• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

20П-035_71330000-0 - Інженерні послуги різні Лот №1 - ДК 021:2015 71330000-0 Інженерні послуги різні (Сервісні послуги з похило-спрямованого буріння); Лот №2 -ДК 021:2015 71330000-0 Інженерні послуги різні (Сервісні послуги з похило-спрямованого буріння); Лот №3 - ДК 021:2015 71330000-0 Інженерні послуги різні (Сервісні послуги з похило-спрямованого буріння); Лот №4 - ДК 021:2015 71330000-0 Інженерні послуги різні (Сервісні послуги з похило-спрямованого буріння); Лот №5 - ДК 021:2015 71330000-0 Інженерні послуги різні (Сервісні послуги з похило-спрямованого буріння)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації

Завершена

61 570 303.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 180 000.00 UAH
Номер: 27e70eac30444ade8cdf8479d55ee4e4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-26-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.11.2021 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 26.11.2021 16:07 - 18.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.11.2021 №508 Харків Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, доручення Держаудитслужби від 15.11.2021 №003100-18/14497-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 26.11.2021 №508 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-07-23-007088-b 23.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, viktorpopovich112@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерних пропозицій переможців, внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 23.07.2020 (протокол № 20П-035), звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 10.08.2020, 11.08.2020, роз’яснення Замовника від 13.08.2020, 14.08.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТАГАЗСЕРВІС» по лоту № 1, приватного акціонерного товариства «НАУКОВО-ДОСЛІДНЕ І КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО БУРОВОГО ІНСТРУМЕНТУ», товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУРОВА ТЕХНІКА» по лоту № 2, товариства з обмеженою відповідальністю «НАВІКОМ ЕНЕРДЖІ», товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕНІМЕКС ЮКРЕЙН» по лотах № 1, 2, товариства з обмеженою відповідальністю «СЕРВІС ОЙЛ», товариства з обмеженою відповідальністю «БУРОВА КОМПАНІЯ «ГОРИЗОНТИ», товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕЗЕРФОРД УКРАЇНА», товариства з обмеженою відповідальністю «БЕЙКЕНЬ ЕНЕРГЕТИКА УКРАЇНА» по лотах № 1, 2, 3, 4, 5, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 17.11.2020, вимоги про усунення невідповідностей до 11.09.2020, до 11.11.2020, реєстри отриманих тендерних пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій від 24.11.2020, обґрунтування аномально низької ціни до 26.11.2020, протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 27.11.2020 № 20П-035-1, від 16.11.2020 № 1123, повідомлення про намір укласти договір від 27.11.2020, договір від 14.12.2020 № УБГ 228/026-20, додаткову угоду від 03.12.2021 № 1, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 08.10.2020 № 18998-р/пк-пз, від 19.10.2020 № 19502-р/пк-пз, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 02.12.2021 та 03.12.2021 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до частини першої статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. При цьому згідно із вимогами пункту 3 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель повинен містити інформацію про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Отже перед здійсненням процедури закупівлі Замовник зобов’язаний визначити очікувану вартість предмета закупівлі з урахуванням усіх його необхідних технічних, функціональних та якісних характеристики. Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівелі, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області 29.11.2021 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів, на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість. Однак Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель інформацію та документи, на підставі яких розрахував розмір витрат, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість.
Період усунення порушень: 15.12.2021 13:47 - 31.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 15.12.2021 13:47

Оскарження висновку в суді

Опис: Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами проведеного моніторингу закупівлі
Дата публікації: 30.12.2021 11:15
Дата відкриття провадження: 04.01.2022 00:00
Номер відкриття провадження: 640/38966/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України по процедурі відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 71330000-0 - Інженерні послуги різні Лот №1 - ДК 021:2015 71330000-0 Інженерні послуги різні (Сервісні послуги з похило-спрямованого буріння); Лот №2 -ДК 021:2015 71330000-0 Інженерні послуги різні (Сервісні послуги з похило-спрямованого буріння); Лот №3 - ДК 021:2015 71330000-0 Інженерні послуги різні (Сервісні послуги з похило-спрямованого буріння); Лот №4 - ДК 021:2015 71330000-0 Інженерні послуги різні (Сервісні послуги з похило-спрямованого буріння); Лот №5 - ДК 021:2015 71330000-0 Інженерні послуги різні (Сервісні послуги з похило-спрямованого буріння), 20П-035, ідентифікатор закупівлі № UA-2020-07-23-007088-b
Дата публікації звіту: 22.12.2021 11:03

Запити/Пояснення