-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Завершена
595 390.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 900.00 UAH
Номер:
e384f195f04e4d948a4d8f3be6676cac
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-21-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.08.2020 00:00
Період моніторингу:
21.08.2020 09:57 - 15.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.08.2020 № 33
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 21.08.2020 року № 33
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-07-24-000870-a від 24.07.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання правильності заповнення форм документів у сфері публічних закупівель встановлено порушення вимог пунктів 8 та 11 частини другої статті 21 Закону.
За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту третього частини першої статті 10, частини другої статті 24 Закону.
За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи, передбачені пунктом другим частини першої статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Відділу освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької районної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 04.08.2020 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця «Ройхман Давид Гершкович» (далі – ФОП «Ройхман Д.Г.»); протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.08.2020; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 14.08.2020; повідомлення про намір укласти договір від 14.08.2020.
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів у сфері публічних закупівель встановлено наступне.
На порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Крім того, Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів встановив розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в розмірі 0,49 % очікуваної вартості закупівлі (2 900,00 грн.), чим порушив вимоги пункту 11 частини другої статті 21 Закону, відповідно до якого розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону встановлюється у межах від 0,5 % (2 976,95 грн.) до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником на порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24 Закону та пункту третього частини першої статті 10 Закону, зміни, що внесені до тендерної документації не оприлюднені в окремому документі відповідно до частини другої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено: на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник у тендерній документації не зазначив підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, встановлені пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 11 частини першої статті 17 Закону.
Період усунення порушень:
26.08.2020 09:01 - 10.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
26.08.2020 09:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької РДА РОЗГЛЯНУЛИ МАТЕРІАЛИ, що викладені в висновку управління фінансового контролю західного регіону в Чернівецькій області. На онові розгляду повідомляємо, що в звязку з тим, що на даному етапі
проведення торгів відсутній механізм усунунення порушень в висновку , та враховуючи важливість даної закупівлі, яка передбачається для забезпечення навчального процесу учнів першого класу (для НУШ), відділом освіти укладено договір № 175 від 26.08.2020 року з учасником торгів ,який оприлюднений в електронній системі прозоро. Крім того з метою недопущення вказаних порушень відділ освіти попередив членів тендерного комітету та зобовязав звернути особливу увагу у практичній роботі на дотримання чинного законодавства у сфері закупівель.
Дата публікації звіту:
26.08.2020 14:50