• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція корпусу приймального відділення Міської клінічної лікарні № 10, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61А»

Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Адреса Замовника -Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.

Завершена

47 983 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 239 915.00 UAH
Номер: 4141a235e1ff479e8fec9f6d5b779161
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-08-21-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.08.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 21.08.2020 11:53 - 15.09.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.08.2020 Одеса № 276 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 21.08.2020. Начальник Олег МУРАТОВ Витяг з додатку до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 21.08.2020 № 276 Перелік процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 2. UA-2020-07-17-003423-c 17.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, rapsodia9@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, укладення договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 8 вересня 2020 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), яку затверджено рішенням тендерного комітету 27.07.2020 (далі – ТД), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Южспецмонтаж» (далі – ТОВ «Южспецмонтаж»), товариства з обмеженою відповідальністю «Проектміськбуд» (далі – ТОВ «Проектміськбуд»), фізичної особи-підприємця Осадчого Віталія Володимировича (далі – ФОП Осадчий В.В.), товариства з обмеженою відповідальністю «Центр реконструкції та будівництва» (далі – ТОВ «Центр реконструкції та будівництва») та товариства з обмеженою відповідальністю «Спецмонтаж БАО» (далі – ТОВ «Спецмонтаж БАО»), протокол засідання тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Южспецмонтаж» від 11.08.2020 № 63/Т-4, протокол засідання тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції «Проектміськбуд» від 12.08.2020 № 63/Т-5, протокол засідання тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Осадчий В.В. від 17.08.2020 № 63/Т-6, протокол засідання тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Центр реконструкції та будівництва» від 17.08.2020 № 63/Т-7, повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Спецмонтаж БАО» від 17.08.2020, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби отримані 28.08.2020 через електронну систему закупівель, договір про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 31.08.2020 № 71-20/П. За результатами моніторингу ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK2-13-1 «ймовірність ризику упередженого розгляду замовником тендерних пропозицій з метою визначення конкретного учасника переможцем процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю з порушенням принципів здійснення закупівель» не підтверджена.
Період усунення порушень: 08.09.2020 13:21 - 12.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 08.09.2020 13:21

Запити/Пояснення