• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Лот 1 (НКМВ 024:2019: 35616 – Система ендоскопічної візуалізації); Лот 2 (НКМВ 024:2019: 35616 – Система ендоскопічної візуалізації)

оголошення про проведення відкритих торгів додається

Завершена

18 367 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 53 380.00 UAH
Номер: 9ac13ec1a2994c6b973af954a4369640
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-21-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.09.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 21.09.2020 19:49 - 13.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.09.2020 № 191 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 18.09.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 21.09.2020 № 191 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 44 UA-2020-07-29-001603-b 29.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 607-06-26, kurgan_anna@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За наслідками моніторингу питання визначення предмета закупівлі Замовником порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 21 Закону та Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі» затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 №1082. За наслідками моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону та частини п’ятої статті 23 Закону. За наслідками питання своєчасності надання інформації встановлено порушення частини 4 статті 33 Закону. За наслідками моніторингу питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону . За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, передбачених частиною першою статті 32 закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (редакція від 19.04.2020) (далі – Закон), розгляду та оцінка тендерних пропозицій, правомірність відхилення тендерної пропозиції, своєчасності надання Замовником інформації на вимогу. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Обласний центр онкології» (далі - Замовник) від 29.07.2020 №85, тендерні пропозиції ТОВ «ГЛОБАЛМЕДГРУП», ТОВ «АЛЬЯНС-2013», та ТОВ «БРОМАКС» протокол розгляду тендерних пропозицій від 11 вересня 2020, вимоги учасника ТОВ «БРОМАКС» UA-2020-07-29-001603-b.b3 та UA-2020-07-29-001603-b.b4, повідомлення про намір укласти договір від 18.09.2020 року. Моніторингом питання визначення предмета закупівлі та правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що Замовником згідно інформації оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу здійснюється закупівля медичного виробу, а саме: ДК 021:2015: 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків (Лот 1 (НК 024:2019: 35616 – Система ендоскопічної візуалізації); Лот 2 (НК 024:2019: 35616 – Система ендоскопічної візуалізації)). Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону, предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Згідно пунктів 12 та 13 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 №1082 Замовником під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі заповнюється інформація про назву предмета закупівлі, коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. Якщо предмет закупівлі містить два та більше медичних виробів, замовником зазначаються код та назва кожного медичного виробу. Відповідно до Додатку 4.1 та Додатку 4.2 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі» конкретна назва предмету закупівлі за Лотом 1 «Відеобронхоскоп, відеогастроскоп, відеоколоноскоп, відеодуоденоскоп…» та за Лотом 2 «Відеоколоноскоп, насос ендоскопічний, медичний монітор, відеоколоноскоп…». Отже, при визначенні предмета закупівлі Замовником не зазначено назву предмету закупівлі, чим порушено вимоги пункту 2 частини 2 статті 21 Закону та «Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі» затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 №1082. Також, моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене є порушенням Замовником вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. Крім того, моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що підпунктом 3 підрозділу 4 пункту 5.1 розділу 3 до тендерної документації для підтвердження наявності фінансової можливості, у складі пропозиції учасникам необхідно подати Оригінал довідки з обслуговуючого банку(банків) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видану не раніше ніж за місяць до дати подання учасником документів. При цьому, згідно з Законом (в редакції від 19.04.2020) такий критерій, як наявність фінансової спроможності, підтверджується фінансовою звітністю. Зазначене є порушенням Замовником пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Також, моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що пунктом 10 Додатку 2 до тендерної документації передбачено застосовування заходів із захисту довкілля. При цьому не зазначено, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам, чим порушено частину п’яту статті 23 Закону. В ході моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «АЛЬЯНС-2013» не відповідає вимогам встановлених Замовником по Лотам 1 та 2. Так, згідно з пунктом 5 Додатку 2 до тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні, у складі тендерної пропозиції, надати копію сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або двостороння копія паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI, зі змінами.* Однак, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬЯНС-2013» надана копія копії сторінок паспорту уповноваженої особи, на підписання документів пропозиції та договору, що є порушенням вимог пункту 5 додатку 2 до тендерної документації. Також, пунктом 2 Додатків 4.1 та 4.2 до тендерної документації вимагається надання файлу відсканованого з оригіналу гарантійного листа виробника (якщо учасник не є виробником товару), або офіційного представника, якщо його відповідні повноваження поширюються на територію України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в терміни, визначені цією документацією торгів та пропозицією учасника, із зазначенням: повної назви учасника, номера оголошення, назви предмету закупівлі, назви товару, кількості. Учасником ТОВ «АЛЬЯНС-2013» надано відсканований з оригіналу гарантійний лист офіційного представника, в якому на порушення вимог пункту 2 Додатків 4.1 та 4.2 до тендерної документації не зазначено повну назву учасника та кількість. Відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Також, в ході моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Глобалмедгруп» не відповідає вимогам встановлених Замовником по Лотам 1 та 2. Так, відповідно до вимог підпункту 1.3 пункту 1 розділу 3 тендерної документації всі документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Однак, моніторингом встановлено, що документи, які складені учасником не містять власноручного підпису уповноваженої особи учасника, а підписані за допомогою факсиміле, що не відповідає вимогам підпункту 1.3 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Також моніторингом встановлено, що на підтвердження фінансової спроможності, відповідно до вимог підпункту 4.3 пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати оригінал довідки з обслуговуючого банку(банків) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видану не раніше ніж за місяць до дати подання учасником документів. Одночасно, підпунктом 3.1 пунктом 3 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання учасниками аналогічного договору, який повинен свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного договору (не менше одного договору) за аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації з обов’язковим наданням сканованих підтверджуючих документів щодо виконання цього договору або сканований відгук про виконання аналогічного договору. Так, учасником ТОВ «Глобалмедгруп», у складі тендерної пропозиції надано копію аналогічного договору від 04.05.2020 №590/310, згідно якого встановлено, що в учасника є розрахунковий рахунок в ДКСУ м.Києві. Однак, у складі тендерної пропозиції довідку з ДКСУ м.Києві учасником не надано, чим порушено підпункт 4.3 пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації. Разом з тим, пунктом 2 Додатків 4.1 та 4.2 до тендерної документації вимагається надання файлу відсканованого з оригіналу гарантійного листа виробника (якщо учасник не є виробником товару), або офіційного представника, якщо його відповідні повноваження поширюються на територію України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в терміни, визначені цією документацією торгів та пропозицією учасника, із зазначенням: повної назви учасника, номера оголошення, назви предмету закупівлі, назви товару, кількості. Учасником ТОВ «Глобалмедгруп» надано відсканований з оригіналу гарантійний лист офіційного представника, в якому на порушення вимог пункту 2 Додатків 4.1 та 4.2 до тендерної документації не зазначено повну назву учасника та кількість. Відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, Замовник не відхилив пропозиції учасників ТОВ «Глобалмедгруп» та ТОВ «АЛЬЯНС-2013» та протоколом розгляду тендерних пропозицій від 11 вересня 2020 допустив їх до аукціону. Разом з тим встановлено, що на порушення абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «АЛЬЯНС-2013», визначив його переможцем процедури закупівлі та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір від 18.09.2020 року. Крім того, моніторингом питання своєчасності надання інформації на вимоги встановлено, що учасником закупівлі ТОВ «БРОМАКС» на вебпорталі Уповноваженого органу оприлюднено дві вимоги щодо порушення порядку проведення процедури відкритих торгів та незаконного допущення до аукціону пропозицій учасників торгів, які не відповідають вимогам тендерної документації та подані пов’язаними особами. Однак, на дату проведення моніторингу відповідь Замовником не надано, чим порушено частину 4 статті 33 Закону.
Період усунення порушень: 29.09.2020 20:27 - 14.10.2020 00:00
Дата публікації висновку: 29.09.2020 20:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Рішенням тендерного комітету за результатами моніторингу Держаудитслужби прийнято рішення про відміну торгів, в зв`язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Дата публікації звіту: 05.10.2020 16:46