-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція корпусу приймального відділення Міської клінічної лікарні № 10, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61А»
Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Адреса Замовника -Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Завершена
47 983 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 239 915.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 239 915.00 UAH
Номер:
4141a235e1ff479e8fec9f6d5b779161
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-21-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.08.2020 00:00
Період моніторингу:
21.08.2020 11:53 - 15.09.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.08.2020 Одеса № 276
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 21.08.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Витяг з додатку до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.08.2020 № 276
Перелік процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2020-07-17-003423-c 17.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, укладення договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 8 вересня 2020 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), яку затверджено рішенням тендерного комітету 27.07.2020 (далі – ТД), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Южспецмонтаж» (далі – ТОВ «Южспецмонтаж»), товариства з обмеженою відповідальністю «Проектміськбуд» (далі – ТОВ «Проектміськбуд»), фізичної особи-підприємця Осадчого Віталія Володимировича (далі – ФОП Осадчий В.В.), товариства з обмеженою відповідальністю «Центр реконструкції та будівництва» (далі – ТОВ «Центр реконструкції та будівництва») та товариства з обмеженою відповідальністю «Спецмонтаж БАО» (далі – ТОВ «Спецмонтаж БАО»), протокол засідання тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Южспецмонтаж» від 11.08.2020 № 63/Т-4, протокол засідання тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції «Проектміськбуд» від 12.08.2020 № 63/Т-5, протокол засідання тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Осадчий В.В. від 17.08.2020 № 63/Т-6, протокол засідання тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Центр реконструкції та будівництва» від 17.08.2020 № 63/Т-7, повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Спецмонтаж БАО» від 17.08.2020, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби отримані 28.08.2020 через електронну систему закупівель, договір про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 31.08.2020 № 71-20/П.
За результатами моніторингу ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK2-13-1 «ймовірність ризику упередженого розгляду замовником тендерних пропозицій з метою визначення конкретного учасника переможцем процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю з порушенням принципів здійснення закупівель» не підтверджена.
Період усунення порушень:
08.09.2020 13:21 - 12.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
08.09.2020 13:21
Запити/Пояснення
Номер:
6d9e687803b641d9a195bd5e6a247ca9
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
25.08.2020 16:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.08.2020 00:00
Опис:
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 21.08.2020 № 276 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (реконструкція корпусу приймального відділення Міської клінічної лікарні № 10, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61А), яка проводиться Управління капітального будівництва Одеської міської ради (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-07-17-003423-c, дата оприлюднення 17.07.2020).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини «2. Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як учасником ТОВ «СПЕЦМОНТАЖ БАО» у складі тендерної пропозиції не надано письмове підтвердження про те, що учасник ознайомлений та згоден з тим, що за підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини «2. Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як учасником ТОВ «СПЕЦМОНТАЖ БАО» у складі тендерної пропозиції надано сертифікат на систему управління якістю, виданий органом з сертифікації «ОС «СЕРТ АСУ» ТОВ «Сертифікаційний експертний центр АСУ» (зареєстрований у реєстрі органу сертифікації 20 липня 2020 року № СУЯ.22-20), проте Атестат про акредитацію Національного агентства з акредитації України (зареєстрований у реєстрі 06 квітня 2020 року за № 80108) та сфера акредитації, яка визначена додатком до цього атестата (НААУ) засвідчує компетентність органу з сертифікації на ТОВ «НПП Міжнародні стандарти і систем»?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам, визначеним у частині 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в частині надання розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) (стартова сума аукціону) згідно з вимогами ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», розрахованій у ліцензійному програмному комплексі, тоді як учасником ТОВ «СПЕЦМОНТАЖ БАО» у складі тендерної пропозиції надана Договірна ціна (файл 18_ДЦ.pdf ) з динамічним видом договірної ціни, проте відповідно до пункту 3.1 розділу ІІІ. «Ціна договору» проекту договору про закупівлю підрядних робіт за державні кошти (у вигляді окремого файла до тендерної документації) договірна ціна встановлюється твердою?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям до учасників відповідно до статті 16 Закону, тоді як учасником ТОВ «СПЕЦМОНТАЖ БАО» у складі тендерної пропозиції надана довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від 28.07.2020 вих.№ 132 відповідно до Додатку № 1 тендерної документації, у якій відсутня інформація про машини, механізми та обладнання, зазначені у підсумковій відомості ресурсів (файл 18_ДЦ_ИВР.pdf), а саме: крани баштові вантажопідйомністю 8 т, підіймачі гідравлічні (висота підйому 8 м), автогідропідіймачі (висота підйому 12 м), підіймачі щоглові будівельні (вантажопідйомність 0,5 т), електростанції пересувні (потужність 2 кВт), перетворювачі зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500А, установки з гнучким індуктором для індукційного нагрівання струмами частотою 50 Гц, електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 С, установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, компресори пересувальні з двигуном внутрішнього згорання, компресори пересувальні з електродвигуном, агрегати електронасосні з регулюванням подачі вручну для будівельних розчинів, розчинонасос, автогудронатори, Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм потужністю 3,7 кВт, верстат трубообрiзний, верстат трубонарізний, установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм, прес гідравлічний з електроприводом, прес-ножиці комбіновані, шинотрубозгин з моторним приводом, агрегати фарбувальнi з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивністю 500 м3/год?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
1f0746fcb3884dc098235d7ace420bba
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
28.08.2020 15:23
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі, надаємо пояснення.
1. Відповідно до п. 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст пропозиції Учасника та за витрати Учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе Учасник. За підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України. (У складі пропозиції повинно бути письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та згоден з вищезазначеною інформацією). Замовником не встановлено вимог до такого підтвердження, у зв’язку з чим останнє подається у довільній формі.
У складі пропозиції учасником ТОВ «СПЕЦМОНТАЖ БАО» надано довідку вих. № 146 від 28 липня 2020 року, згідно якої учасник гарантує, що інформація, надана ним у складі тендерної пропозиції, є достовірною.
Крім того, відповідно до пункту 7 пропозиції, поданої ТОВ «СПЕЦМОНТАЖ БАО», учасником зазначено, що він підтверджує повну, безумовну та беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації.
2. Орган з сертифікації систем управління «СЕРТ АСУ» ТОВ «Сертифікаційний експертний центр АСУ» виконує роботи з сертифікації систем управління як у сфері акредитації, так і поза сферою акредитації.
Згідно зі статтею 12 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», акредитовані органи з оцінки відповідності повинні посилатися на акредитацію тільки стосовно тих робіт, на здійснення яких їх було акредитовано;
Згідно Загальному документу НААУ “ Виклад прав та обов`язків акредитованих органів з оцінки відповідності ” ЗД-15.00.01:ред. 04 : Акредитовані органи з оцінки відповідності мають право використовувати національний знак акредитації на протоколах, сертифікатах тощо, які вони видають у межах своєї сфери акредитації;
Згідно до листа НААУ від 30/07/2019 «До уваги акредитованих органів з сертифікації, які є підписантами угоди з НААУ про використання комбінованого знаку IAF MLA» Органи з сертифікації систем менеджменту повинні в обов’язковому порядку посилатися на акредитацію НААУ у випадках, коли видають сертифікати за напрямками діяльності, охопленими сферою акредитації.
З огляду на вищенаведене, при сертифікації системи управління поза сферою акредитації (як добровільна сертифікація), сертифікати є дійсними.
3. Згідно з ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частиною 4 вказаної статті передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Згідно з ч. 1, 2 ст. 189 Господарського кодексу України, ціна є вираженим у грошовій формі еквівалентом одиниці товару (продукції, робіт, послуг, матеріально-технічних ресурсів, майнових та немайнових прав), що підлягає продажу (реалізації), який повинен застосовуватися як тариф, розмір плати, ставки або збору, крім ставок і зборів, що використовуються в системі оподаткування. Ціна є істотною умовою господарського договору. Ціна зазначається в договорі у гривнях.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦМОНТАЖ БАО» подано договірну ціну та зазначено вид договірної ціни: тверда (файл Пропоз ДЦ намір.pdf).
Відповідно до пункту 4 пропозиції, поданої учасником ТОВ «СПЕЦМОНТАЖ БАО», якщо після розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовником буде прийнято рішення про намір укласти договір, учасник зобов’язується укласти договір про закупівлю відповідно до вимог Замовника, тендерної документації та умов проекту договору до тендерної пропозиції.
4. Додатком № 1 до тендерної документації, визначено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям. Документами, що підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально - технічної бази, є саме довідка про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залучені при виконанні даних робіт згідно таблиці № 1. Зазначену довідку подано учасником. Підсумкова відомість ресурсів як документ, що підтверджує саме матеріально-технічну базу учасника, вказаним додатком не передбачена. Тендерна документація не встановлює вимог до учасника стосовно необхідності зазначення у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідного обладнання та механізмів, вказаних у розрахунку договірної ціни (з додатками), в тому числі у підсумковій відомості ресурсів (файл 18_ДЦ_ИВР.pdf).
Тендерна документація не містить окремих вимог щодо повної відповідності інформації, що міститься в документах на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, документам, що надаються на підтвердження відповідності технічним вимогам закупівлі.
Також Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє учаснику, учаснику-переможцю залучати до виконання робіт субпідрядників.
Тендерна документація не визначає вимог щодо обов’язкового подання учасниками в складі тендерних пропозицій інформації про залучення субпідрядників у обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та використання машин, механізмів і обладнання таких субпідрядників. У зв’язку з цим, ТОВ «СПЕЦМОНТАЖ БАО» для виконання даних будівельних робіт може залучити субпідрядників, і тому, в підсумковій відомості ресурсів може міститися інформація про додаткові машини та механізми, які будуть залучені під час виконання робіт.