-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Клапани протипожежні, клапани зворотні та клапани протипожежні з індивідуальними пультами керування для енергоблока № 5 ВП ЗАЕС: лот 1 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні - 123 шт.), лот 2 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні та клапани протипожежні в комплекті з індивідуальними пультами керування - 86 шт.), лот 3 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні - 32 шт.), лот 4 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани зворотні - 80 шт.)
Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.
Завершена
48 040 165.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 18 980.64 UAH
мін. крок: 0% або 18 980.64 UAH
Номер:
13e91c475ff6407484fdfbe2c2fe629c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-10-26-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.10.2020 00:00
Період моніторингу:
26.10.2020 14:24 - 17.11.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.10.2020 № 324
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-07-22-006980-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22 липня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про закупівлю в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання Замовником відповідей на звернення та вимоги учасників, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 листопада 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повнота відображення інформації про закупівлю в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність надання Замовником відповідей на звернення та вимоги учасників; своєчасність укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення; відповідність умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою; тендерна документація зі змінами, затверджена рішенням тендерного комітету від 21.07.2020; звернення та вимоги учасників щодо тендерної документації та відповіді Замовника на них, оприлюднені в електронній системі закупівель; протоколи розгляду тендерних пропозицій (за лотами), оприлюднені 22.09.2020; реєстри отриманих тендерних пропозицій (за лотами), оприлюднені 28.09.2020; тендерні пропозиції учасників BRV Traide s.r.o., акціонерного товариства «ЗАВОД «ЕКВАТОР» та товариства з обмеженою відповідальністю «САВВАТ»; протокол визначення переможця торгів на закупівлю (за лотами) від 01.10.2020 № 6580; повідомлення про намір укласти договір (за лотами), оприлюднені 01.10.2020; договори поставки від 20.10.2020 № 53-129-01-20-02189, № 53-129-01-20-02188 та № 53-129-01-20-02187.
Період усунення порушень:
13.11.2020 11:30 - 19.11.2020 00:00
Дата публікації висновку:
13.11.2020 11:30