• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Клапани протипожежні, клапани зворотні та клапани протипожежні з індивідуальними пультами керування для енергоблока № 5 ВП ЗАЕС: лот 1 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні - 123 шт.), лот 2 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні та клапани протипожежні в комплекті з індивідуальними пультами керування - 86 шт.), лот 3 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні - 32 шт.), лот 4 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани зворотні - 80 шт.)

Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.

Завершена

48 040 165.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 18 980.64 UAH
Період оскарження: 22.07.2020 16:20 - 23.08.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Строк постачання та умови оплати

Номер: ab1a8327cf5f418d862921dd7c4ab063
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-22-006980-b.b7
Назва: Строк постачання та умови оплати
Вимога:
22.07.2020р. оголошено проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Клапани протипожежні, клапани зворотні та клапани протипожежні з індивідуальними пультами керування для енергоблока № 5 ВП ЗАЕС: лот 1 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні – 123 шт.), лот 2 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні та клапани протипожежні в комплекті з індивідуальними пультами керування – 86 шт.), лот 3 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні – 32 шт.), лот 4 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани зворотні – 80 шт.). Оголошення на процедуру закупівлі UA-2020-07-22-006980-b. Проведення аукціону орієнтовно заплановано на 02.10.2020р. Таким чином остаточне підписанням договору з переможцем буде можливим лише на початку листопада цього року, по тому абсолютно не зрозуміло, як переможець закупівлі зможе приступити до виготовлення клапанів протипожежних, клапанів протипожежних з пультами управління , клапанів зворотних, та здійснити їх постачання по лотам 1,2,3,4 в термін відповідно терміну зазначеному у ТД «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі(додаток 2)», а саме «до 15.12.2020».. Технологічний термін виготовлення і організації поставки як мінімум складає 70-90 днів, тому постачання даного обладнання абсолютно неможливо виконати у зазначений термін. У зв’язку з вищевикладеним ми , як потенційний учасник даної закупівлі, для можливості своєчасного та якісного постачання клапанів протипожежних з пультами управління, ПОВТОРНО вимагаємо внести зміни у тендерну документацію та змінити термін постачання по лотам 1, 2 ,3 ,4 з «до 15.12.2020» на « постачання здійснюється не пізніше 90 днів з моменту підписання договору з переможцем». Крім того, вимагаємо змінити термін виконання оплати протягом « 120 робочих днів» на « 90 робочих днів після підписання актів приймання – передачі товару.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект»: Терміни постачання протипожежних клапанів визначено з урахуванням обмежень, встановлених граничними термінами проведення ППР на енергоблоці № 5 ЗАЕС у 2020 році. Запропоновані учасником терміни постачання клапанів не можуть бути прийняті, оскільки це не дозволить виконати їх монтаж у ППР-2020, як того вимагає виробнича програма ДП «НАЕК «Енергоатом». Не поставка клапанів в зазначений термін ставить під загрозу виконання ППР. Одночасно повідомляємо, що строк перерахування коштів за поставлену продукцію (120 робочих днів з моменту поставки для нерезидентів або 120 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару для резидентів) встановлено, виходячи з наявних фінансових ресурсів та існуючої кредиторської заборгованості ДП «НАЕК «Енергоатом».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Розрахунок за акредитивною формою

Номер: de3c16002824464888636f0223bb6fb1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-22-006980-b.a6
Назва: Розрахунок за акредитивною формою
Вимога:
ДП НАЕК «Енергоатом» проводить тендер на закупівлю клапанів протипожежних для ВП «ЗАЕС». Виробники проводять реалізацію такого типу продукції виключно на умовах 100%-вої передплати, до того ж постачальник задля забезпечення доставки товару до місця призначення несе додаткові витрати. Таким чином, до дати оплати товару, як це передбачено умовами тендерної документації, - протягом 120 робочих днів з моменту поставки – постачальник несе суттєве грошове навантаження, що у свою чергу тягне високі фінансові ризики. Оптимізувати фінансові ризики можливо за рахунок скорочення їх дії у часі за допомогою діючих фінансових інструментів, яким у даному випадку вважаємо акредитивну форму розрахунків. За допомогою безумовного покритого акредитиву як форми оплати Замовник зможе гарантувати, що постачальник своєчасно отримає кошти за поставлений товар, добросовісно виконавши свої зобов’язання. А постачальник у такому разі зменшить ціну своїх фінансових ризиків, які він враховує в ціні товару, та відповідно не буде ціну товару безпідставно завищувати. З метою оптимізації ціноутворення та порядку фінансових взаємовідносин при закупівлі клапанів протипожежних для ВП "ЗАЕС", просимо додати до тендерної документації можливість здійснення розрахунків за акредитивною формою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект»: Замовник визначає умови оплати, що передбачені тендерною документацією, з урахуванням терміну постачання продукції та графіку фінансування закупівлі. Надання акредитивної форми розрахунків не передбачено фінансовим планом ДП «НАЕК «Енергоатом».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Відповідальність за порушення строків оплати

Номер: 9c2edffe5413444b9c394a56581d35e9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-22-006980-b.a5
Назва: Відповідальність за порушення строків оплати
Вимога:
Шановний Замовник! Розглянувши проект договору додаток 6 до ТД ми звернули увагу на те, що на покупця не покладена відповідальність за порушення строків оплати товару постачальнику. В той же час в п. 7.2 проекту договору вказано, що постачальник в разі порушення строку поставки Продукції зобов’язаний сплатити Покупцю пеню в розмірі 0,1 % вартості не поставленої в строк Продукції за кожен день прострочення, але не більше 30% вартості несвоєчасно проставленої Продукції. Нарахування штрафних санкцій здійснюється за весь період прострочення виконання зобов’язання. За прострочення поставки Продукції понад 30 днів Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 7% вартості несвоєчасно поставленої Продукції. Беручи до уваги вищезазначене та відповідно до п.1, п.2, статті 216 Господарського Кодексу України Вимагаємо доповнити проект договору додаток 6 до ТД відповідальністю Покупця в розрізі не своєчасної оплати постачальнику за поставлений товар. Відповідальність Покупця має бути дзеркальною до відповідальності Постачальника (відповідно до п. 7.2 проекту договору додаток 6 до ТД).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект»: Вимоги до закупівлі, які викладені в тендерній документації та проекті договору, визначені Замовником згідно діючої практики у ДП «НАЕК «Енергоатом» та не суперечать чинному законодавству.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Умови розрахунків

Номер: d23eeab7b8cc45b1b4c912d1f85c9ca0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-22-006980-b.b4
Назва: Умови розрахунків
Вимога:
Наше підприємство має намір прийняти участь у даній закупівлі. Проаналізувавши тендерну документацію наше підприємство змушене вимагати від Замовника змінити умови розрахунків в розділі 2 «інша інформація» ТД, а саме внести зміни стосовно строку перерахування коштів за поставлену продукцію та зменшити строк розрахунку до 45 робочих днів. Строк для розрахунку за поставлену продукцію (120 робочих днів) унеможливлює участь будь якого підприємства, дилера або виробника з економічних підстав. Виробники проводять реалізацію такого типу продукції виключно на умовах 100%-ої передплати, до того ж постачальник задля забезпечення доставки товару до місця призначення несе додаткові витрати. Таким чином, до дати оплати товару, як це передбачено умовами тендерної документації, - протягом 120 робочих днів з моменту поставки – постачальник несе суттєве грошове навантаження, що у свою чергу тягне за собою високі фінансові ризики, а залучення кредитних коштів для забезпечення виробництва даної кількості протипожежних клапанів під даний строк розрахунку призведе до істотних фінансових витрат на підприємстві постачальника або виробника. Вимагаємо від Замовника зменшити строк розрахунків за поставлену продукцію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект»: Строк перерахування коштів за поставлену продукцію (120 робочих днів з моменту поставки для нерезидентів або 120 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару для резидентів) встановлено, виходячи з наявних фінансових ресурсів та існуючої кредиторської заборгованості ДП «НАЕК «Енергоатом».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

TR format requirement

Номер: 763e632aa6ab49d6998a7c85e866dd59
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-22-006980-b.c3
Назва: TR format requirement
Вимога:
Dear EnergoAtom, You published Technical Requirements (TR) for this tender in scanned PDF with signatures. It is great, but such files cannot be image recognized (OCR) for translation. That cuts foreign bidders from the deal. Please publish additionally wordings of TR in Word format. That would enable us to work with your files. Thank you. //////////////////////////////// Шановний EnergoAtom, Ви опублікували Технічні вимоги (ТB) для цього тендеру у відсканованому PDF із підписами. Це чудово, але такі файли не можуть бути розпізнані зображення (OCR) для перекладу. Це позбавляє іноземних учасників торгів. Будь ласка, опублікуйте додатково формулювання TB у форматі Word. Це дозволить нам працювати з вашими файлами. Дякую.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 не передбачено вимоги до формату розміщення документів Замовника, тому формат викладення ТВ не впливає на можливість підготовки технічної пропозиції учасниками торгів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Звернення до Замовника про внесення змін до ТД

Номер: 86e64084869d458eaa5667e94f511686
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-22-006980-b.b2
Назва: Звернення до Замовника про внесення змін до ТД
Вимога:
22.07.2020р. оголошено проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Клапани протипожежні, клапани зворотні та клапани протипожежні з індивідуальними пультами керування для енергоблока № 5 ВП ЗАЕС: лот 1 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні – 123 шт.), лот 2 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні та клапани протипожежні в комплекті з індивідуальними пультами керування – 86 шт.), лот 3 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні – 32 шт.), лот 4 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани зворотні – 80 шт.). Оголошення на процедуру закупівлі UA-2020-07-22-006980-b. Проведення аукціону орієнтовно заплановано на 02.10.2020р. Таким чином остаточне підписанням договору з переможцем буде можливим лише на початку листопада цього року, по тому абсолютно не зрозуміло, як переможець закупівлі зможе приступити до виготовлення клапанів протипожежних, клапанів протипожежних з пультами управління , клапанів зворотних, та здійснити їх постачання по лотам 1,2,3,4 в термін відповідно терміну зазначеному у ТД «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі(додаток 2)», а саме «до 31.11.2020».. Технологічний термін виготовлення і організації поставки як мінімум складає 70-90 днів, тому постачання даного обладнання абсолютно неможливо виконати у зазначений термін. У зв’язку з вищевикладеним ми , як потенційний учасник даної закупівлі, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію та змінити термін постачання по лотам 1, 2 ,3 ,4 з «до 31.11.2020» на « постачання здійснюється не пізніше 90 днів з моменту підписання договору з переможцем» Крім того, вимагаємо змінити термін виконання оплати протягом « 120 робочих днів» на « 90 робочих днів після підписання актів приймання – передачі товару.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект»: 1. Терміни постачання протипожежних клапанів визначено з урахуванням обмежень, встановлених граничними термінами проведення ППР на енергоблоці № 5 ЗАЕС у 2020 році. Запропоновані учасником терміни постачання клапанів не можуть бути прийняті, оскільки це не дозволить виконати їх монтаж у ППР-2020, як того вимагає виробнича програма ДП «НАЕК «Енергоатом». Не поставка клапанів в зазначений термін ставить під загрозу виконання ППР. Завод виробник продукції може на свій розсуд та ризик виготовити клапани та мати їх на складі, або організувати трьохзмінне виробництво, що дозволить скоротити строки виготовлення продукції. 2. Строк перерахування коштів за поставлену продукцію (120 робочих днів з моменту поставки для нерезидентів або 120 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару для резидентів) встановлено, виходячи з наявних фінансових ресурсів та існуючої кредиторської заборгованості ДП «НАЕК «Енергоатом».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Термін постачання

Номер: 7ada9dd58a0b4e83a6494c9260cb96c0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-22-006980-b.a1
Назва: Термін постачання
Вимога:
Наша компанія має бажання прийняти участь у відкритих торгах за темою: Клапани протипожежні, клапани зворотні та клапани протипожежні з індивідуальними пультами керування для енергоблока № 5 ВП ЗАЕС: лот 1 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні - 123 шт.), лот 2 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні та клапани протипожежні в комплекті з індивідуальними пультами керування - 86 шт.), лот 3 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани протипожежні - 32 шт.), лот 4 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (клапани зворотні - 80 шт.). Номер у Prozorro UA-2020-07-22-006980-b . Проведення аукціону заплановано на 02.10.2020. Отже за всіма підрахунками підписання договору з переможцем можливо не раніше 02.11.2020. Звертаємо Вашу увагу на те, що технологічний термін виготовлення і організації поставки клапанів протипожежних складає 90 днів. Таким чином постачання клапанів не можливо виконати у термін зазначений в Додатку 2 до ТД а саме по 31.11.2020. У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо змінити термін постачання за Лотом 1, 2 ,3 з «до 31.11.2020» на «постачання здійснюється на протязі 90 днів з дати публікації договору в системі ProZorro».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП «НАЕК «Енергоатом»: Терміни постачання обладнання, що визначені в тендерній документації, обумовлені виробничою програмою ДП НАЕК «Енергоатом» та обмежені інвестеційною програмою на 2020 рік. Гранично можливий термін постачання до 15.12.2020. Зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
Статус вимоги: Відхилено