь у даній закупівлі за наявності даної вимоги. Крім того слід зазначити, що надання в складі пропозиції копії свідоцтва про державну реєстрацію або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ніяким чином не підтверджує досвід роботи, оскільки підприємство може бути зареєстроване і 15 років назад, але протягом даного часу воно не здійснювало ніякої діяльності. На підставі вище викладеного вимагаємо виключити вимогу про досвід роботи не менше 10 років, оскільки дана вимога є дискримінаційною. Уразі ігнорування даного звернення ми будемо вимушені звернутися до Органу оскарження за захистом своїх прав.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу (скаргу), повідомляємо, що тендерний комітет розглянув вашу вимогу та прийняв рішення внести зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

невідповідність тендерної документації вимогам Закону

Номер: a806f105743b499dba699c96e606f6ab
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-30-006673-c.a1
Назва: невідповідність тендерної документації вимогам Закону
Вимога:
Пунктом 2.4. Розділу 3 тендерної документації передбачено, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме протягом 120 днів з дати її розкриття. Також пунктом 4 розділу 3 тендерної документації передбачено, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Слід зазначити, що вказані Вами вимоги суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а саме пункту 11 частини 2 статті 22, який передбачає, що У тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Як бачимо строк дії тендерної пропозиції відраховується не з дати розкриття, а з дати кінцевого строку подання пропозицій. На підставі вище викладеного вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та привести її у відповідність вимогам Закону
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу (скаргу) повідомляємо, що тендерний комітет розглянув вашу вимогу та прийняв рішення внести зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено