• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

«КОД ДК 021:2015 09130000-9 - НАФТА І ДИСТИЛЯТИ (БЕНЗИН)»

Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції:Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником (такі, як довідки складені в довільній формі) повинні бути викладені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, за винятком документів та інформації, передбачених п.6 розділу 3 тендерної документації, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, (у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію мовою передбачуваною законодавством країни, де він зареєстрований з обов’язковим наданням автентичного перекладу на українську мову(у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача).

Завершена

10 196 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 980.00 UAH
Номер: e7abb6b36b694dec97ee3e3062738508
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-18-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.10.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 27.10.2020 15:42 - 18.11.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 27.10.2020 № 222 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 27.10.2020 № 222 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2020-07-30-001643-c 30.07.2020 Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 03341305) Дані автоматичних індикатарів ризиків Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, snopkovaolga23@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо ненадання замовником відповіді на звернення (UA-2020-07-30-001643-c.a3) встановлено порушення вимоги частини третьої статті 31 Закону. На порушення норми частини 16 статті 29 Закону Замовник не звернувся до учасника ТОВ «ВОГ КАРД» з повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ Україна», ТОВ «ОЛІС ОІЛ», ТОВ «НЄФТЕК СІТІ ОІЛ» та ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень вимог частини 16 статті 29 Закону, частини третьої статті 31 Закону під час розгляду тендерних пропозицій та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 листопада 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання та оприлюднення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену головою тендерного комітету Деменіним Г.М., скаргу до процедури (UA-2020-07-30-001643-c.a1), протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ Україна» від 24.09.2020р., тендерні пропозиції ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ Україна», ТОВ «ОЛІС ОІЛ», ТОВ «ВОГ КАРД», ТОВ «НЄФТЕК СІТІ ОІЛ» та ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ», повідомлення про намір укласти договір, договір від 09.10.2020р. №285Т, пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель. Відповідно до частини третьої статті 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. У ході проведення моніторингу встановлено, що, учасник ТОВ «ВОГ КАРД» 22 вересня 2020 звернувся до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції (UA-2020-07-30-001643-c.a3), проте Замовник не надав йому відповідь, що порушує вимоги частини третьої статті 31 Закону. У поясненнях Замовник зазначає про те, що оскільки вимога в закупівлі UA-2020-07-30-001643-c подана Учасником ТОВ «ВОГ КАРД» в останній день періоду оскарження результатів пре-кваліфікації після закінчення робочого графіку роботи членів тендерного комітету (після 16-00), на наступний робочий день система технічно не дала можливості відповісти на вимогу (оскільки закінчився період оскарження). Слід зауважити, що норма частини третьої статті 31 Закону не містить інформації стосовно строків (термінів) коли учасник має звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Водночас, відповідно до частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, на порушення норми частини 16 статті 29 Закону Замовник не звернувся до учасника ТОВ «ВОГ КАРД» з повідомленням з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 17.11.2020 16:46 - 02.12.2020 00:00
Дата публікації висновку: 17.11.2020 16:46

Оскарження висновку в суді

Опис: Позов про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу закупівлі.
Дата публікації: 30.11.2020 14:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення по висновку по закупівлі «КОД ДК 021:2015 09130000-9 - НАФТА І ДИСТИЛЯТИ (БЕНЗИН)». Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради заперечує щодо результатів висновку Східного офісу Держаудитслужби по закупівлі «КОД ДК 021:2015 09130000-9 - НАФТА І ДИСТИЛЯТИ (БЕНЗИН)». Щодо висновку Східного офісу Держаудитслужби щодо не надання відповіді на вимогу Учасника. В поясненнях Замовник надавав коментарі через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби. Вимога в закупівлі UA-2020-07-30-001643-c подана Учасником ТОВ "ВОГ КАРД" 22.09.2020, 17:11 - в останній день періоду оскарження результатів пре-кваліфікації після закінчення робочого графіку роботи членів тендерного комітету (після 16-00). На наступний робочий день - 23.09.2020 о 00:00 система технічно не дала можливості відповісти на вимогу (оскільки закінчився період оскарження). Враховуючи встановлене законом право Замовника на надання відповіді протягом п`яти днів з дня звернення, подання вимоги Учасником 22.09.2020 о 17:11 – після закінчення робочого графіку роботи членів тендерного комітету (після 16-00) , відсутність технічної можливості надання через електронну систему закупівель такої відповіді на вимогу з 23.09.2020 00:00, та оскільки Замовник не має впливу на роботу електронної системи, надати відповідь Замовником на звернення Учасника було технічно не можливо. Щодо висновку Східного офісу Держаудитслужби щодо не звернення Замовника до Учасника з повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України "Про публічні закупівлі" Учасника ТОВ "ВОГ КАРД": За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ВОГ КАРД" було встановлено, що тендерна пропозиція вказаного учасника містить наступні недоліки, які є підставою для відхилення поданої тендерної пропозиції, та які не могли бути виправлені учасником у порядку, визначеному частиною 16 статті 29 Закону: Відповідно до ч.1 Розділу 1 зазначено, що тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі. Також, відповідно до вимог ч.4 Розділу 6 Тендерної документації Учасники у складі пропозиції повинні були надати довідку про те, що істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених статтею сорок першою Закону. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВОГ КАРД" відсутня вищевказана довідка. Відповідно до норми ч.16 ст.29 Закону – «Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1)що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.» Враховуючи той факт, що надання Учасником у складі тендерної пропозиції довідки про те, що істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених статтею сорок першою Закону – не відноситься до вищеперерахованих випадків, відповідно до ч.16 ст.29 Закону, а тому у Замовника були відсутні правові підстави для оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. У зв’язку з вищевикладеним, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ВОГ КАРД" з причини, визначеної у п.2 частини 1 статті 31 Закону, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Дата публікації звіту: 19.11.2020 11:07

Запити/Пояснення