«КОД ДК 021:2015 09130000-9 - НАФТА І ДИСТИЛЯТИ (БЕНЗИН)»
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції:Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником (такі, як довідки складені в довільній формі) повинні бути викладені українською мовою.
Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, за винятком документів та інформації, передбачених п.6 розділу 3 тендерної документації, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, (у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача). Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію мовою передбачуваною законодавством країни, де він зареєстрований з обов’язковим наданням автентичного перекладу на українську мову(у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача).
Завершена
10 196 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 980.00 UAH
Автор:ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", Валентин Петров +380679169879 valentin.petrov@glusco.swiss http://corporate.glusco.swiss/
mistaken
Вимога
Без відповіді
Вимога щодо усунення порушень законодавства під час проведення державних закупівель
Номер:d6aeafecf9324ac7b0f6cf0ecf6e875a
Пов'язана прекваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
Ідентифікатор запиту:UA-2020-07-30-001643-c.a3
Назва:Вимога щодо усунення порушень законодавства під час проведення державних закупівель
Вимога:
30 липня 2020року Комунальним підприємством "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) було оголошено процедуру відкриті торги з публікацією англійською мовою в електронній системі закупівель за предметом закупівлі: «КОД ДК 021:2015 09130000-9 - НАФТА І ДИСТИЛЯТИ (БЕНЗИН)» та оприлюднено тендерну документацію з наступними змінами (далі – Тендерна документація).
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-30-001643-c.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» (далі - Товариство) у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду поставки товарів, що відповідають предмету закупівлі, взяло участь в Процедурі закупівлі.
04.09.2020р. (до кінцевого строку подачі тендерних пропозицій) Товариство подало тендерну пропозицію через електронну систему закупівель.
17.09.2019р. Замовником було оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій (далі - Рішення). Відповідно до Рішення Замовника пропозицію Товариства було відхилено на підставі ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), а саме що тендерна пропозиція вказаного учасника містить недоліки, які є підставою для відхилення поданої тендерної пропозиції, та які не могли бути виправлені учасником у порядку, визначеному частиною 16 статті 29 Закону.
В Рішенні Замовника зазначено, що «відповідно до вимог ч.4 Розділу 6 Тендерної документації Учасники у складі пропозиції повинні були надати довідку про те, що істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених статтею сорок першою Закону. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВОГ КАРД" відсутня вищевказана довідка. Зважаючи на викладене, пропонується відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ВОГ КАРД" з причини, визначеної у п.2 частини 1 статті 31 Закону, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.»
З даним Рішенням Товариство категорично не погоджується з огляду на наступне:
Тендерна документація складена таким чином, щоб ввести в оману потенційних учасників та в подальшому дискваліфікувати їх за надуманими підставами.
1. Зокрема, вимога щодо надання довідки «про те, що істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених статтею сорок першою Закону» (далі – Спірна довідка) не містилася в розділах щодо підготовки та подання тендерних пропозиції, зокрема така інформація наводиться в Розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» де надається перелік документів та інформації, що повинен надати потенційний учасник, або Додаток № 3 до Тендерної документації.
Водночас, Замовник таку вимогу розмістив в Розділі 6 Тендерної документації, що називається «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» в п. 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» між умовами, що фактично дублюють положення п. 5 ст. 41Закону України «Про державні закупівлі», а саме, що «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків…» встановлених законом.
Норми п. 5 ст. 41 Закону України «Про державні закупівлі» є імперативними, тобто такими, що чітко вказують на необхідність вчинити певні дії або утриматися від їх вчинення і не допускають ніяких відхилень від вичерпного переліку прав і обов'язків суб'єктів правовідносин. Тобто відповідні норми Закону є обов’язковими до виконання, а їх порушення Учасником призведе до застосування відповідальності до такого Учасника.
Таким чином, наявність чи відсутність Спірної довідки жодним чином не обмежую права Замовника та не надає Учасникам додаткових переваг при подані та оцінці тендерних пропозицій.
2. Також в Тендерній документації зазначено, що Спірна довідка повинна підтвердити, що істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених статтею сорок першою Закону. Однак, Замовником не зазначено, конкретної назви закону. І саме з таким формулюванням (чітко не зазначено назву якого закону) було відхилено пропозицію одного з учасників.
3. В п. 4 Розділу 6 Тендерної документації зазначено, що «Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю, викладені у Проекті договору, наведеному в Додатку 1 до Документації». Учасником на підтвердження згоди з Проектом договору Замовника було надано погодження з проектом договору та долучено його до складу Тендерної пропозиції у вигляді файлу «Проект договору».
4. Також вимогами Тендерної документації затверджено форму тендерної пропозиції (додаток № 2), п.14 якого передбачено, що «14. Ми погоджуємося з проектом Договору, який викладено у Додатку 1 до Документації, та з тим, що основні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами, у повному обсязі, крім випадків, визначених частиною п’ятою статті 41 Закону.».
Фактично п. 14 форми тендерної пропозиції затвердженої Замовником повністю за змістом відповідає вимозі про надання Спірної довідки.
Учасник погодився з текстом форми тендерної пропозиції Замовника та подав підписану пропозиції складі Тендерної пропозиції, в т.ч. погодився з вимогами п. 14. такої тендерної пропозиції. Файл «Тендерна пропозиція пуста».
Таким чином, Замовник створив штучні та необгрунтовані перешкоди для учасників закупівель з метою допустити до оцінки лише обраних учасників та дискваліфікувавши інших.
Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.».
Однак, Замовник в порушення вимог ч. 9 ст. 26 Закону не надав можливості Товариству виправити такі невідповідності та надати Товариству можливість завантажити Спірну довідку. При цьому можливість дозавантажити додаткові документи була надана ТОВ "ОЛІС ОІЛ", якого в подальшому було допущено до аукціону.
У зв’язку з цим, враховуючи вищевикладене, просимо усунути порушення законодавства під час проведення державних закупівель та допустити Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» до аукціону.