-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Завершена
595 390.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 900.00 UAH
Період оскарження:
24.07.2020 11:53 - 08.08.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Усунення невідповідностей у Тендерній документації
Номер:
301ffa23800947a79e9addb700783f35
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-24-000870-a.c3
Назва:
Усунення невідповідностей у Тендерній документації
Вимога:
шановний Замовнику!
У п. 5 Додатку №5 ви зазначаєте наступне:
"Документи, що підтверджують якість запропонованого товару, Учаснику-переможцю необхідно надати на кожний вид товару в кількості згідно дислокації (Додаток №8 до ТД)."
Проте у Вашій документації відсутній Додаток №8.
Просимо Вас внести зміни до Тендерної документації та виправити допущену помилку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.07.2020 12:10
Вирішення:
Шановний учасник Вашу вимогу задоволено. Усуното не відповідність у тендерній документації у додатку №5 до тендерної документації та продовжено кінцевий термін подання пропозиції.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Внесення змін до Додатку №5 до тендерної документації
Номер:
9ddb22ea843d48e3afc7b915a8485dfd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-24-000870-a.a2
Назва:
Внесення змін до Додатку №5 до тендерної документації
Вимога:
Доброго дня!
Шановний Замовнику, у Додатку №5 до тендерної документації у частині опису технічних, якісних характеристик Інтерактивної панелі Ви зазначаєте наступні вимоги:
- Дисплей повинен мати зручну панель керування з кнопками: «Додому», вибрати джерело інформації, «шторка екрану», захват екрану, регулювання гучності та кнопка живлення.
Вхідні роз’єми на задній поверхні панелі: HDMI не менше 2.2 не менше 2-ох, USB Type-B 3.0 (Touch) не менше 3-ох; USB 2.0 Type-A не менше 1-го; HDMI® 1.4 вихід з підтримкою HDCP, S/P DIF вихід не менше одного; Вихід Stereo 3.5 mm не менше 2-ох; RJ45 не менше 2-ох, RS-232 не менше 1-го, VGA не менше 1-го
Вхідні роз’єми на фронтальній поверхні панелі: HDMI з підтримкою HDCP 2.2 не менше 1-го; USB Type-B (Touch) не менше 1-го; USB Type-A не менше 2-ох.
З якою метою так детально вказувати характеристики кнопок дисплею та роз'ємів на задній поверхні та фронтальній поверхні Інтерактивної панелі? Щоб звузити конкуренцію?
Згідно прописаних Вами характеристик можна підібрати лише одну модель Інтерактивної панелі на ринку України, що являється дискримінаційною вимогою у відкритих торгах. Вимагаємо внесення змін до технічні характеристики відповідно до вимог МОН з метою дотримання чинного законодавства, принципів здійснення публічних закупівель, передбачених у ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" та забезпечення добросовісної конкуренції для потенційних учасників даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.07.2020 11:43
Вирішення:
Шановний учасник вдділ освіти повідомляє, що до вибору технічних вимог інтерактивної панелі повідомляємо, що закуповується для інклюзивно ресурсного центру для забезпечення навчально- виховного процесу спеціального призначення. Крім того якісні характеристики придмета закупівель визначалися спеціалістами даного центру для забезпечення і виконання програми навчання інклюзивного центру.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Усунення дискримінаційних вимог
Номер:
f98da826bbf7490990ed68f06a0503e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-24-000870-a.a1
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Доброго дня!
Шановний Замовнику, у Додатку №5 до тендерної документації у частині опису технічних, якісних характеристик Інтерактивної панелі Ви зазначаєте наступні вимоги:
1) Обов’язкова сертифікація ENERGY STAR®
Повідомляємо Вас, що даною вимогою ви дискримінуєте 99% інших виробників, оскільки таку сертифікацію має лише 1 виробник на території України і Ви свідомо прописуєте під нього таку документацію.
Даною вимогою ви "Нехтуєте" обладнанням, яке пройшло сертифікацію на території України, на території Евросоюзу та інших країн та регіонів. Хочемо зауважити, що стандарт ENERGY STAR® був створений в спробі зменшити використання енергії та зменшення викиду парникових газів в атмосферу від ЕЛЕКТРОСТАНЦІЙ. Дана стандартизація є не обов'язковою для її проходження на території України та СВІТУ, вона ДОБРОВІЛЬНА та не підкріплена законом. Також разом з цим існує висновок "Доклад" Генерального інспектора з охорони навколишнього середовища США (АООС) від 17 грудня 2008 року про те що, цитата: "17 грудня 2008 року Управління генерального інспектора АООС опублікувало свою доповідь за програмою Energy Star. Перевірка Генерального інспектора виявила, що заяви з приводу скорочення викидів парникових газів були неточні і засновані на помилкових даних. Крім того, виявилося, що дані про економії енергії за допомогою програми Energy Star були ненадійні, і що занадто розхвалені вигоди не можуть бути перевірені. Недоліки включають відсутність якісного аналізу зібраних даних; покладаються на оцінки, прогнози та неперевірені відзвітування учасників », - був зроблений висновок в доповіді. Після чого компанії відмовилися використовувати дані стандарти та прибрали маркування зі своїх пристроїв.
Таким чином, вимога стосовно надання сертифікату ENERGY STAR® дискримінує інших добросовісних учасників в даній закупівлі, перешкоджає та обмежує змогу брати участь в даній публічній закупівлі іншим постачальникам та виробникам обладнання.
Також доводимо до Вашого відома що, існує Постанова КМ від 11 квітня 2018 р. № 284 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення методичного та матеріально-технічного забезпечення діяльності навчальних закладів, забезпечення діяльності експертних рад з питань проведення експертизи дисертацій», а також Постанова зі змінами від 19 лютого 2020 р. № 131 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для реалізації загальнодержавних заходів у сфері освіти» далі за текстом «Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою 2201260 “Загальнодержавні заходи у сфері освіти” (далі - бюджетні кошти)». Відповідно до Наказу України від 18.04.2018 № 391 існує технічний перелік та вимоги до комп’ютерного обладнання, телерадіокомунікаційного обладнання та іншого освітнього обладнання для забезпечення функціонування інноваційного навчально-тренінгового класу також зі змінами, внесеними наказом МОН України від 20.06.2018 № 664 «Це чіткий перелік та метод використання та придбання даного обладнання за державний кошт» в ньому міститься чіткий перелік технічних характеристик та перелік документації до нього, а також вимоги до Програмного забезпечення, та операційних систем.».
Враховуючи вище викладене, просимо видалити з вимог пункт стосовно Обов’язкової сертифікації ENERGY STAR® (Оскільки вона ніколи не була обов’язковою, даний стандарт не являється визнаний, та навіть спростований дослідницьким центром США про це ми наголосили вище в тексті). А так як в тексті присутнє значення слово (Термінологія) Обов’язкова сертифікація ENERGY STAR® (А тендерна документація Являється офіційним документом) – це вже є помилкою та не вірним трактуванням законодавства як Міжнародного права так і Законів України, що порушує за собою низку законодавчих актів, тому, що йде трактування «Обов’язкова сертифікація» - це змушення проводити додаткові дії, а саме проходження сертифікації обладнання (яке не «Є» обов’язковим та воно не являється визнаним ні де стосовно «Стандарту ENERGY STAR®») та привиде до втрати додаткових коштів, а ці дії приводять до порушення вищезазначених нормативів, законів, та переліку обов’язкової сертифікації чи ЗУ «Наказу и т.д. про відміну обов’язкової сертифікації».
Також вимоги стосовно проходження, або чи примусове придбання, створення і т.д., захищене ЗУ Про господарську діяльність, ККУ та іншими нормативно правовими відносинами зокрема роз’ясняється ЗУ про "Публічні закупівлі" (п. 4 статті 22).
На основі вище викладеного, наполягаємо на негайному внесенні змін до технічних характеристик Інтерактивної панелі (Додаток №5) та видаленню дискримінаційної вимоги щодо обов'язкової сертифікації ENERGY STAR®.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.07.2020 11:11
Вирішення:
Шановний потенційний учасник!
З приводу Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» У тендерній документації зазначаються такі відомості:
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).»
Також відповідно до ч. 4 ст. 23 Закону «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".»
Таким чином виходячи з вищенаведеного технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації визначаються саме замовником.
Також наголошуємо, що нами при визначені вимог не було порушено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників відповідно до ст. 5 Закону.
Щодо сертифікації ENERGY STAR®.
Звертаємо вашу увагу, що на території України представлені що найменше два виробники обладнання, які мають сертифікацію ENERGY STAR®, а саме:Promethean, Clevertouch, Newline.
Таким чином замовник не порушив жодних вимог Закону, а твердження потенційного учасника безпідставні.
У зв’язку з чим ваша вимога відхилена нами.
Статус вимоги:
Відхилено